10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

آشنایی با انواع سوتین

آشنایی با انواع سوتین

با انواع سوتین زنانه تا چه حد آشنایی دارید؟ شما به عنوان یک خانوم درباره مشخصات بهترین سوتین زنانه و نکات مهم خرید آن آیا آشنایی هستید؟ می دانید که استفاده از یک سوتین نامناسب می ‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد؟ سوتین یکی از انواع لباس زیر زنانه محسوب می شود که در طرح، رنگ، سایز، مدل و حتی جنس های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد.

اهمیت خرید یک سوتین با کیفیت بسیار بیشتر از خرید یک لباس با کیفیت است. چرا که سوتین مستقیم با پوست شما در تماس خواهد بود. برای آشنایی با انواع سوتین زنانه و مزایا و مشخصات هر یک در ادامه توضیحات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

بررسی انواع سوتین

سوتین یکی از لباس های مهم خانم ها است که در مدل های بسیار مختلفی طراحی می شود. تنوع سوتین تنها بر اساس طرح و مدل نیست. بلکه این نوع لباس زیر زنانه را حتی بر اساس نوع دوخت، رنگ، مکان مورد استفاده و برند نیز تقسیم بندی می کنند.

سوتین در دسته بندی لباس زنانه قرار می گیرد که از لحاظ نوع کارایی اهمیت بسیار زیادی دارد. همانگونه که استفاده از یک سوتین نامناسب عوارض بسیار زیادی به همراه خواهد داشت، استفاده از یک سوتین با کیفیت مناسب نیز دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. انواع سوتین با در نظر قرار دادن پارامترهای زیادی بسیار است که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

سوتین مدل اسفنجی

یکی از انواع سوتین که طرفداران بسیار زیادی دارد، شامل سوتین های مدل اسفنجی است. همانطور که از نام این مدل سوتین پیداست به صورت اسفنجی بوده و به منظور برجسته نشان دادن سینه ها بهترین گزینه به شمار می رود. این نوع لباس زیر گردش هوای خوب و همچنین جذب رطوبت بالایی دارد که بدین منظور باعث جلوگیری از بسیاری بیماری های پوستی می شود. مهمترین مزیتی که این سوتین ها دارند، وارد کردن فشار به سینه ها است.

اما گزینه ایده آلی برای خانم هایی که دارای سینه های افتاده هستند، به شمار می رود. این نوع سوتین با جمع کردن سینه ها دز قسمت بالا و همچنین نزدیک کردن آن ها به یکدیگر فاصله سینه را کمتر کرده در نتیجه باعث بهتر شدن و برجسته شدن سینه ها می شود. قیمت این نوع سوتین نسبت به دیگر مدل های جدید مقرون به صرفه تر است.

در صورتی که سایز مناسب آن و کیفیت مطلوب آن را انتخاب کنید، برای استفاده طولانی مدت هیچ گونه ضرری نخواهد داشت. اما بهتر است این مدل سوتین ها را برای استفاده لباس های مجلسی به کار ببریم. سوتین اسفنجی خود در مدل های ساده، فانتزی، جک دار و غیره وجود دارد.

 

سوتین

مدل های پرفروش سوتین ها

مدل دیگر سوتین های فنر دار هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند این مدل سوتین جزو مدل های شناخته شده در بازار است که در قسمت زیر دارای یک فنر از جنس پلاستیک یا فلز هستند. این فنرها وظیفه فرم دهی بهتر و بیشتر سینه ها را دارند. معمولاً این سوتین ها را با نام سوتین پلانچ نیز می شناسند. و از لحاظ پزشکی خانم هایی که به برخی از بیماری های سینه مبتلا می باشند، بهتر است از این مدل استفاده نکنند.

حتی می ‌توانید فنر این مدل سوتین را خارج کرده و آن را به صورت ساده مورد استفاده قرار دهید. سوتین های پلانچ فرم دهی بسیار خوبی دارند؛ اما توصیه می شود برای مدت طولانی و دائمی از این مدل سوتین ها استفاده نکنید. معمولاً برای استفاده زیر لباس های مجلسی به دلیل فرم دهی زیبا گزینه مناسبی هستند.

سوتین تیشرتی

مدل دیگری از انواع سوتین های موجود در بازار سوتین تیشرتی هستند. این مدل سوتین ها در طرح های معمولی و حتی با دوخت های معمولی طراحی شده اند. اما دارای درز هایی هستند که حتی از روی لباس مشاهده می شود. شما می توانید این مدل سوتین ها را در هر سنی برای زیر لباس هایی چون تیشرت استفاده کنید.

راحتی استفاده از مدل سوتین های تیشرتی بسیار عالی بوده و آن ها را به یک گزینه ایده آل تبدیل می کند. توجه داشته باشید مدل های تیشرتی برجستگی مدل های دیگر را نخواهند داشت، از طرفی قیمت این مدل بسیار مقرون به صرفه است.

سوتین تیشرتی

سوتین بدون درز

نوع دیگری از انواع سوتین ها به نام مدل های بدون درز است که فاقد درز و هیچگونه خطوطی هستند. به این سبب هنگام استفاده از این سوتین ها هیچ گونه قسمت دیگری از سینه ها مشخص نیست. و شما می توانید حتی رنگ بدن این مدل سوتین را برای لباس های بسیار نازک استفاده کنید. بهترین سایز، طراح و زیبایی این مدل ها یک گزینه ایده آل به شمار می روند.

برخی از انواع سوتین پر کاربرد

سوتین دکلته

مدل های دکلته نیز یکی از انواع سوتین های موجود در بازار است که مناسب استفاده برای زیر لباس های مجلسی می باشد. این سوتین ها از لحاظ زیبایی جزو بهترین مدل ها به شمار می روند و می توانید برای لباس های بدون آستین و بدون یقه از این مدل استفاده کنید. چرا که سوتین دکلته فاقد بند است و همچنین فرم دهی بسیار بالایی دارد که به هنگام استفاده باعث زیبایی استایل شما می شود.

سوتین نیم تنه

یکی از انواع سوتین که بسیار راحت پرطرفدار و ایده آل است، سوتین های نیم تنه هستند که آن ها را با نام سوتین ورزشی نیز می شناسند. این سوتین ها به گونه ای طراحی شده اند که به هنگام ورزش و پیاده روی از حرکت بیش از حد سینه ها جلوگیری خواهند کرد. از طرفی طراحی آن ها به گونه ای است که به خوبی سینه های شما را می پوشاند و به حالت نیم تنه ای است که درد کتف، کمر، گردن و حتی شانه ها را پس از ورزش برطرف می کند.

این گونه نیم تنه ها باعث جلوگیری از تعریق می شوند و جنس آن ها طوری است که برای حرکات کششی هیچگونه مانعی ایجاد نمی کنند. مزیت اصلی نیم تنه های ورزشی قابلیت تنفس، کشش عالی و نرم بودن پارچه می باشد، از طرفی پهنای بند آن ها به گونه ‌ای است که هیچگونه بریدگی را ایجاد نمی کنند و همچنین وزن سینه ها را به قسمت منتقل نخواهد شد.

این سوتین ها فاقد فنر، جک و غیره هستند که به هنگام ورزش استفاده از برخی از حرکات به بدن شما آسیب نمی رساند. با کمک نیم تنه های زیبا یک استایل شیک ای را برای خود خلق کنید. این سوتین ها خود در انواع مدل های کپسوله، اسپرت، فشرده ورزشی، فشرده فانتزی، و غیره طراحی می شود که قیمت هر یک با دیگری متفاوت خواهد بود.

سوتین نیم تنه

خاص ترین سوتین های موجود در بازار

سوتین استراپلس

یکی دیگر از انواع سوتین موجود در بازار شامل مدل استراپلس است. این مدل سوتین یکی از طرح های جدید است که فاقد بند بوده و معمولاً مناسب لباس های بدون آستین می باشد. استراپلس در طرح های بسیار شیک و فوق العاده عالی طراحی می شود که تنوع آن بر اساس سایز، برند، رنگ، جنس پارچه و طرح سوتین خواهد بود.

این مدل سوتین ها اگرچه فاقد بند هستند؛ اما سینه ها را به بهترین شکل ممکن به فرم ایده آلی در می آورند. در واقع برجستگی وسط سینه با سوتین های استراپلس به خوبی مشخص است.

سوتین پوش آپ

سوتین های پوش آپ مدل جدیدی از انواع سوتین های لیفت دهنده هستند که یکی از مدل‌ های ایده آل برای فرم دهی سینه ها به شمار می روند. این مدل سوتین فرم دهی بسیار زیبایی دارد و به عنوان یک نوع سوتین پوشش بسیار مناسبی را نیز خواهد داشت. معمولاً سوتین های پوش آپ بیشتر به جنبه زیبایی و به عنوان یک نوع فرم دهنده مورد استفاده قرار می گیرند.

این سوتین ها را با نام سوتین چاک دار و یقه باز می‌ شناسند که فاصله بین دو کاپ آن با اتصال ظریف وجود دارد. این مدل سوتین های فرم دهنده به راحتی قابل تنظیم است و برای حجیم تر نشان دادن سینه ها گزینه ایده آلی به شمار می روند.

سوتین پوش آپ

سوتین قابل تبدیل

این نوع سوتین را نیز می توان یکی از انواع سوتین مطرح در بازار بر شمرد. این سوتین ها با نام سوتین چند منظوره نیز شناخته می ‌شوند که می توان از آن‌ ها با قابلیت تبدیل کردن به صورت بند ضربدری، بدون بند، یک بند و دو بند استفاده نمود.

این سوتین ها دارای رکاب هایی هستند که به راحتی جدا می‌ شوند و حتی با جدا کردن این رکاب بی شک در درزهای جلو و عقب، می توانید طرح های مختلفی از آن بسازید. واقع تعداد بند و شکاف های مختلف در این سوتین ها قابلیت تبدیل آن را ایجاد می‌ کند.

نتیجه

سوتین یکی از لباس های زیر زنانه محسوب می شود که سطح فروش بالایی دارد. به سبب این که این نوع لباس زیر جز پرفروش ترین لباس های زنانه محسوب می ‌شود، از این رو سطح تولید آن نیز بالا می رود. افراد زیادی هم اکنون در زمینه تولید و توزیع انواع لباس زیر زنانه نظیر سوتین ها فعالیت می کنند. همین بالا بودن سطح تقاضای خرید انواع لباس زیر زنانه، باعث شده تا افراد سودجوی بسیار زیاد نظیر دلالان اقدام به توزیع و یا حتی تولید انواع سوتین بی کیفیت کنند.

استفاده از یک سوتین بی کیفیت سلامتی خانم ها را به خطر می اندازد، از این رو بایستی هنگام خرید انواع سوتین زنانه با اطلاعات بسیار زیادی اقدام به خرید نمایید. در واقع این افراد باید درباره بهترین و با کیفیت ترین سوتین زنانه اطلاعات زیادی داشته باشند و یکی از نکات بسیار مهم خرید از مراکز فروش معتبر است.

اگر می خواهید بهترین انواع سوتین زنانه با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم فروشگاه الوند را به عنوان مرکز خرید خود انتخاب نمایید. چرا که الوند سال هاست برای رفع نیاز بازار بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد‌. بی شک با یکبار خرید از این مجموعه جزو مشتریان دائمی آن خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید