10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین مردانه

انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین مردانه
یکی از پوشش هایی که از گذشته تا به اکنون بر جذابیت آقایان افزوده است و زیبایی ظاهری آن ها چندین برابر کرده است استفاده از شلوار جین در استایل خود است. این در حالی است که شلوار جین خاصیت پوشیدن و هماهنگی با انواع استایل مردانه و پوشیدن در موقعیت های مختلف از قبیل موقعیت های رسمی گرفته تا در زندگی روزمره و گردش ها و به جرئت می‌توان گفت در بین تمام انواع شلوار ، بیش ترین طرفدار و محبوبیت را داراست به عبارت دیگر شلوار های جین کارکردی همه کاره دارند.
اما برای اینکه زیبایی منحصر به فرد شلوار جین در استایل شما نمایان باشد و نمود آن به هم نریزد باید در ست کردن آن با اجزای دیگر استایل به خصوص در ست کردن با کفش نکاتی را رعایت کرد تا ظاهری مناسب و استایل بی عیب و نقص به خود ببخشید و از زیبایی و آراستگی ظاهر خود آرامش را نیز برای خود به ارمغان بیاورید. برای انتخاب کفش مناسب با شلوار جین مردانه خود در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

1. کفش مناسب با شلوار جین مرانه اسکینی :

یکی از انواع شلوار جین که پوشیدن آن بین آقایان رایج تر است شلوار جین اسکینی است و مناسب ترین گزینه برای افرادی است که از تناسب اندام برخوردارند.
بهترین گزینه ای که با این نوع شلوار جین ست می‌شود کفش لوفر هامبل است . لوفرها از لحاظ رنگ و جنس متنوع هستند که بسته به نوع استایلی که می‌خواهید داشته باشید می توانید یکی از انواع آن را با شلوار جین اسکینی بپوشید.
برای مثال در شرایطی که می‌خواهید یک استایل کژوال داشته باشید شلوارهای جین اسکینی مشکی و رنگ های تیره را با کفش های لوفر مشکی یا بژ ست کنید.

2. کفش مناسب با شلوار جین جذب یا به عبارت دیگر اسلیم فیت :

اگر بتوان یک جایگزین برای شلوارهای اسکینی پیدا کرد، شلوارهای جین اسلیم گزینه مناسبی هستند و در مقایسه به شلوارهای جین اسکینی فرد با پوشیدن آن ها احساس راحتی بیش تری خواهد داشت.
کفشی که با این نوع شلوار ترکیب خوبی خواهد بود و بین استایل شما هماهنگی ایجاد می‌کند پوشیدن کفش های کیکرز است.
گزینه دیگری که می‌توان آن را با شلوار جین در رنگ های روشن همچون آبی روشن ، پوشیدن کفش لوفر ساده به رنگ روشن است.

انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین مردانه

3. کفش مناسب با شلوار جین ساده :

اگر طرفدار سادگی در استایل خود باشیم شلوار جین ساده گزینه مناسبی است و در استایل کژوال و ساده بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد پس کفشی که برای ست شدن با این استایل انتخاب می‌شود نباید نه زیاد رسمی و نه زیاد اسپرت باشد و برای انتخاب رنگ کفش از رنگ هایی که بیشتر به چشم می‌آیند نباید استفاده شود تا استایل سادگی خود را در عین زیبایی و جذابیت داشته باشد.

4. کفش مناسب با شلوار جین دمپا گشاد :

شکل ظاهری شلوار جین دمپا گشاد به نحوی است که از قسمت زانو تا لبه شلوار نسبت به قسمت بالا گشادتر است به همین دلیل قابلیت ست کردن با انواع بوت را با توجه به نوع استایل فرد دارد.
• در شرایطی که استایل کژوال را انتخاب کرده اید برای اینکه بتوانید بوتی را انتخاب کنید که هماهنگی را با دیگر اجزای استایل کژوال داشته باشد بوت بند دار گزینه مناسبی است.
• اما در صورتی که می‌خواهید یک استایل نیمه رسمی داشته باشید مناسب ترین گزینه پوشیدن بوت چلسی است.
• در صورتی که طرفدار پوشیدن بوت نیستید می توانید برای ست کردن یک کفش مناسب با شلوار جین دمپا گشاد از کفش های دربی استفاده کنید.
• در حالت کلی کفشی که برای پوشیدن با این نوع شلوار جین انتخاب می‌کنید باید شکل ظاهری آن اینگونه باشد که کفی ضخیم و پنجه ای گرد داشته باشد.

• نکات کلی و تکمیلی برای انتخاب کفش مناسب شلوار جین مردانه:

الف ) در صورتی از کفش های رسمی استفاده می‌کنید شلوار جینی که می‌خواهید با آن بپوشید و استایل بی عیبی داشته باشید بهتر است که شلوار جین جذب باشد.
ب ) استفاده از کفش های کتابی به خصوص کتانی های سفید به همراه شلوارهای جین استایل منحصر به فردی برای فرد می‌سازند و بر زیبایی و جذابیت او می‌افزایند.
پ ) کفش کالج در کنار شلوارهای جین ترکیبی زیبا و مناسبی خواهند ساخت. از ست کردن شلوار جین با کفش کالج در موقعیت های رسمی و ادارات نیز استفاده می‌شود.

# انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید