10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

سوتین مناسب بعد از جراحی سینه

سوتین مناسب بعد از جراحی سینه

آیا می دانید سوتین مناسب بعد از جراحی سینه چه سوتینی است؟ با مشخصات و مزایای این سوتین آشنایی دارید؟ جراحی سینه به سبب زیبایی آن و رفع افتادگی صورت می گیرد. حتی گاهی بسیاری از خانم ها به دلیل به برخی از بیماری ها اقدام به جراحی سینه می کنند. برای حفظ فرم دهی سینه بایستی از سوتین های زنانه مخصوص استفاده نمود. برای آشنایی با سوتین مناسب بعد از جراحی سینه بهتر است ادامه متن را با دقت بالایی بخوانید.

سوتین مناسب بعد از جراحی سینه چه سوتینی است؟

سینه ها مهمترین قسمت های بدن هستند که زیبای آن ها روی استایل تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. بسیاری از خانم های که سینه های آن ها با مشکل افتادگی یا دیگر مشکلات رایج مواجه است اقدام به جراحی می کنند. مراقبت های پس از جراحی سینه اهمیت بسیار زیادی دارد.

وبه عنوان مثال، بایستی از یک سوتین مخصوصی استفاده کنند که مناسب بعد از جراحی سینه است و کیفیت مطلوبی داشته باشد. عمل زیباسازی یا فرم دهی سینه رایج‌ترین عملی است. که در بین خانم ها با سینه های بد حالت رایج می باشد. و برای بهبود سریع فرم دهی و زخم سینه استفاده از سوتین مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. برای حفظ کیفیت فرم دهی سینه می توانند از انواع سوتین های مخصوصی استفاده نمود که برخی از آن ها عبارتند از:

سوتین قفل یا زیب از جلو باز

انواع مدل سوتین های پرفروش در بازار هستند. که پس از جراحی سینه می توان از آن ها استفاده نمود. این دسته از سوتین ها راحتی بسیار زیادی دارند. چرا که بصورت قفل یا زیب از جلو باز و بسته می شوند. و لازم نیست برای باز کردن آن بازوهای خود را تا حد زیادی تکان دهیم. این مدل سوتین ها بسیار شیک و کلاسیک هستند. و حتی پس از جراحی حالت و فرم سینه ها را نیز تقویت می کنند. حفظ حالت های فرم سینه پس از عمل جراحی فرم دهی اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو استفاده از سوتین مناسب نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

سوتین یکس 

یکس از مدل ‌های دیگر سوتین مناسب بعد از جراحی سینه شامل باندهای سینه است. این باندها بسیار تخصصی و با کیفیت عالی طراحی شده اند. که در قسمت بالای سینه قرار خواهند گرفت. این باندها به گونه‌ ای روی قسمت بالایی سینه قرار می ‌گیرند. که از حرکت سینه ها به سمت بالا و پایین کاملاً جلوگیری خواهند کرد. این مدل سوتین ها قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

سوتین با تسمه قابل تنظیم 

سوتین های با تسمه های قابل تنظیم نمونه دیگری از سوتین هایی است که به عنوان سوتین مناسب بعد از جراحی سینه از آن ها استفاده می کنند. این دسته از سوتین ها باعث افزایش روند بهبود سینه ها پس از جراحی می شود. و همچنین تورم ناشی از عمل جراحی را نیز تا حد زیادی کاهش خواهد داد. این دسته از سوتین ها مجهز به بندهای قابل تنظیم هستند. که می توانید به اندازه استاندارد و کامل بند آن ها را تنظیم کنید. این مدل سوتین ها پس از جراحی به خوبی از سینه های شما مراقبت خواهند کرد.

سوتین با تسمه قابل تنظیم

سوتین با جلیقه های فشرده سازی

مدل دیگری به نام جلیقه های فشرده سازی وجود دارد که مشابه سوتین هایی هستند که با فشردن سینه باعث حفظ فرم دهی آن ها می ‌شود. این دسته از سوتین ها معمولا پوشش بیشتر و کامل تری دارند و می توانند تمامی قسمت های برش خورده جراحی را به خوبی پوشش دهند جلیقه های فشرده سازی بهترین مدل سوتین های پس از جراحی سینه هستند که فرم دهی مناسبی را برای سینه ها خواهند داشت. این مدل سوتین ها به حالت های معمولی طراحی شده‌ اند و پوشش آن ها بیشتر از سوتین های معمولی خواهد بود.

این مدل سوتین ها قطعاً حمایت بیشتری دارند و قیمت آن ها نیز بیشتر خواهد بود. برای دسترسی به بهترین قیمت مناسب آن باید هر وقت سراغ برندهای معتبر که سطح کیفیت بالایی داشته باش بروید. برندهای بسیار مختلفی از انواع سوتین های پس از جراحی در بازار وجود دارد. انتخاب کیفیت مطلوب و مناسب روی سلامتی و بهبود سریع سینه های شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

بهترین سوتین پس از جراحی سینه

بسیاری از خانم ها برای فرم دهی یا بازسازی سینه خود یا همچنین برای جراحی سرطان سینه از درد و تورم ناشی از آن رنج می‌ برند. حفظ کردن فرم و حالت پس از جراحی بازسازی سینه اهمیت زیادی دارد. از این‌رو بایستی به مراقبت های پس از جراحی توجه بسیار زیادی داشت. یکی از روش ‌های بسیار مناسب و خاص برای بهبود سریع و همچنین حفظ حالت دهی با استفاده از سوتین مناسب بعد از جراحی سینه است.

سوتین های بسیار زیادی در طرح ها و مدل های مختلف هم اکنون در بازار وجود دارد. اما سوتین پس از جراحی سینه مدل های مخصوصی هستند. که به منظور مراقبت و همچنین حفظ حالت دهی سینه از آن ها استفاده می شود. این گونه سوتین ها به گونه ای طراحی شده اند. که پشتیبانی بسیار مناسبی دارند و همچنین تنفس آن ها راحت تر می باشد.

این مدل سوتین ها بایستی از جنس های بسیار نرم و لطیفی طراحی شوند تا مانع از عرق کردن و همچنین جذب سریع رطوبت گردند از طرفی تنفس هوا به خوبی در آن ها صورت بگیرد. نداشتن حاشیه و طرح مهمترین مزیت این سوتین ها است چرا که صاف بودن و یکنواختی قسمت داخلی سوتین باعث صاف شدن روی قسمت سینه ها خواهد شد. این مدل سوتین ها دارای بندهای قابل تنظیم مخصوصی هستند و همچنین از قسمت جلو توسط دکمه و زیپ باز و بسته می شوند که پوشیدن سوتین ها به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر خواهد بود.

مدل های پس از جراحی سینه دز قسمت کاسه خود دارای پدهای بسیار نرم و مخصوصی هستند که مانع از حرکت سینه ها هنگام راه رفتن و انجام فعالیت‌ های روزمره می شوند. بهترین سوتین پس از جراحی مدلی است که شما در آن احساس راحتی داشته و فشار آن به اندازه استاندارد باشد که به انتخاب سایز مناسب نیست بستگی دارد.

مزیت های سوتین های پس از جراحی

سوتین مناسب بعد از جراحی سینه محصولی است که طراحی آن ها شبیه سوتین های معمولی می باشد. اما این مدل سوتین ها با جنس های بسیار با کیفیت و با مشخصات خاص تری طراحی می شوند. انتخاب سوتین مناسب پس از جراحی روی زیباسازی و فرم دهی سینه اهمیت بسیار زیادی روی شکل گیری سینه دارد.

حتی قبل از عمل جراحی سود استفاده از سوتین مناسب روی فرم دهی آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود. در غیر این صورت به سبب عدم استفاده از سوتین و استفاده از سوتین های نامناسب باعث افزایش سایز سینه و افتادگی آن ها می شود. سوتین ها نامناسب باعث کشیدگی افتادگی سینه و دردهای ناشی از آن در قسمت گردن و شانه ها می شوند. این مدل سوتین ها دارای مزیت های بسیار زیادی هستند که برخی از آن ها عبارت است از:

• بهترین سوتین پس از جراحی به صورتی طراحی می شود که باعث بهبود سریع زخم ها خواهد شد. این سوتین ها به گونه ای هستند که باعث می شوند قسمت های برش خورده سریع جوش بخورد.

• کاهش درد و تورم ناشی از عمل جراحی دیگر مزیت استفاده از این سوتین ها به شمار می رود. چرا که پس از انجام عمل لیفت سینه مایعاتی در زیر پست جرم می ‌شوند که باعث ورم سینه خواهند شد. استفاده از یک سوتین مناسب با فشار استانداردی که وارد می کند باعث خروج این مایعات و در نتیجه کاهش ورم می شود.

• جلوگیری از بروز عفونت جزو مزیت ‌های بسیار خاص و مهم استفاده از سوتین های پس از جراحی به شمار می‌ رود. این سوتین ها با جنس و کیفیت مطلوبی که دارند، مانع از ایجاد حساسیت های پوستی می‌ شوند در نتیجه با فشار دادن و خارج کردن مایعات جمع شده در زیر پوست قسمت جراحی شده، باعث جلوگیری از عفونت خواهند شد.

مزیت های سوتین های پس از جراحی

دلایل مهم محبوبیت سوتین پس از جراحی

• سوتین های پس از جراحی دارای سطح داخلی بسیار صاف و یکنواختی هستند همین صاف بودن قسمت داخلی کاپ سوتین باعث می ‌شود تا سطح سینه ها به صورت صاف جوش بخورد.

• کاهش کبودی را می‌ توان به عنوان دیگر مزیت ایده آل استفاده سوتین مناسب بعد از جراحی سینه برشمرد. این مدل سوتین ها با وجود اینکه مایعات و خونابه جمع شده زیر پوست را خارج می کنند، مانع ایجاد کبودی خواهند شد.

• تنوع، مدل، طرح، رنگ و سایز باعث می شود تا مشتریان حق انتخاب بیشتری داشته باشند و داشتن حق انتخاب بیشتر خود به عنوان یکی از مزیت‌های مهم خاصه این مدل از سوتین ها به شمار می رود.

• مناسب بودن قیمت یکی دیگر از ویژگی ‌های بسیار خاص این مدل از سوتین ها محبوب می شود که باعث شده مشتریان ترغیب به خرید این مدل سوتین ها شوند. بهتر است بدانید قیمت سوتین های پس از جراحی سینه در مدل های مختلف آن متفاوت است. از طرفی این قیمت بر اساس مشخصات محصول تعیین می گردد.

• داشتن فرم و حالت استاندارد به مجهز بودن کاپ های مخصوصی که مانع از تکان خوردن سینه ها می شود، بستگی دارد و خود یک نوع ویژگی بسیار مهم بر شمرده می شود. چراکه عدم حرکت سینه ها باعث بهبود سریع زخم و حفظ فرم سینه پس از جراحی زیبا سازی آن خواهد شد.

نتیجه

هدف شناخت اینکه سوتین مناسب بعد از جراحی سینه چه سوتینی است آشنایی شما عزیزان و انتخاب درست آن خواهد بود. امروزه خانم ها برای رسیدن به تناسب اندام برای رفع مشکلات سینه اقدام به جراحی آن می‌ کنند. حال برای بهبود سریع زخم و جلوگیری از افتادگی سینه بایستی حتما از سوتین های مخصوصی استفاده کرد.

این سوتین ها به گونه ای طراحی شده اند که تنفس هوای خوبی دارند و مانع از عفونت سینه و افتادگی و از دست دادن فرم آن می شوند. کیفیت سوتین در چنین مواقعی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال کیفیت عالی هستید که قیمت مناسب نیز در کنار آن جزو مزایای مهم سوتین را به شمار برود، باید به فروشگاه الوند مراجعه کنید. این مرکز فروش به عنوان بهترین فروشنده لباس زیر زنانه میزبان شما مشتریان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید