10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

آموزش دوخت سوتین

آموزش دوخت سوتین

آیا در باره آموزش دوخت سوتین زنانه چیزی شنیده اید؟ تا به حال برای خود یک سوتین مناسب دوخته اید؟ سوتین به عنوان یک لباس زیر زنانه خاص است که قسمت مهمی از بدن خانم ها را می پوشاند. و از لحاظ بهداشت فردی و سلامت خانم ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

چرا که مستقیماً با پوست خانم ها در تماس می باشد و ناگفته نماند که سینه یکی از قسمت های حساس بدن است. برخی از افراد دوست دارند خود در منزل اقدام به دوخت سوتین کنند، به همین منظور در ادامه در رابطه با آموزش دوخت سوتین توضیحات بیشتری را در اختیارآشما قرار خواهیم داد.

سوتین به عنوان لباس زیر زنانه یکی از پر فروش ترین پوشاک به شمار می رود. این نوع لباس زیر دارای صدها نوع طرح و مدل است. که هر یک از آن ها می توانند مزیت و معایب خاص خود را داشته باشند. این نوع لباس زیر با پوست انسان در تماس است. و بایستی برای جلوگیری از بسیاری بیماری ‌ها نکات زیادی را در رابطه با سوتین ها در نظر بگیرید.

کیفیت، مدل و غیره همگی پارامترهایی هستند که می توانند روی سلامتی شما تاثیر بگذارند. با وجود محصولات تقلبی که هم اکنون در بازار وجود دارد، بسیاری از خانم ها دوست دارند تا خود اقدام به دوخت سوتین کنند، به همین منظور به دنبال روش های آموزش دوخت سوتین هستند. همانگونه که اشاره شد، سوتین انواع مدل های مختلفی دارد که قطعاً برای دوخت هر یک بایستی شرایطی را در نظر داشت. در رابطه با چگونگی دوخت سوتین توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

  • در روش آموزش دوخت سوتین قرار است، بدون الگو اقدام به دوخت کنید. در واقع شما باید الگو را خودتان طراحی و رسم نمایید، بدون اینکه درباره الگو سازی خیاطی چیزی بدانید. شما باید یک لباس زیر مناسب را بیاورید و در نتیجه از روی آن الگو سازی را انجام دهید. برای این کار لباس زیر و سوتین را روی یک سطح صاف قرار دهید، در نتیجه یک کیسه فریزر روی یکی از قسمت های آن بگذارید. توجه داشته باشید که این کیسه بایستی به طور کامل کاسه سوتین را بپوشاند و حتی به داخل سوتین نیز سنجاق شود.
  • اکنون با کمک چسب تمامی قسمت های روی پلاستیک را چسب بزنید یا بپوشانید، به طوری که این چسب ها به صورت محکم و چند لایه روی یکی از کاپ های سوتین قرار بگیرد. در نتیجه با کمک یک خودکار دورتادور کاپ را علامت بزنید.

گام های دوخت سوتین

  • اکنون نوبت آن است تا سنجاق را از داخل لباس درآورده و کیسه را از لباس زیر جدا کنید، در نتیجه الگوی به دست آمده را از قسمت وسط توسط خطی به دو تکه به صورت افقی تبدیل کنید.
  • در این قسمت از آموزش دوخت سوتین این دو قسمت بایستی از یکدیگر جدا شوند، بدون اینکه هیچگونه فرورفتگی یا برآمدگی در قسمت های مختلف آن ایجاد گردد. بهتر است با کف دست نیز گودی های تو رفته را نیز به سمت بیرون فشار دهید تا الگو حالت خود را حفظ کند.
  • این الگوها را روی یک کاغذ برش قرار داده و به صورت مرتب آن ها را رسم کنید. در نتیجه پس از قیچی کردن کاغذ برش باید مدل الگوی قسمت پایینی را به دو قسمت از وسط تقسیم کنید و برش بزنید تا هنگام دوغ حالت بگیرد.
  • اکنون باید تکه های برش خورده را روی پارچه قرار دهید. توجه داشته باشید که شما بایستی حتماً برای دوخت سوتین جای دوخت قرار دهید و قسمت های مختلف را با کمک چرخ خیاطی دوخت بزنید که پس از دوخت کاسه های سوتین شما آماده می شود.
  • در این مرحله از آموزش دوخت سوتین شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود از پارچه های تزیینی و یا هر پارچه دلخواه روی این کاپ ها را طراحی کنید. حتی قسمت اتصالی کابل که گیره ها به آن متصل می شود بایستی بر اساس سایز دور سینه شما باشد.

گام های دوخت سوتین

نکات مهمی در رابطه با سوتین

اکنون که با آموزش دوخت سوتین آشنا شده اید، بهتر است نکات بسیار مهمی را در رابطه با این نوع لباس زیر بیاموزید. همانگونه که می دانید، سوتین ها نیز به عنوان دسته بندی لباس های زیر جزو مهم ترین لباس خانم ها و یک نوع پوشش خاص برای آن ها محسوب می ‌شود. سوتین ها به سبب اینکه با پوست در تماس هستند، دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند که به سبب حفظ سلامتی و همچنین بهداشت خانم ها بایستی نکات بسیار زیادی را رعایت کرد.

چرا که مستقیماً روی سلامتی آن ها تاثیر گذار خواهد بود. همانگونه که مستحضرید، انواع مختلفی از سوتین های فنری، جکدار، اسفنجی، کشی، نخی، نیم تنه و غیره در بازار وجود دارد که هر کدام مخصوص استفاده برای مکان و یا مصارف خاصی هستند. بسیاری از مدل ها چنان طراحی شده اند که تنها برای ساعاتی و استفاده برای برخی از لباس های مجلسی طراحی شده اند.

سوتین ها در صورت استفاده طولانی مدت قطعاً ضررهایی خواهند داشت؛ پس بایستی در رابطه با انتخاب سوتین نیز نکاتی را مورد اهمیت قرار دهیم.

  • بسیاری از خانم هایی که دارای سینه های بسیار بزرگ هستند، می خواهند با استفاده از سوتین های تنگ باعث کوچک تر شدن سایز سینه خود شوند. حتی برخی از خانم ها که سینه های کوچک دارند، با استفاده از سوتین های گشاد، می خواهند سینه هایشان را حجیم تر و برجسته تر جلوه دهند.
  • اما بهتر است بدانید این دو مورد خود یکی از اساسی ترین مسائلی است که باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می ‌شود. و قطعاً جدا از اینکه سلامت ظاهر شما به خطر می افتد برای سلامتی بدن شما نیز مشکلات بسیار زیادی را پیش خواهد آورد.
  • یکی از نکات مهم در رابطه با سوتین ها انتخاب سایز مناسب آن است. چرا که هر یک از خانم ها دارای یک سایز سینه هستند. که تنها بر اساس نوع سایز خود بایستی یک سوتین مناسب را خریداری کنند. استفاده از سوتین هایی با سایز نامناسب بی شک به آن ها آسیب می رساند.

پارامترهای مهمی درباره سوتین ها

  • اگرچه بسیاری از خانم ها برای اینکه سوتین با کیفیتی استفاده کنند، خود از پارچه های مناسبی برای دوخت سوتین استفاده خواهند کرد. این دسته از افراد پس از آموزش دوخت سوتین خود اقدام به تهیه سوتین می کنند؛ اما بهتر است بدانید. تنها سایز، کیفیت و حتی برند حائز اهمیت نیست بلکه شما بایستی به چگونگی دوخت آن نیز توجه نمایید. دوخت یک سوتین مناسب باید به گونه ‌ای باشد که هنگام پوشیدن شما در آن احساس راحتی داشته باشید.
  • همه ما به دنبال تناسب اندام و در نتیجه زیبایی هستیم که انتخاب یک سوتین مناسب و فرم دهی سینه ها یکی از مهمترین اقداماتی است که برای داشتن استایل زیبا صورت می گیرد. اگرچه بسیاری از سوتین ها به گونه ای طراحی شده اند که فرم سینه های شما را ایده آل تر جلوه می دهند. اما آیا می توان برخی از مدل سوتین ها را به صورت مداوم و طولانی مدت استفاده نمود. قطعاً استفاده از برخی سوتین های حجم دهنده که سینه را تحت فشار قرار می‌ دهند به مرور مشکلات بسیار زیادی نظیر سرطان سینه ایجاد می کند.
  • یکی از نکات مهم در رابطه با سوتین ها، استفاده مداوم از آن است. خانم ها توجه داشته باشند که حداقل ۱۰ ساعت از شبانه روز آن ها نباید از سوتین استفاده کنند. و بهترین زمان نیز هنگام خواب است. استفاده طولانی مدت از سوتین باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود.
  • چگونگی شستشوی سوتین و استفاده از یک شوینده مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که سوتین با پوست شما دائماً در تماس است. و در صورتی که از یک شوینده نامناسب استفاده کنید؛ قطعا با حساسیت پوستی مواجه خواهید شد.

پارامترهای مهمی درباره سوتین ها

مشخصات بهترین سوتین

  • بهتر است بدانید جنس سوتین اگرچه روی جلوه و زیبایی آن تاثیر گذار است؛ اما برای سلامتی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. سوتین مناسب که دارای جنس با کیفیتی باشد. و معمولا هم از جنس های نخی انتخاب گردد. گزینه ای ایده آل برای مصرف روزانه است. چرا که این مدل سوتین باعث می ‌شود تا گردش هوا اتفاق بیفتد، در نتیجه بدن شما تعریق نکند.
  • رعایت بهداشت فردی اهمیت بسیار زیادی دارد. خانم هایی که به دنبال یک روش مناسب برای آموزش دوخت سوتین هستند، بهتر است بدانند در وهله اول بایستی بهداشت فردی را مورد توجه قرار دهند. یک لباس زیر بایستی روزانه تعویض شود. چرا که تعویض لباس با استفاده از سوتین مناسب روی سلامتی بسیار تاثیر گذار است و در نتیجه از تجمع بسیاری از باکتری ها و بسیاری از عفونت ها جلوگیری خواهد کرد.
  • اگر هدف شما آموزش دوخت سوتین است، باید بدانید که سوتین ها در طرح های بسیار مختلفی هستند و شما بایستی برای دوخت هر نوع سوتینی روش دوخته مخصوص به آن را یاد بگیرید.

نتیجه

اهمیت یادگیری روش دوخت سوتین به شما کمک می کند. تا در منزل به راحتی با پارچه های بسیار مرغوب یک سوتین مناسب برای خود بدوزید. آموزش دوخت سوتین در مدل های مختلف آن می تواند متفاوت است. و سوتین ها را می توان به دو روش با الگو و بدون الگو طراحی کرد و دوخت. سوتین عنوان لباس زیر مهم خانم ها از لحاظ کیفیت باید ایده آل باشد.

چراکه با سلامتی پوست و همچنین بدن خانم ها رابطه مستقیم دارد. طبق پژوهش های انجام شده سرطان سینه یکی از بیماری های مزمنی است که اکثر خانم ها با آن درگیر هستند و چه بسا اینکه درصد بالایی از خانم ها به سبب استفاده نادرست از سوتین و همچنین خرید سوتین نامرغوب با چنین مشکلاتی مواجه خواهند شد. برای خرید بهترین سوتین مرغوب فروشگاه الوند به عنوان برترین مرکز فروش انواع لباس زیر زنانه میزبان شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید