10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

سوتین پلانج چیست؟

سوتین پلانج

آیا می دانید سوتین پلانج چیست؟ آیا به دنبال یک روش مناسب برای خوش حالت و خوش فرم کردن سینه های خود هستید؟ اگر دارای سینه های شل بی حالتی هستید استفاده از سوتین های پلانج بهترین گزینه برای حالت دهی است.

سوتین یکی از انواع لباس زیر زنانه است که در انواع مدل های بسیار مختلف و طرح و رنگ های متنوع در بازار وجود دارد. هر یک از ما بایستی بر اساس سایز مناسب سینه خود بهترین سوتین زنانه را انتخاب کنیم. اما یک سوتین خوب بایستی دارای مشخصاتی باشد که در ادامه در رابطه با اینکه سوتین پلانج چیست و چه مزایایی دارد توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

سوتین پلانج چیست؟

سوتین یکی از انواع لباس زنانه محبوبی است که جزو لباس های پرفروش در بازار به شمار می رود. که سوتین ها انواع مختلفی دارند. که این تقسیم بندی ها در نظر قرار دادن مشخصات بسیار مختلفی انجام می شود. سوتین پلانج را می توان یکی از انواع سوتین های بسیار پرطرفدار برشمرد.

یکی از دغدغه های مهم ما خانم ها انتخاب یک سوتین مناسب است که هیچگونه ضرری نداشته باشد. چرا که انتخاب سوتین نامناسب می‌ تواند عوارض بسیار زیادی نظیر سرطان سینه و همچنین مشکلات پوستی را ایجاد کند.

سوتین پلانج مدل خاصی از انواع سوتین هایی است که دلیل محبوبیت و بالا بودن سطح فروش آن به سبب به عملکرد بهتری است که دارد. این دسته از سوتین ها به نسبت دیگر انواع سوتین های موجود در بازار زیبایی و مدل سینه های شما را دو برابر می کند. پلانج ها بهترین مدل های طرح جدیدی هستند. که با ساختار و طرح شیکی که دارند، بهترین سوتین مورد استفاده برای مجالس به شمار می روند.

این دسته از سوتین ها نیز خود در طرح ها و مدل های مختلفی وارد بازار می شوند. شما بایستی با در نظر قرار دادن مدل سینه های خود و همچنین نوع سلیقه ای که دارید بهترین سوتین پلانج مناسب را انتخاب کنید. سوتین ها به عنوان یکی از انواع لباس زیر که با پوست در تماس هستند، روی سلامتی تاثیر بسیار زیادی دارند. پس انتخاب جنس و مدل سوتین بسیار حائز اهمیت می باشد.

به این منظور توصیه می ‌شود با سراغ مدل هایی بروید که هیچ گونه ضرری برای شما ایجاد نکند. سوتین های پلانج نیز جزو مدل هایی مطرح در بازار هستند. که استفاده از آن ها هیچگونه معایبی را به همراه نخواهد داشت. این سوتین ها به عنوان سوتین های جذب کننده و مطرح هستند که در قسمت وسط سینه رو به پایین حالتی خالی دارد و برای لباس های مجلسی جلو باز بهترین سوتین خواهد بود. که از لحاظ برشی با دیگر انواع سوتین ها تفاوت بسیار زیادی دارد.

سوتین پلانج چیست

مزایای سوتین پلانج

سوتین پلانج مدل خاصی از انواع سوتین هایی است که از لحاظ شکل ظاهری با دیگر سوتین ها تفاوت بسیار زیادی دارد. این مدل سوتین را معمولاً برای لباس های جلوباز مجلسی می توان استفاده نمود که علاوه بر فرم دهی و حالت دهی سینه ها این نوع سوتین ها زیبایی بسیار خاصی دارند. معمولاً افرادی که بافت سینه آن ها شل و افتاده است می ‌توانند از این سوتین ها به منظور بالا بردن سینه ها و خوش حالت نشان دادن آن ها استفاده کنند.

حتی زمانی که می خواهید یک لباس مجلسی جلو باز بپوشید، یا می خواهید برجستگی سینه های شما مشخص شود، می توانید به سراغ این مدل سوتین ها بروید. بهتر است سوتین های پلانج را برای استفاده روزانه و همچنین به هنگام ورزش مورد استفاده قرار ندهید. سوتین های پلانج نیز همانند دیگر انواع سوتین ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان به مدل های توری، بدون بند، معمولی و حتی قابل تنظیم اشاره نمود.

  • سوتین پلانچ بهترین مدلی است که می توانید برای انواع لباس مجلسی آن را استفاده کنید و حتی خانم های که دارای سینه های بزرگ و کوچک هستند می توانند از مدل ‌های کاپ دار و بدون کاپ این محصول استفاده کنند.
  • این مدل سوتین به دلیل جنس و حتی مدلی که دارد به راحتی روی سینه قرار می گیرد. و سینه ها را بسیار خوش حالت و زیبا تر نشان می دهد.
  • پلانج ها به سبب مدل کاپی که دارند سینه را به حد مناسبی پوشش می دهند. امکان رفت و برگشت هوا و جلوگیری از عرق در این مدل سوتین ها وجود دارد.
  • مدل های بند دار این مدل سوتین ها فاصله کمی را با سر شانه ایجاد می ‌کند. و دائماً به سمت پایین سر نخواهند خورد. چرا که این مدل سوتین به راحتی در جای خود قرار می گیرد.
  • قیمت سوتین پلانج بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مزایای سوتین پلانج

مناسب ترین سوتین برای شما

  • این مدل سوتین ها به سبب اینکه در قسمت جلو به صورت هفت جلو باز هستند، قطعاً برای لباس های مجلسی فوق العاده عالی خواهند بود و یک استایل بسیار شیک و منحصر به فردی را برای شما خلق می کنند. این سوتین ها از قسمت وسط معمولاً خالی هستند و خود در طرح های بسیار شیک و مختلفی متناسب با انواع سینه ها طراحی شده اند. معمولاً افرادی که کناره های سینه آن ها به صورت گرد است و سینه های آن ها در یک راستا قرار ندارد، می توانند از این مدل سینه بند ها استفاده کنند.
  • تمامی افرادی که دارای سینه های کوچکی هستند که می توان به منظور برجسته کردن سینه های خود از این مدل سوتین در مدل های ساده و تنظیم کننده استفاده نمایند. اما خانم هایی با سینه های بزرگ نیز از نوع سوتین های پلانج بدون اسفنج می توانند به منظور خوش حالت تر نشان دادن سینه های خود استفاده کنند. توجه داشته باشید که برای انواع مختلف سینه ها با مدل و همچنین حالت های مختلف می ‌توان از طرح های مختلف سوتین های پلانچ استفاده نمود.
  • توجه به نکات مهم خرید و انتخاب یک سوتین مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد. از آنجایی که خرید یک سوتین نامناسب و استفاده از آن می تواند خطرات بسیار زیادی نظیر سرطان سینه را به همراه داشته باشد. بهتر است بدانید مدل سوتین های پلانج به گونه ای طراحی شده اند که هرگز به سینه های شما آسیب نمی رسانند. چرا که این سوتین ها نه چندان پوشیده و نه چندان باز هستند. و از لحاظ استاندارد بودن برای سلامتی سینه های شما هیچ مشکلی را ایجاد نخواهند کرد. و علاوه بر آن زیبایی و جذابیت شما را نیز چند برابر می کنند.

مناسب‌ترین سوتین برای شما

آیا سوتین پلانج ضرر دارد؟

این مدل سوتین ها به جهت نمایش شکاف سینه برای لباس های یقه باز طراحی می ‌شوند. در واقع برش وسط سوتین ها به گونه ای است که باعث جذابیت و زیبایی سینه های شما خواهد شد. این نوع سوتین ها را با توجه به مدل سینه های شما طراحی می کنند که تقریباً سه چهارم سینه شما را می پوشاند. معمولاً کاپ های این نوع سوتین همانند قابی هستند. که مشابه سوتین های اسفنجی سینه های شما را برجسته تر نشان می دهد.

برای لباس های یقه باز می توانید از این مدل سوتین استفاده کنید که بسیار شیک و زیبا می باشد. یکی از نکات مهم در رابطه با سوتین ها عوارضی است که برخی از آن ها به همراه دارند. بسیاری از ما به هنگام خرید تنها به مزایا و همچنین زیبایی سوتین توجه می کنیم. و معایبی که این محصول می‌ تواند داشته باشد برای ما قابل توجه نیست.

بهتر است بدانید بسیاری از سوتین ها با توجه به نوع و طرحی که دارند. و حتی جنس و ابعاد می تواند مزایای بسیار زیادی نظیر مشکلات پوستی و همچنین سرطان سینه را به وجود آورد. از این رو انتخاب و خرید بهترین سوتین زنانه اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به پیشرفت علم و آگاهی خانم‌ ها نیز زیاد شده و به همین منظور هنگام خرید حتما نکات پزشکی را نیز مدنظر قرار می دهند.

در رابطه با سوتین های پلانج باید گفت که این سوتین ها به گونه ای طراحی شده اند که حالت نیمه باز دارند. و تمام قسمت های سینه را به طور کامل پوشش نمی دهند. در نتیجه به لحاظ شکل ظاهری و هم اینکه به صورت مداوم و روزانه از آن استفاده نمی کنند. و هیچ گونه ضرری به همراه نخواهد داشت. اما در صورتی که بهترین کیفیت و جنس آن را انتخاب و خریداری کنید.

نتیجه

سوتین های پلانج مدل خاصی از انواع سوتین هایی هستند که جذابیت خاصی دارند. این دسته از سوتین ها از لحاظ برش با مدل ‌های دیگر کاملا متفاوت هستند و این تفاوت در قسمت جلو و وسط سوتین است که در مدل های پلانج به صورت هفت و جلو باز خواهد بود. یک سوتین مناسب از لحاظ پزشکی نباید سلامتی خانم ها را به خطر بیندازد.

بسیاری از سوتین های نامناسب که جنس، کیفیت و سایز مناسب و استانداردی ندارند، بی شک ضرر زیادی برای بانوان خواهند داشت که برخی از آن ها مشکلات پوستی و سرطان پوستی خواهد بود. به منظور داشتن یک سوتین مناسب و با کیفیت شما بایستی به هنگام خرید به تمامی پارامترهای انتخاب یک سوتین استاندارد و مناسب توجه کنید. سوتین پلانج جزو سوتین های مناسب است و پس از اینکه متوجه شدید سوتین پلانج چیست و با مزایا را آشنا شده اید، بی شک هنگام خرید می توانید با رعایت نکات مهم انتخاب مقرون به صرفه تری را داشته باشید.

خرید با کیفیت زمانی رقم می خورد که شما به مراکز فروش قابل اعتمادی مراجعه کنید. الوند بزرگترین مرکز فروشی است که به صورت ۲۴ ساعته میزبان پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

دیدگاهی در مورد “سوتین پلانج چیست؟

  1. فاطمه خواجوی گفت:

    سلام آیاسوتین پلانج موجوددارید⁉️قیمتش چنده؟چندروزه به دستم میرسه؟

    1. مدیر الوند گفت:

      سلام و عرض ادب نه متاسفانه فعلا موجود نیست

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید