10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

بهترین پارچه برای لباس شنا

بهترین پارچه برای لباس شنا

آیا می دانید بهترین پارچه برای لباس شنا چیست؟ انتخاب شما برای مایو زنانه بر اساس چه معیاری صورت می گیرد؟ بر اساس پیشرفت سطح تولید پوشاک نیز رشد بسیار زیادی داشته است از این رو شاهد تولید انواع لباس شنا در طرح و مدل های بسیار مختلفی هستیم. جنس مهمترین پارامتر خرید بهترین لباس شنا به شمار می رود. در ادامه در رابطه با بهترین پارچه برای لباس شنا و مزایا و مشخصات آن توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

پارچه مناسب لباس شنا

از دیرباز تاکنون شنا کردن به عنوان یکی از ورزش های پرطرفدار در بین ما انسان ها شناخته می شود. برای شنا کردن نیاز به لباس های مخصوصی است و با توجه به راحتی و سبکی که دارند شنا کردن به ساده ترین شکل ممکن برای ما اتفاق میافتد. برای دوخت لباس شنا می توان از بهترین پارچه برای لباس شنا استفاده نمود. شاید برای شما هم جای سوال باشد که بهترین جنس برای دوخت مایو چیست؟

الاستین

الاستین از پارچه هایی است که برای دوخت لباس شنا از آن استفاده می کنند. این مدل پارچه انعطاف پذیری خوبی دارد و در صورت برخورد با آب و رطوبت شکل خود را به خوبی حفظ خواهد کرد. ضدآب بودن باعث می‌شود تا الاستین به سرعت خشک شود. این ماده مصنوعی با کیفیت فوق العاده عالی تولید شده و معمولاً برای دوخت مایو شنا با ترکیب الیاف مصنوعی دیگر از آن استفاده می کنند. سبک بودن و حفظ حالت کلی مهمترین مزیت این جنس پارچه به شمار می رود.

پلی استر

پلی استر یکی دیگر از جنس های مناسب و با کیفیتی است که برای دوخت لباس شنا از آن استفاده می کنند. این جنس پارچه بافت بسیار نرمی دارد و باعث راحتی لباس به هنگام شنا کردن در تن شنا کاران می شود. پلی استرها دارای وزن بسیار سبکی هستند که با ترکیب اسپندکس برای دوخت مایو مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این جنس مایوها در برابر کلر مقاومت بسیار بالایی دارند و پس از قرار گرفتن در حرارت نیز شکل ظاهری آن ها به خوبی حفظ می شود.

نایلون

اگر به دنبال بهترین پارچه برای لباس شنا هستید، می توان به نایلون اشاره کرد. نایلون محبوبترین‌ جنس پارچه مصنوعی است که بیشتر مدل های لباس شنا از این جنس پارچه دوخته می شود. چرا که نایلون ها استحکام کششی فوق العاده عالی دارند و در برابر تمامی شرایط مستحکم هستند. این جنس پارچه بافت نرم و قدرت کشسانی بسیار زیادی داشته و طول عمر آن بسیار زیاد است.

پارچه مناسب لباس شنا

 

پارچه های مناسب دوخت لباس شنا

جنس لاک برای مایو

 لاک را دیگر جنسی است که به عنوان بهترین جنس لباس شنا با قدرت انعطاف پذیری بسیار بالا شناخته می شود. این جنس پارچه در برابر شستشوی مداوم و قرار گرفتن در آب و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. لاکرا در برابر مواد شیمیایی موجود در آب و همچنین میکروب ها مستحکم است و حالت خود را هنگام قرار گرفتن در آب به خوبی حفظ می کند. لاکرا در صنعت پوشاک کاربرد بسیار زیادی دارد که بیشترین آن برای دوخت لباس شنا خواهد بود. البته لاکرا را با نام اسپاندکس نیز می شناسند و از پلاستیک طبیعی قدرت مقاومت بیشتری خواهد داشت.

این جنس پارچه خود در رده های مختلفی تقسیم بندی می شود که برای دوخت مانتو از بهترین کیفیت استفاده خواهند کرد. این پارچه ها علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا زیبایی بسیار زیادی نیز خواهند داشت.

اسپندکس

اسپندکس را می‌ توان به عنوان بهترین پارچه برای لباس شنا برشمرد. این نوع جنس پارچه هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و معمولا برای مسابقات ورزشی بهترین جنس مایو شناخته می شود. این جنس پارچه طول عمر بسیار بالایی دارد و برای دوخت انواع و اقسام لباس ها از آن استفاده می کنند. خاصیت کشسانی بالای این نوع الیاف مصنوعی بسیار قابل توجه است و همچنین که دوام بسیار بالایی به سبب کاربرد الیاف طبیعی در آن وجود دارد.

این دسته از پارچه ها هیچ آسیبی به بافت پوست نمی رسانند و در صورت قرار گرفتن در آب گرم و سرد نیز تغییر سایز نخواهند داشت. اسپاندکس را نیز مانند دیگر انواع پارچه ها برای دوخت محصولات بسیار زیادی مورد استفاده قرار می دهند. این جنس پارچه از نخ اسپاندکس طراحی می شود که برای تولید آن از الیاف فلامینت و الیاف استیو استفاده می کنند. این دسته از پارچه ها قدرت کششی بیشتری در مقایسه با دیگر انواع پارچه ها خواهند داشت.

انواع لباس شنای زنانه

لباس شنا همان لباسی است که با نام مایو نیز شناخته می‌ شود و الیاف مصنوعی طراحی می گردد. برای خانم ها آقایان در مدل های بسیار مختلفی از انواع لباس شنا در بازار وجود دارد.‌ جنس لباس شنا باید از پارچه ای باشد که میکروب ها و عوامل قارچی را به خود جذب نکند از این رو سلامتی شما نیز حفظ می شود. قطعا که جنس مایو از الیاف مصنوعی و پلاستیکی است که در ترکیب های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین مایو بایستی ضد حساسیت ضد کلر و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل میکروبی داشته باشد.

مایوهای زنانه و مردانه هر دو باید به منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از حساسیت پوستی از سطح کیفی بالایی برخوردار باشند. پس به هنگام خرید بهترین مایو علاوه بر این که به بهترین پارچه برای لباس شناخت توجه کنید بایستی موارد دیگری را نیز مورد توجه قرار دهید تا انتخاب مقرون به صرفه ای انجام دهید. مایوها از لحاظ طراحی به انواع مختلفی تشکیل می ‌شوند که برخی از مدل های آن عبارتند از:

انواع مدل لباس شنا زنانه یک تکه

مایو سنتی

مایوهای سنتی یکی از انواع مدل های لباس شنا هستند که با طراحی بسیار ساده و معمولی توزیع می شوند. این مدل مایوها به صورت یک تکه طراحی شده ‌اند که در ناحیه گردن و سینه پوششی باز دارند.

در واقع این نوع مایوها از دو بند تشکیل می شوند که پهنای باند در طرح های مختلف با یکدیگر متفاوت خواهد بود. طراحی شکل ظاهری، رنگ و سایز این مدل مایوها با یکدیگر متفاوت است و انتخاب طرح، رنگ و شکل آن به سلیقه شما مشتریان عزیز بستگی دارد.

مایو مونوکینی

یکی از مدل های بسیار خاص دیگر مایو مونوکینی است این مدل مایوها یک مدل لباس شنا یک تکه هستند که قسمت پایین تنه را به خوبی پوشش می دهند. در واقع در ناحیه پهلوی این مدل مایوها باز هستند و توسط یک تکه پارچه در قسمت بالا تنه به قسمت پایین ترین متصل می ‌شوند. قیمت این مدل مایوها مقرون به صرفه است و این مایو نیز جزو مدل های یک تکه و سرتاسری محسوب می شود.

مایو مونوکینی

مایو باندو

مدل دیگری از انواع مدل های یک تکه به نام مدل باندو وجود دارد. این مدل مایو زنانه حتی در مدل های دو تکه نیز طراحی می شود. مایوهای باندو به گونه ای هستند که قسمت گردن و سرشانه فاقد بند بوده اند اما در قسمت سینه حالت دهی خوبی را دارند. در واقع این مایوها دارای بند هایی هستند که می توان به صورت جداگانه از آن ها استفاده نمود.

اگر به دنبال بهترین مایو یک تکه هستید می توان به مدل ریسربک اشاره نمود. این مدل به صورت یک تکه طراحی شده است و معمولاً توسط بن های مخصوصی در قسمت پشت اتصال می یابد. قسمت بازوی این دسته از مایوها باز است و به همین جهت دست شما به راحتی تکان خواهد خود. این مدل مایوها معمولاً مناسب مسابقات ورزشی هستند.

مدل های دو تکه انواع مایو زنانه

مایو کلاسیک

مایو های کلاسیک پرکاربردترین انواع مایو های دو تکه هستند که از دو تکه سوتین و شورت به روش های سنتی طراحی می شوند. این مدل مایوها در سوتین از دو کاسه و فنر های مخصوصی تشکیل می شوند که سوتین ها دارای پدهای بسیار نرمی هستند. همچنین قسمت پایین تنه آن ها به صورت کامل تمامی قسمت باسن و کشاله ران را خواهد پوشاند. قیمت این مدل موی ها مقرون به صرفه است.

مایو رشته ای یا استرینگ

مدل دیگری از مایوهای دو تیکه به نام بند رشته ای یا استرینگ وجود دارد. این مدل مایوها نیز در لیست مایوهای سنتی قرار می گیرد. مایوهای بند رشته ای از دو تکه مجزا تشکیل می شود که قسمت بالاتنه آن ها به صورت مثلثی طراحی شده و از بندهای نازکی تشکیل می شود که در قسمت پشت می توان آن ها را گره زد. حتی این بندها قابل گره زدن در پشت گردن نیز هستند و قسمت پایین تنه این مدل مای ها به صورت دو مثلث است که تنها ناحیه تناسلی خانم ها را خواهد پوشاند.

مایو هالترتاپ

یکی از مدل های دیگری که طرح آن در بین خانم ها پرطرفدار است و جزو طرح های دوست داشتنی به شمار می رود، مدل هالترتاپ است. این مدل مایو از دو تکه مجزا بالاتنه و پایین تنه تشکیل می شود که قسمت بالاتنه آن توسط بندهای مخصوصی در پشت گردن گره می خورد.

بالاتنه این مدل مایوها به گونه ای هستند که سینه ها را بزرگتر نشان می دهند اما پوشش مناسب تری در مقایسه با دیگر انواع ماهی ها دارند. این مایوها به گونه ای طراحی شده اند که در قسمت زیرین سینه خود مجهز به بندهایی هستند که سینه را جمع کرده و مانع از افتادگی آن می شوند. مایوهای هالترتاب هم طراحی عالی و هم قیمت مناسبی دارند و از طرفی تنوع رنگی این مایوها بسیار زیاد است و مشتریان حق انتخاب بیشتری خواهند داشت.

نتیجه

آشنایی با بهترین پارچه برای لباس شنا به عنوان یک راهنمای خرید برای شما مشتریان عزیز به شمار می رود. زمانی که شما با پارچه های با کیفیت مایو آشنایی پیدا کنید قطعاً به انتخاب هنگام خرید انتخاب درست تری خواهید داشت. مایو به عنوان لباس شنایی است که باید از یک جنس پارچه با کیفیت انتخاب شود. جنس پارچه لباس شنا بایستی دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی باشد.

همچنین این جنس لباس ها باید ضد کلر بوده و در برابر ضربه نیز از خود مقاومت نشان دهند. کیفیت مهمترین پارامتری است که باعث طول عمر مایوها خواهد شد. برای دسترسی به بهترین کیفیت مایو الوند بزرگترین مرکز فروشی است که میزبان شما کاربران عزیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید