بنر 10 درصد تخفیف

در موقعیت های مختلف چه لباسی بپوشیم ؟

پوشیدن لباس در موقعیت مختلف
لباس پوشیدن افراد در موقعیت های مختلف متفاوت زیرا افراد در پوشیدن لباس دیگران به نظر دیگران درباره لباس پوشیدن خود اهمیت می‌دهند. چرا که لباس پوشیدن مناسب در موقعیت های مختلف نه تنها ظاهری زیبا و جذاب به فرد می‌بخشد بلکه به نوعی نشان دهنده شخصیت افراد است و بیانگر وجود نظم در زندگی افرادی است که در موقعیت های مختلف لباس مناسب آن موقعیت را به تن می‌کنند.
به سبب پوشیدن لباس مناسب موقعیتی که فرد در آن قرار دارد احساس اعتماد به نفس و حس خوشایند را برای خود به ارمغان می‌آورد. لباس پوشیدن در موقعیت های مختلف دارای اصولی است. برای اینکه در هر موقعیتی با پوشیدن لباس مناسب آن موقعیت علاوه بر زیبایی و جذابیت احساس راحتی نیز داشته باشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
انواعی مختلفی از سبک های مختلف لباس وجود دارد که هر کدام مناسب پوشیدن موقعیت و شرایطی خاص هستند :
1. سبک رسمی
2. سبک کژوال : که خود به سه دسته : کژوال رسمی، کژوال نیمه رسمی و کژوال عام دسته بندی می‌شود.
3. سبک اسپرت

الف ) لباس پوشیدن در موقعیت های رسمی :

هنگامی که افراد در موقعیت هایی چون جلسات، سخنرانی ها و مهمانی های رسمی و اداری قرار بگیرند در واقع آن ها در یک موقعیت رسمی قرار گرفته اند که سبک لباس پوشیدن در این موقعیت ها و شرایط باید رسمی باشد.
لباس مناسب موقعیت های رسمی برای آقایان در اکثر مواقع کت و شلوار است و برای خانم ها استفاده از کت و دامن، کت و شلوار، و استفاده از پیراهن های بلند است. رنگی که در پوشیدن لباس های رسمی استفاده می‌شود معمولاً رنگ های خنثی و تیره هستند چرا که این گونه رنگ ها جدیت و رسمیت را نشان می‌دهند.
آن چه که در محیط کار هم برای آقایان و هم برای خانم ها حائز اهمیت است این که تا حد امکان از پوشیدن کفش های کتانی اجتناب کنید و به خصوص خانم ها از پوشیدن کفش های پاشنه بلند اجتناب کنید.

• نمونه ای از این استایل محیط کار :

برای خانم ها :

استفاده و به تن کردن مانتوهایی به رنگ هایی از قبیل مشکی، سرمه ای و یا قهوه ای بهترین گزینه هستند چرا که جدیت و رسمیت شما را نشان می‌دهند و باعث ایجاد اعتماد به نفس در آن ها می‌شود و احساس خوشایندی خواهند داشت.

برای آقایان :

استفاده از یک کت و شلوار به رنگ های تیره مناسب ترین گزینه است همچنین برای ایجاد هماهنگی بین اجزای استایل و آراسته به نظر رسیدن در پوشیدن کت و شلوار کفش های رسمی را به کفش های کالج و کتانی ترجیح دهید.

پوشیدن لباس در موقعیت مختلف

ب ) لباس مناسب مهمانی ها و مهمانی های دوستانه دوستانه :

افراد هنگامی در مهمانی های دوستانه و جشن های خانوادگی قرار بگیرند در انتخاب محدودیت کمتری دارند و می‌توانند لباس هایی رنگی و شاد و در عین حال راحتی بپوشند. در این موقعیت های مهمانی بسته به نوع مهمانی می‌توان از استایل کژوال رسمی، نیمه رسمی و عام استفاده کرد.

کژوال رسمی :

مهمانی ها و مجالسی که رسمی هستند می‌توان برای شرکت در این مهمانی ها و مجالس از استایل کژوال رسمی استفاده کرد کژوال رسمی از جهت هماهنگ کردن رنگ قسمت های مختلف استایل، جنس پارچه و دیگر اجزا شباهت بسیاری به لباس های مناسب موقعیت های رسمی دارد با این تفاوت که پوشیدن استایل کژوال رسمی احساس راحتی بیش تری به فرد می‌بخشد.

کژوال نیمه رسمی :

آن چه که در مورد استایل کژوال نیمه رسمی با استایل رسمی و کژوال رسمی مشابه است پوشیدن کت و شلوار است که الزامی است با این تفاوت که در استایل کژوال نیمه رسمی تنوع بیش تری از جهت رنگ و جنس وجود دارد به گونه ای که جدا از اینکه میتوانید کت و شلوار هم رنگ بپوشید میتوانید از کت و شلوارهای به رنگ مکمل و یا لباس های رسمی مکمل استفاده کنید.

کژوال عام :

در استایل کژوال عام محدودیتی از جهات انتخاب بخش های مختلف لباس وجود ندارد و همچنین می‌توانید بر خلاف استایل هایی چون رسمی ، کژوال رسمی و نیمه رسمی از پوشیدن کت در استایل خود اجتناب کنید و انتخاب لباس براساس سلیقه در این استایل رایج تر است.

پ ) لباس پوشیدن به هنگام ورزش :

در هنگام ورزش کردن لباس پوشیدن فرد ورزشکار باید احساسی راحتی کامل را برای آن فرد به ارمغان بیاورد و استفاده از لباس های اسپرت به هنگام ورزش کردن مناسب ترین گزینه است.

پوشیدن لباس در موقعیت مختلف

ت ) لباس مناسب عروسی :

وقتی حرف از عروسی به میان می‌آید پوشیدن لباس های مجلسی و اکسسورات در ذهن آدم می‌آید. برای آقایان و خانم ها میتوانید با پوشیدن لباسی مناسب و هماهنگ کردن استایل خود، زیبایی و جذابیت خاصی را برای شرکت در مراسم عروسی برای خود به ارمغان بیاورید.

لباس مناسب عروسی برای خانم ها :

پوشیدن لباس مجلسی گزینه مناسبی است در انتخاب لباس مجلسی خود به این نکته توجه داشته باشید که لباس مجلسی متناسب با سایز تان باشد و همچنین مناسب با فرم بدن شما. پوشیدن کفش های مناسب جذابیت را چندین برابر می‌کند. و استفاده از اکسسوارات در حد متعادل باشد در صورتی که لباس مجلسی ساده است از اکسسوارات بیش تری بهره بگیرید.

لباس عروسی برای آقایان :

استفاده از تاکسید و کت و شلوار های دو دکمه ای گزینه ای مناسب برای شرکت در مراسم عروسی است. برای پیراهن زیر کت پیراهن سفید خیلی به کت و شلوار و فرد جذابیت بیش تری می‌بخشد. همچنین می‌توانید برای هماهنگی بیش تر اجزای استایل از ست کردن کفش مردانه خود با بند ساعت و کمربند و کراوات بهره ببرید.

 

ج ) لباس مناسب کنسرت :

لباس مناسب خانم ها برای رفتن به کنسرت : برای انتخاب شال و روسری به رنگ پوست خود توجه کنید و متناسب با آن انتخاب کنید تا بین رنگ پوست و رنگ روسری هماهنگی ایجاد شود . همچنین می‌توانید مانتو را با شلوار جین و کفش کتانی ست کنید.
لباس مناسب آقایان برای رفتن به کنسرت : میتوانید از هماهنگ و ست کردن یک پولوشرت و یا بلوز آستین بلند با شلوار کتان بهره ببرید و آن چه که این استایل را تکمیل می‌کند پوشیدن کفش لوفر و یا کالج است.
در حالت کلی می‌توان گفت که برای قرار گرفتن در هر موقعیتی افراد و آن موقعیت را خوب بسنجید و در عین حال راحتی خود را نیز مد نظر داشته باشید.

# پوشیدن لباس در موقعیت مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید