10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

بهترین برندهای کفش جهان

بهترین برندهای کفش جهان

بهترین برندهای کفش جهان

در واقع اگر بخواهیم بهترین برندهای کفش جهان را معرفی کنیم، گزینه های زیادی برای بحث و بررسی وجود دارد. چرا که بسیاری از برندهای کفش عالی به حساب می آیند. کفش برای همه افراد یک چیز ضروری است. مخصوصاً در مهمانی ها، محل کار یا سالن های ورزشی اهمیت کفش بیشتر از سایر مواقع آشکار می شود.

برندهای جهانی سعی دارند با تولید بهترین کفش ها ضمن دستیابی به اهداف خود رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کنند. بنابراین با گذشت زمان شاهد تحولات زیادی در کیفیت و مدل های انواع کفش ها هستیم. برندهای معتبر جهانی برای انواع کفش های راحتی، مجلسی، اداری و کفش استوک ورزشی برای تمامی سنین ایده ها و پروژه های جذابی دارند.

با توجه به توسعه صنعت مد این روزها افراد بیش از هر زمان دیگری به هنگام انتخاب کفش مناسب به سراغ بهترین برندهای کفش جهان می روند و می خواهند از این طریق ضمن آشنایی با کارهای برند های مختلف جهانی بهترین کفش را انتخاب و خریداری کنند.

به علت تنوع بالای برندهای کفش جهان در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از بهترین برندهای کفش جهان را معرفی کنیم. پس اگر می خواهید با انواع متنوع برندهای معتبر کفش در جهان بیشتر آشنا شوید تا انتهای مطلب با ما در فروشگاه الوند همراه باشید.

6 برند معروف کفش در جهان

  1. Nike

 نایک یکی از بهترین برندهای کفش جهان است که در سال ۱۹۷۲ توسط فیل نایت تاسیس شد. این برند اولین محصول خود را با نام نایت کورتز تولید کرد و از آن زمان به بعد با توانایی و خلاقیت بی نظیر طراحان خود توانسته است بهترین کفش های ورزشی را برای تمامی سنین طراحی و تولید کند؛ بنابراین به خاطر همین خلاقیت و ایده های فوق العاده ای که در زمینه تولید انواع کفش ها داشته، توانسته است در بین رقبای خود در سر آمد باشد.

کفش های تولید شده توسط این برند در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش می رسد و این آمار نشان دهنده کیفیت بالا و محبوبیت این برند در بین مردم سراسر دنیا می باشد. دلیل این محبوبیت کفش های شیک و جذابی است که توسط این برند تولید و در بازار عرضه می شود.

بهترین برندهای کفش جهان

بهترین برندهای کفش جهان

  1. Adidas

یکی دیگر از بهترین برندهای کفش جهان آدیداس است که در سال ۱۹۴۸ توسط آدولف داسلر در آلمان بنا شد. آدولف داسلر طبق علاقه خاصی که به ورزش داشت از همان ابتدای شروع فعالیت خود تولید کفش های ورزشی را سرلوحه کار خود قرار داد و از این طریق توانست طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کند. این روزها برند آدیداس طبق خلاقیت هایی که در عرصه تولید کفش های ورزشی داشته است یکی از بهترین برند های کفش در جهان به حساب می آید.

برند آدیداس به خاطر لوگوی خاصی که دارد حتی در تولید انواع لباس های ورزشی نیز تا به امروز کاربرد گسترده ای داشته است. همه افرادی که به ورزش علاقه خاصی دارند مطمئنا چند نوع مدل کفش یا لباس شیک و خاص از این برند  در کلکسیون ورزشی خود دارند.

  1. Puma

برند پوما از یکی دیگر از بهترین برندهای کفش جهان است. که در سال ۱۹۴۹ توسط رودولف برادر آدولف داسلر بنیانگذار شرکت آدیداس در بریتانیا بنا شد. رودولف نیز همانند برادرش علاقه خاصی به طراحی و تولید کفش های ورزشی داشت. و بر اساس همین علاقه زیاد موفق شد بهترین کفش ها از جمله کفش های ورزشی را در مدل های متنوع تولید و روانه بازار کند.

انواع کفش های تولید شده توسط برند پوما امروزه در بیش از ۱۲۰ کشور جهان به فروش می رسد. که این آمار حاکی از کار های با کیفیت و مدل های متنوع برند پوما است.

  1. Reebok

کفش ریبوک برند دیگری است که در لیست بهترین برندهای کفش جهان قرار دارد. این برند در سال ۱۸۹۵ تاسیس شد و تا به حال توانسته است کفش های بادوام و زیبایی را طراحی و تولید کند. اگر بخواهیم دوام کفش های تولید شده توسط بهترین برندهای کفش را بررسی کنیم بدون شک دوام کفش های برند ریبوک از سایر برند ها بیشتر است. و همین موضوع سبب محبوبیت این برند در بین عموم افراد جامعه شده است.

بهترین برندهای کفش جهان

بهترین برندهای کفش جهان

  1. Fila

برند محبوب فیلا یکی دیگر از بهترین برندهای کفش جهان است. این برند انواع کفش های مردانه و زنانه را با کیفیت ها و انواع مدل های متنوع تولید و در اقصی نقاط دنیا عرضه می کند. این کمپانی معروف طراح و بازاریاب کفش، انواع لباس های ورزشی و راحتی است که خدمات ارزنده ای به مشتریان وفادار خود در سراسر دنیا ارائه می دهد. 

  1. Testoni

یکی دیگر از برندهای معروفی که در لیست بهترین برندهای کفش جهان قرار دارد برند تستونی است. که در سال ۱۹۲۹ در ایتالیا تاسیس شد. این شرکت با استفاده از بهترین چرم ها و پارچه های درجه یک شیک ترین کفش ها را برای مراسم های رسمی،  دفتر یا جلسه کاری طراحی و تولید می کند. در واقع تستونی بهترین برند کفش مردانه کلاسیک است. که محصولات این برند توسط افراد سرشناس مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. Vans

برند آمریکایی از دیگر برندهای معتبر کفش در جهان است که در سال ۱۹۶۶ فعالیت خود را در زمینه تولید کفش آغاز کرد. این برند که یکی از بهترین برندهای کفش جهان به حساب می‌آید. که توسط پاول ون دورن،  جیمز ون دورن و گوردون سی در کالیفرنیا تاسیس شد. کفش های برند ونس بی شک یکی از شیک ترین کفش های موجود در بازار هستند. که شما می توانید برای داشتن یک استایل متفاوت و منحصر به فرد بهترین مدل ونس را خریداری کنید.

سخن پایانی

فروشگاه الوند یکی از بهترین فروشگاه های کفش است که با توجه به سبک و علاقه مشتریان خود انواع کفش های راحتی، ورزشی، مجلسی و… را از بهترین برندهای کفش جهان تهیه و توزیع می کند. اگر می خواهید استایلی منحصر به فرد و جذاب داشته باشید می توانید از طریق شماره تماس های زیر با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

فروشگاه الوند با ارائه بهترین خدمات سعی می کند اعتماد و رضایت مشتریان وفادار خود را جلب کند. پس اگر می‌ خواهید بهترین کفش ها را داشته باشید همین الان با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید