10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

بهترین برند مایو زنانه

بهترین برند مایو زنانه

در رابطه با بهترین برند مایو زنانه چقدر شناخت دارید؟ آیا می دانید مایو چیست؟ با مزایای استفاده از مایو چطور؟ شنا کردن به عنوان یک ورزش مهم در بین خانم ها رواج دارد از این رو برای شنا کردن بایستی از لباس های مخصوصی به نام مایو استفاده نمود. هم اکنون برندهای بسیار زیادی از این لباس شنا در بازار وجود دارد. برخی از این برندها کیفیت فوق العاده عالی دارند. برای آشنایی با بهترین برند مایو زنانه بهتر است ادامه مطالب را بخوانید.

مایو یک نوع لباس شنای زنانه است که به هنگام شنا کردن از آن استفاده می کنند. مایو زنانه به عنوان یک نوع مایو خاص در چهار مدل یک تیکه، دو تیکه، سه تیکه و مایو اسلامی طراحی شده است که هر کدام در طرح همچنین رنگ ‌های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد. مایوها را بر اساس مشخصات بسیار زیادی تقسیم بندی کرده اند که برند نیز یکی از مهمترین فاکتورهای تقسیم بندی این لباس شنا به شمار می رود. بسیاری از افرادی که اقدام به خرید مایو زنانه می کنند، دوست دارند به بهترین برند مایو زنانه دسترسی داشته باشند. اما به نظر شما در میان تمامی برندهای موجود در بازار کدام برند جزو بهترین و باکیفیت ترین ها به شمار می رود؟

مایو زنانه

مایو زنانه مسیوکا

مایو زنانه برند مسیوکا یکی از بهترین برندهای کشور چین است. این نوع مایو علاوه بر چین در سایر کشورهای جهان نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. دلیل استقبال زیاد از این نوع مایو به سبب تنوع زیاد در طرح، رنگ و همچنین بالا بودن سطح کیفیت عالی است. این مایوها معمولاً از جنس پلی آمید و نخ تولید می شوند. طراحی های آن ها به گونه ای است که قادر هستند در دمای ۳۰ درجه مقاومت داشته باشد و خشک شدن آن ها در سریعترین زمان ممکن انجام می شود. این مایوها هم اکنون در اکثر کشورهای جهان توزیع می شوند.

مایو زنانه جسیلا

یکی از بهترین برند مایوی زنانه برند جسیلا است. این برند معتبر مربوط به یک شرکت اسپانیایی می باشد که محصولات آن در کشور بنگلادش به تولید رسیده و طرفداران بسیاری دارد. این مجموعه تمامی مایوهای خود را با سطح کیفی فوق العاده عالی و قیمت مناسب روانه بازار می ‌کند. همچنین تولیدات این مجموعه از جنس پلی استر هستند و در برابر رطوبت مقاومت بسیار زیادی دارند. از طرفی این مایوها هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند و شما می توانید مدل های مختلف مایوهای این برند را در طرح ، سایز و رنگ بندی مختلفی بخرید.

برندهای پرطرفدار  مایو زنانه

مایو زنانه برند کریویت

برند کریویت یکی دیگر از انواع بهترین برند مایو زنانه شناخته می شود. این برند نیز در تنوع بسیار زیادی با سطح کیفی فوق العاده عالی روانه بازار شده است. برند کریویت علاوه بر کشور آلمان در سایر کشورهای جهان نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. مایو های این برند فرم دهی بسیار ایده‌ آلی دارند و از جنس پلی استر هستند که در کوتاه ترین زمان ممکن خشک می شوند. این مایوها وزن بسیار سبکی دارند و طول عمر آن ها زیاد است.

مایو زنانه برند آنجل

برند آنجل را می توان جزو برترین برندهای جهانی برشمرد که یکی از برندهای ترک معروف است. مایوهای آنجل در کشور ترکیه به تولید می رسند و از جنس پلی استر هستند که وزن سبک، کیفیت عالی و قیمت مناسبی دارند. این مایوها در رنگ، طرح و مدل های بسیار مختلفی در بازار جهان توزیع می ‌شوند و دسترسی به محصولات این برند تنها از طریق نمایندگی های معتبر امکان پذیر است.

برندهای پرطرفدار  مایو زنانه

مایو زنانه اسمارا

اگر در میان برندهای مایو زنانه به دنبال بهترین برند مایو زنانه هستید، می توان به برند اسمارا اشاره نمود. برند اسمارا یکی از برترین برندهای آلمانی است که در صدها طرح، رنگ و مدل مختلف طراحی شده و هم اکنون در اکثر کشورهای جهان با استقبال زیادی مواجه می باشد. این مایوها علاوه بر وزن سبک، فرمدهی بسیار ایده آلی دارند و به سرعت خشک خواهند شد.

اسمارا مایوهای خود را از جنس پلی استر و الاستین به تولید می ‌رساند و محصولات آن قیمت مقرون به صرفه ای دارد. اگر به دنبال یک برند خاصی هستید که علاوه بر کیفیت عالی، قیمت مناسبی هم داشته باشد و همچنین طرح و تنوع آن بسیار است، می‌ توان به این برند خاص و نمونه اشاره نمود.

مشخصات یک مایو زنانه مناسب

همانگونه که اشاره شد، مایو زنانه، همان لباس شنا زنانه است که استفاده از آن اهمیت بسیار زیادی دارد. برای خرید بهترین برند مایوی زنانه بایستی نکات بسیار زیادی مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان یک مایو مناسب را خریداری کرد. معمولا مایوها در جنس های مختلفی هستند که اکثر افراد با نداشتن آگاهی کافی اقدام به خرید یک مایع نامناسب می کنند. به عنوان مثال، برخی از مایوها از جنس کتان هستند که با وجود سبک و راحت بودن اما مناسب استفاده دائمی برای شنا کردن نخواهند بود. این دسته از مایوها بیشتر به تبعیت از مد طراحی شده است.

مایوهایی که از جنس اسپندکس هستند تنها برای مسابقات ورزشی باید استفاده شوند اما مایوهای نایلونی برای استفاده متداول طراحی شده اند. می توان از لایه های پلی استر نیز جدا از مسابقات ورزشی به صورت روزمره نیز استفاده نمود. بهترین برند مایو زنانه مایویی است که دارای مزیت های بسیار زیادی باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

مهمترین مزایا مایو زنانه خوب

  • بهترین لباس شنا لباسی است که دارای وزن سبکی باشد و هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کنیم.
  • مایوهای با کیفیت به گونه ای هستند که رطوبت را جذب نمی ‌کنند و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن خشک می شوند.
  • یک مایو مناسب باید ضد کلر و ضد میکروب باشد تا هنگام شنا کردن در آب استخر یا آب های کلر دار سریعاً آسیب نبیند.
  • بهترین برند مایو زنانه کیفیت فوق العاده عالی دارد و انعطاف پذیر است. این مایوها به گونه‌ ای هستند که هنگام پوشیدن این انعطاف مانع از پاره شدن مایو می شود، از طرفی فرم دهی بسیار ایده آلی دارد.
  • یک مایو زنانه مناسب باید گردش هوای خوبی داشته باشد و همچنین بهترین مایوها معمولاً خط دار هستند.
  • از آنجایی که خانم ها شیک پوش هستند معمولاً به طرح و رنگ توجه بسیار زیادی دارن. پس یک مایو مناسب باید طرح خوبی نیز داشته باشد. بنابراین برندهای خوب باید طرح و تنوع بسیار زیادی دارند تا مشتریان بتوانند از میان این تنوع بهترین را انتخاب کنند.

نکات طلایی خرید بهترین مایو زنانه

مایو زنانه یک لباس شنای مناسب است که به هنگام شنا کردن استفاده می شود. برای طول عمر مایوها ها باید پس از هر بار استفاده آن ها را بشویید، البته شستشوی مایو با دمای آب مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. انتخاب یک مایو مناسب که متناسب با فرم بدن شما باشد اهمیت بسیار زیادی روی استایل شما خواهد داشت. پس به هنگام خرید علاوه بر اینکه بهترین برند مایو زنانه دسترسی داشته باشید، بهتر است به پارامترهای دیگری نیز توجه کنید تا خرید مقرون به صرفه انجام کنید.

شنا کردن به عنوان یک ورزش برای بسیاری از افراد به صورت روزمره است و از این ‌رو کیفیت و جنس مایو بسیار مورد توجه قرار می گیرد. خانم ها برای استفاده مداوم باید به سراغ مایوهایی بروند که از پارچه های نازک و انعطاف پذیری طراحی شده اند و علاوه بر گردش هوا فرم دهی بسیار مناسبی نیز دارند.

نکات طلایی خرید بهترین مایو زنانه

 

ویژگی مایو خوب چیست؟

یک مایو مناسب باید به گونه‌ ای باشد که طول عمر آن زیاد و همچنین حساسیت پوستی ایجاد نکند. مایوها را در جنس های بسیار مختلفی می دوزند اما معمولا جنس لیکرا یا همان اسپندکس بهترین جنسی است که برای دوخت یک مایو مناسب می توان از آن استفاده نمود. در میان تمامی جنس های مایو زنانه این جنس انعطاف پذیری بسیار عالی و گردش هوای مناسبی دارد، از طرف فرم دهی بدن با جنس های اسپندکس بسیار عالی بوده و مانع از عبور رطوبت یا آب از خود می شود. این جنس ضد آب بوده و در کمترین زمان ممکن خشک خواهد شد.

مهمترین مزیتی که این جنس لباس شنا می تواند داشته باشد این است که حتی در برابر نور خورشید نیز از خود مقاومت نشان می دهد. بسیاری از افراد از مایوهای نایلونی و حتی پلی استری بیشتر استفاده می کنند چرا که این دو جنس لباس شنا نیز قابلیت گردش هوا دارند و همچنین فرم دهی بهترین نیز خواهند داشت.

نتیجه

لباس مخصوص شنا کردن با نام مایو شناخته می ‌شود. این لباس از جنس خاصی طراحی می ‌شود و معمولاً برای خانم ها در چهار مدل یک تکه، دو تکه، سه تکه و مدل های اسلامی وجود دارد. هر یک از این مایوها قسمت مشخصی از بدن را با توجه به طرح خود می پوشاند.

دسترسی به بهترین کیفیت مایو اهمیت بسیار زیادی دارد، از این ‌رو مشتریان به دنبال بهترین برند مایو زنانه هستند. معمولاً برندهای شناخته شده و معتبر، کیفیت مطلوب تری دارند. هم اکنون برای دسترسی به بهترین برندهای جهانی فروشگاه الوند میزبان شما مشتریان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید