10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

معرفی انواع مدل مایو دخترانه

انواع مدل مایو دخترانه

آیا با انواع مدل مایو دخترانه آشنا هستید؟ می‌دانید مایوهای دخترانه دارای تنوع بسیار زیادی می باشند؟ برای تمامی رشته های ورزشی متناسب با موقعیت، شرایط ،تمرینات و حرکات مورد نظر یک نوع لباس خاصی را طراحی کرده‌اند. قطعاً که طراحی این لباس با رعایت تمامی اصول و استانداردها انجام می شود. قبل از خرید انواع مدل مایو دخترانه بهتر است در رابطه با آنها اطلاعات زیادی کسب کنید تا بتوانید بهترین مایورا با سطح کیفیت بالایی خریداری کنید.

فروشگاه الوند به عنوان بزرگترین مرکز توزیع انواع مایو اسلامی است تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. ادامه متن را با دقت بالایی بخوانید تا بتوانید بهترین مایو را با قیمت مناسبی به یک روش مقرون به صرفه خریداری کنید.

انواع مدل مایو دخترانه

شنا کردن به عنوان یکی از علاقه مندی های بسیاری از دختر خانم ها است و برای شنا کردن بایستی از لباس مخصوصی استفاده کرد. مایو بهترین لباس شنا است که در مدل های مختلفی وجود دارد. مایو متناسب با نوع سنین مختلف بانوان و آقایان دارای طراحی های مختلفی است. در کشور ما برای شنا کردن از انواع مدل مایو دخترانه بایستی استفاده کرد. مایوهای دخترانه در مدلهای متفاوتی هستند که شامل موارد زیر می شوند.

  • از انواع مدل مایو دخترانه میتوان به مدلهای یک تکه اشاره کرد. این نوع مایو شناخته شده ترین طرح های انواع مایو دخترانه و زنانه است. در واقع مایوهای یک تکه مشابه لباس کشتی طراحی شده اند. مایوهای یک تیکه قسمت های اصلی و حساس دختر خانمها یعنی ناحیه باسن، سینه و شکم را می پوشانند.
  • مدل دیگری از انواع مایوها با نام مایو دخترانه دوتیکه در بازار خرید و فروش می شود. این نوع مایو همانگونه که از نام آن مشخص است، متشکل از دو تکه جداگانه می باشد. مایوهای دو تیکه که ترکیبی از سوتین و شورت هستند که پوشش کمتری در مقایسه با انواع مایوهای دیگر ایجاد می‌کنند. راحتی شنا کردن با مایو دوتیکه بیشتر از دیگر انواع مایوهای دخترانه خواهد بود.
  • مدل های سه تیکه از دیگر انواع مایوهای دخترانه هستند که همانند مایوهای دو تیکه از سوتین و شورت تشکیل می شوند. یک تکه اضافی در مایوهای سه تکه وجود دارد که قسمت برآمدگی باسن را کاملا می پوشاند. این تکه اضافی مانند یک دامن کوتاه طراحی می‌شود اما سرعت شنا کردن با استفاده از مایوهای سه تیکه در مقایسه با مایوهای دوتیکه کاهش پیدا می‌کند. قطعاً که تکه‌های مایو می‌تواند روی راحتی و سرعت شنا تاثیر گذار باشد.

بهترین و پرفروش ترین مایو دخترانه

مایوها به عنوان بی نظیر ترین لباس شنا کردن هستند که آنها را برای استفاده بانوان و آقایان در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می کنند. مایوهای دخترانه خود در مدل و تنوع بسیار زیادی طراحی می شوند. پوشاندن قسمت مهمی از بدن برای خانم های مسلمان اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین منظور مایوهای اسلامی طراحی شده اند. از مایوهای بسیار پرفروش و پرطرفدار دخترانه که در کشورهای مسلمان با استقبال زیادی مواجه شد، همین مایوهای اسلامی هستند.

این نوع مایوها تمامی نقاط بدن دختر خانم ها را به طور کامل پوشش می دهد. در واقع از قسمت گردن، مچ دست و پاها تا کل بدن به صورت کامل پوشش داده می‌شود. البته برای پوشاندن برآمدگی و برجستگی های قسمت باسن نیز یک دامن کوتاه برای مایوهای اسلامی طراحی شده است. اگرچه مایوهای اسلامی دخترانه خود یکی از انواع مدلهای مایو شناخته می‌شوند؛ اما تنوع طرح، رنگ و سایز این نوع مایو نیز در بازار بسیار زیاد می باشد.

همچنین برند مهمترین پارامتر تقسیم بندی مایوهای دخترانه به شمار می‌رود. برای اینکه شما بتوانید بهترین مایو اسلامی را با سطح کیفیت بالایی خریداری کنید، فروشگاه الوند بهترین مرکز فروش است. قطعاً که سطح کیفیت اهمیت زیادی روی طول عمر مایو خواهد داشت. همچنین علاوه بر حساسیت بالای بدن و پوشش کامل مایوهای اسلامی، پاره شدن آنها حین ورزش کردن نیز اهمیت دارد؛ از این رو پیشنهاد می شود سطح کیفیت و جنس مایو های اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشید. در میان انواع مدل مایوی دخترانه، مدل های اسلامی بی نظیرترین و خاص ترین مایوهایی هستند که برای شما بانوی اسلامی گزینه مناسبی است.

انواع مدل مایو دخترانه

انواع مدل مایو دخترانه

نکات مهم خرید بهترین مایو دخترانه

همانگونه که اشاره شد، انواع مدل مایو دخترانه یک نوع لباس مناسب و مخصوص برای شنا کردن است. مدل های مایو دخترانه هم اکنون در سرتاسر جهان با طرح ها و مدل های مختلفی به فروش می رسد. اما در کشور ما بایستی از مایوهای اسلامی استفاده نمود. پوشیدن مایو دارای مزیت های بسیار زیادی است. باید به هنگام خرید یک مایو مناسب، به فاکتورهای بسیار زیادی توجه کرد تا به بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آن دسترسی داشت.

  • اولین نکته‌ای که برای خرید انواع مدل مایو دخترانه باید به آن توجه کنید، نوع طرح آن است. چرا که مایوها در مدل های سه تیکه، دوتیکه، یک تیکه و حتی مایوهای اسلامی طراحی شده اند. شما متناسب با فضایی که می خواهید شنا کنید، بایستی یکی از این مایوها را با شرایط خاص انتخاب نمایید.
  • سطح کیفیت اصلی ترین پارامتری است که در وهله اول باید مورد توجه قرار بگیرد. هرچه کیفیت مایو شما بیشتر باشد بی شک طول عمر آن نیز افزایش پیدا می‌کند. شما قرار است ساعت ها در آب شنا کنید؛ پس سطح کیفیت رابطه مستقیمی روی طول عمر مایوها دارد.
  • جنس مایو دیگر پارامتری است که باید به آن توجه کرد. برای دوخت مایو از پارچه های مصنوعی یا پلاستیکی استفاده می کنند. چرا که این دسته از پارچه ها هرگز آب را جذب نمی کند؛ همچنین می ‌توانند سریعتر خشک شوند.
  • ضد حساسیت بودن یکی از مزیتهای مهم مایع ها به شمار می رود. قطعاً که یک مایو مناسب باید ضد حساسیت باشد تا که پوست شما دچار خارش تورم قرمزی و غیره نشود.
  • رنگ و طرح مایو دیگر نکته‌ای است که معمولا در سنین پایین تر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. بیشتر مایوهای دخترانه دارای رنگبندی بسیار زیادی هستند و از طرفی مایوهای دخترانه با طرح های چاپی بیستر روانه بازار می شوند.

فاکتورهای انتخاب بهترین مایو باکیفیت

برند یکی دیگر از نکات مهمی است که در خرید انواع مدل مایو دخترانه باید به آن توجه داشت. هم اکنون برندهای بسیار زیادی از انواع مایوها در بازار وجود دارد و برندهای داخلی و خارجی در بازار با یکدیگر به رقابت پرداخته اند. هرچقدر سطح کیفیت این برندها بالاتر باشد. قطعاً شناخته شده تر خواهند بود. پس سعی کنید برای دسترسی به بهترین برندهای دخترانه ابتدا اطلاعاتی را کسب نمایید.

  • توجه سایز انواع مدل مایو دخترانه یکی دیگر از نکات حساس و مهمی است که شاید کمتر کسی به آن توجه داشته باشد. همه ما به هنگام خرید پوشاک، کفش و حتی مایو باید حتماً به سایز توجه داشته باشیم. زمانی که شما یک مایو را با سایز مناسب انتخاب کنید؛ قطعاً به هنگام شنا کردن هیچ گونه مانعی برای شما وجود نخواهد داشت. در این صورت گشادی مایو باعث می شود تا آب به داخل آن نفوذ کند و همچنین حرکت شما روبه کندی برود. از طرفی تنگی بیش از حد نیز باعث می‌شود تا سریعتر پاره شود.
  • اگر می خواهید یک مایو دخترانه مناسب و شیکی را تهیه کنید؛ به نوع دوخت آن توجه داشته باشید. قطعاً نوع دوخت جزو پارامترهایی است که کمتر کسی به آن توجه دارد. چنانچه نوع دوخت مایو مناسب نباشد سریعاً پاره خواهد شد. از طرفی این نامناسب بودن نوع دوخت و پایین بودن سطح کیفیت آن باعث نامرتب بودن و بی نظمی مایو خواهد شد. همچنین دوختهای قسمت داخلی باعث فشردن پوست شما می شود.
  • اگر می خواهید بهترین مایو را در سریع ترین زمان ممکن خریداری کنید. باید از مراکز فروش معروف اقدام به خرید نمایید. انتخاب روش خرید از این مراکز نیز بسیار اهمیت دارد. روش آنلاین، بهترین روش خرید از فروشگاه الوند بزرگترین مرکز توزیع انواع مایو پسرانه و دخترانه در کشور می باشد.
انواع مدل مایو دخترانه

انواع مدل مایو دخترانه

نتیجه

مایوها یکی از انواع لباس های مخصوص شنا کردن هستند. این نوع لباس شنای دخترانه با تنوع بالایی هم اکنون در بازار وجود دارد. هر یک از انواع مدل مایو دخترانه مشخصات، مزایا و همچنین تنوع بسیار زیاد از نظر رنگ، سایز، برند و حتی طرح خواهد داشت. چاپی های دخترانه معمولاً طرفداران بسیار زیادی دارند؛ چه بسا که در سنین پایین تر معمولاً رنگ های شاد تر بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

اما برای دسترسی به بهترین مایو شما موظف هستید به هنگام خرید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید که سطح کیفیت، جنس، سایز، برند و دیگر مشخصات نظیر ضد حساسیت بودن از مهمترین آن ها به شمار می رود. برای دسترسی به بهترین مایوهای دخترانه فروشگاه الوند به عنوان یک مرکز فروش خاص و پرآوازه میزبان شما عزیزان است. لحظات خوبه خرید بهترین مایوهای با کیفیت و ارزان قیمت را با فروشگاه الوند تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید