بنر 10 درصد تخفیف

انواع رویه مایو زنانه

رویه مایو

آیا با انواع رویه مایو زنانه آشنا هستید؟ شما به عنوان یک بانو که قصد خرید لباس مخصوص شنا دارید، می دانید که می توان مایوها را به همراه رویه آنها خریداری کرد؟ در رابطه با مزیت های رویه مایوهای زنانه تا چقدر اطلاعات دارید؟ مایو به عنوان یک لباس اصلی و با کیفیت برای شنا کردن خانم ها به شمار می رود. تنوع مایوها از نظر مدل های مختلف بسیار زیاد است اما گاهی به همراه مایو میتوان محصولات دیگری را نیز خریداری کرد. رویه مایو یکی از انواع همین محصولاتی می باشد که در طرح و تنوع بسیار زیادی توزیع می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع رویه مایع زنانه فروشگاه الوند در ادامه توضیحات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

رویه مایو زنانه

مایو یکی از لباس های مخصوص شنا کردن است که در مدل های مردانه و مردانه تقسیم‌بندی می‌شود. مدل های زنانه، لباس های مخصوصی هستند که در مدلهای یک تکه، دو تکه، سه تکه و اسلامی هم اکنون در بازار وجود دارند. معمولاً مدل های اسلامی به سبب پوشش بیشتر در کشورهای اسلامی نظیر ایران با استقبال زیادی مواجه شده‌اند. برای ورزش کردن استفاده از مایو اهمیت زیادی دارد؛ چرا که یک مایو مناسب به گونه‌ای طراحی شده که مانع از انجام حرکات ورزشی نمیشود.

راحتی حین ورزش کردن و سبک بودن لباس از مهمترین مزیت های استفاده از مایو خواهد بود. همچنین که با کمک مایو آب به داخل نفوذ نمی‌کند؛ اما برای مایوهای زنانه رویه های خاصی هستند که بیشتر برای مواقع آفتاب گرفتن در ساحل و همچنین استخر مناسب خواهند بود.

رویه ها در طرح و رنگهای مختلف، جنس پارچه و به برندهای متفاوتی همانند مایوها تولید می شوند. رویه ها دارای آستر هستند و سبک بودن و لطیف بودن از مزیت های مهم آن ها به شمار می رود.  اگر بخواهیم درباره انواع رویه مایو زنانه اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم باید گفت که این رویه ها بیشتر در طرح هایی مشابه روسری، رومانتویی و حتی سویشرت طراحی شده اند که تنوع آن ها از نظر جنسی بسیار زیاد است.

چرا که در دوخت این رویه ها هیچ الزامی از نظر جنس پارچه وجود ندارد و معمولاً برای دوخت مایوها باید حتماً از پارچه های مصنوعی و پلاستیکی استفاده کرد. برای دوخت رویه مایو از نظر جنس اجباری وجود ندارد. از این رو می‌توان گفت که تنوع مایو تنها از نظر مدل و طرح بسیار زیاد نیست؛ بلکه جنس پارچه برند سطح کیفیت و حتی سایز بسیار زیاد خواهد بود.

رویه مایو زنانه

بهترین رویه مایوهای زنانه

رویه مایو زنانه، پوشش مناسبی است که با طراحی بسیار زیبایی در رنگ های متضاد یا ست به تولید می‌رسد. بسیاری از این رویه ها دارای زیپ هستند  حتی بسیاری از طرح‌های آنها مجهز به کلاه سرخود خواهند بود. معمولاً رویه ها به صورت ساده  آستین دار و آستین کوتاه  در حالتهای کشباف فرم بهتری خواهند داشت.

شما می توانید پس از شنا کردن و خارج شدن از استخر از این رویه ها استفاده کنید. رویه های مایو زنانه متناسب با سنین مختلف با طرح های متفاوتی در بازار وجود دارند. مقاومت رویه مایو در برابر کل نیز متفاوت خواهد بود. رویه ها می توانند از جنس های بسیار مختلفی باشند. در بین خانمها جنس حریر طرفداران بسیار زیادی دارد چرا که حریر جزو پارچه های بسیار زیبا و همچنین سبک است که تنوع طرح بسیار زیادی دارد.

حریر خود به تنهایی حتی در عین سادگی طرح نیز زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت. استفاده از طرح های مختلف یک رویه مایو به شما عزیزان بستگی دارد. به طور کلی جنس حریر ایده آل ترین انتخاب اکثر خانم ها است. حال اینکه طرح های شیک و زیبایی از مایوهای حریر به صورت بالاتنه و پایین تنه هم اکنون توزیع می شود. حریر سریعاً خشک میشود و گردش هوای بسیار مناسبی دارد. انتخاب رویه دلایل بسیار زیادی دارد.

یکی از این دلایل پوشاندن برجستگی های بدن است چرا که مایوها لباس های تنگ و چسبناکی هستند که تمامی برجستگی های بدن زیر آنها به راحتی نمایان میشود. از طرفی زمانی که شما در ساحل پس از شنا کردن می خواهید آفتاب بگیرید قطعاً بادی که می وزد یا همان نسیم می تواند شما را اذیت کند. این رویه یک پوشش مناسب برای محافظت از بدن شما نیز خواهد بود؛ در واقع کنترل دمای برتر از مهم‌ترین مزایای استفاده از رویه مایو زنانه به شمار می رود.

مزایای مهم رویه مایو زنانه

همانگونه که اشاره شد، رویه مایو یک نوع پوشش خاص است که در کنار مایوها می توان از آنها استفاده کرد. هر یک از این برندها دارای سطح کیفیت، تنوع و مشخصات خاصی هستند و این رویه مایو ضد باکتری با گردش هوای مناسب است. همچنین جنس آن به گونه ای خواهد بود که در سریعترین زمان ممکن خشک خواهد شد. یک رویه مناسب باید دارای مزیت‌های بسیار زیادی باشد و از مزایای رویه مایو زنانه عبارتند از:

  • رویه ها از الیاف پلی استر تهیه شده اند و هیچ گونه الیاف دیگری در دوخت آنها استفاده نمی شود. پلی استر خود جزو پارچه های نرم لطیف و سبک و بسیار مناسب است اما در صورتی که با سطح کیفیت بالا انتخاب شود.
  • جنس رویه ها به گونه ای است که میتوان آنها را با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد به راحتی شستشو داد. برای خشک کردن آنها نباید از خشک کن استفاده کرد. همچنین جنس پلی استر به گونه‌ای نیست که از سفید کننده برای از بین بردن لکه های آن استفاده کرد.
  • رویه های مخصوص مایو دارای رنگ و تنوع طرحی بسیار زیادی هستند و شما می توانید متناسب با رنگ مایو خود یک رنگ متضاد یا ست دلخواه را انتخاب کنید.
  • مدل های مختلف رویه مایو زنانه در بازار وجود دارد که پوشش هر یک از این مدل ها و همچنین طرح آنها با یکدیگر تفاوت دارد. پس با این حساب شما می توانید متناسب با سلیقه خود بهترین مایو ها را خریداری کنید.
  • از مزیت های مهم رویه‌های مایو زنانه ضد حساسیت بودن آنها است. جنس پلی استر هرگز حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند اما در صورتی که شما به باکیفیت ترین آن دسترسی داشته باشید. انتخاب سطح کیفیت مناسب جزو نکات مهم خرید به شمار می ‌رود.

 

رویه مایو زنانه

نتیجه

برای شنا کردن خانم ها نیاز به لباس های مخصوصی نظیر مایوها دارند. برای خرید مایو زنانه از نظر انتخاب مدل، طرح، رنگ، سایز و برند بانوان حق انتخاب بسیار زیادی خواهند داشت اما به شرط اینکه به یک مرکز فروش مناسبی مراجعه داشته باشند. حال اینکه پس از شنا کردن بسیاری از بانوان دوست دارند تا دقایقی را در ساحل استراحت کنند.

یا به قول خود آفتاب بگیرند. از آنجایی که مایوهای زنانه به دلیل جذب بالا برجستگی های بدن را مشخص می‌کنند، بهتر است از رویه مناسب برای آنها استفاده نمود. به همین منظور شرکتهای تولید مایو انواع رویه های آنها را نیز با تنوع بالای روانه بازار کره اند. این رویه ها نیز همانند مایوها دارای مزیت‌های بسیار زیادی هستند. تفاوت رویه با مایو در این است که رویه مایو از نظر انتخاب جنس هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

شما میتوانید رویه را از هر نوع جنسی که می خواهید خریداری کنید. اما معمولاً جنس حریر به سبب زیبایی پارچه و همچنین خوش‌حالت بودن آن سطح فروش بسیار بالاتری دارد. برای اینکه بهترین رویه های مایو را در کنار مایوهای باکیفیت خریداری کنید؛ فروشگاه الوند میزبان پاسخگوی شما عزیزان است. این مجموعه با سابقه بسیار طولانی و درخشانی که در این زمینه داشته توانسته توجه مشتریان را جلب کند.

ارائه کیفیت عالی و قیمت مناسب هر دو جزو مهمترین پارامتر هایی هستند که باعث جلب توجه مشتری می شوند. برای خرید بهترین رویه های مایو زنانه، این فرصت ناب را از دست ندهید. مشاوران فروش مرکز الوند به صورت ۲۴ ساعته میزبان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید