بنر 10 درصد تخفیف

چگونه کفش را با لباس ست کنیم ؟

ست کردن کفش با لباس

 

هماهنگی بین اجزای یک استایل بر زیبایی و جذابیت آن می افزاید. هر یک از اجزای یک استایل جدا از اینکه خودشان زیبا هستند باید در کنار هم نیز زیبا به نظر بیایند و به نوعی مکمل هم باشند ست کردن لباس با کفش ها هنری است که باید آن را یاد گرفت و بر زیبایی و جذابیت ظاهر خود افزود برای یاد گرفتن این هنر که دارای قوانینی است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید .

 قانون اول : یک درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ مرجع :

 توجه به رنگ مرجع بسیار مهم است. هر کدام از اجزای استایل خود را از قبیل پیراهن ، شلوار و … به عنوان رنگ مرجع قرار می دهید اگر رنگ کفش را یک درجه روش تر یا تیره تر از رنگ مرجع قرار دهید ترکیب این دو رنگ نزد یک به هم زیبایی خاص و منحصر به فردی بر استایل شما می بخشد و هماهنگی بین رنگ کفش و لباس و … ایجاد می شود. به عنوان مثال وقتی یک پیراهن آبی روشن به تن دارید اگر از یک کفش آبی ملایم یا آبی تیره استفاده کنید بر زیبایی و هماهنگی بین اجزای استایل خود افزوده اید. همچنین اگر پیراهنی به رنگ قهوه ای به تن دارید می توانید از کفش هایی به رنگ Nude ، رنگ پوست ، کرمی که در کنار رنگ قهوه ای هماهنگی خاصی ایجاد می کند استفاده کنید .

 قانون دوم : جنس کفش ها با جنس لباس ها متفاوت باشد :

 یکی از کارهایی که در هماهنگی بین استایل و زیبایی آن موثر است انتخاب کفش هایی هم رنگ لباس های تان اما از جنسی متفاوت است. برای مثال اگر لباسی کتان پوشیده اید به جای استفاده از انواع کفش های کتانی از کفش های چرمی و به رنگ سفید استفاده کنید که همرنگ با لباس و جنسی متفاوت از آن دارد این ست کردن منجر به زیبایی و هماهنگی بین کفش و لباس هایتان می شود در موقعیت ها و یا قرارهای نیمه رسمی و یا رسمی این قانون گزینه مناسبی است و نتیجه خوبی به ارمغان می آورد.

قانون سوم : از جهت رنگ و جنس کاملا مثل هم :

در پشت ویترین فروشگاه ها و یا بوتیک ها ، لباس و کفش هایی به چشم می خورند که از یک پارچه و یک طرح و رنگ تهیه شده اند این هماهنگی بین رنگ و جنس در لباس و کفش هایی با طرح های سنتی بیش تر به چشم می خورد لباس و کفش هایی که از یک طرح و یک جنس هستند در موقعیت های غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند و مناسب برای موفقیت های رسمی نیستند.

رنگ کفش هایی که پرطرفدار هستند با چه لباس هایی ست می شوند ؟

الف ) ست کردن کفش سفید با لباس :

 در صورتی که طرفدار تیپ های اسپرت هستید برای اینکه بر جذابیت و زیبایی ظاهر خود بیفزایید کفش های سفید گزینه مناسبی هستند در ضمن کفش سفید خاصیت ست شدن با اکثر لباس ها را دارد اما برای تیپ های رسمی و کلاسیک گزینه مناسبی نیست. کفش های سفید قابلیت ست کردن با لباس هایی به رنگ مشکی ، سرمه ای ، خاکستری ، آبی و همچنین رنگ های مختلف جین را دارند.

ب ) ست کردن کفش های کتانی رنگی با لباس :

کتانی هایی رنگی را اگر به پا کنید یکی از دلایل مورد توجه قرار گرفتن شما خواهند بود برای اینکه لباس هایتان و کفش های کتانی رنگ تعادل و هماهنگی را برقرار کنید لباس هایی به رنگ خنثی به تن کنید. لباس هایی به رنگ های سفید، کرمی ، آبی روشن و همچنین استفاده از لباس های جین گزینه مناسبی برای ست کردن با کتانی های رنگی هستند.

پ ) ست کردن کفش های پر زرق و برق با لباس :

 کفش های پر زرق و برق می توانند با لباس های مجلسی هماهنگی را به وجود آورند پس در یک استایل مجلسی استفاده از کفش های پر زرق و برق گزینه مناسبی است و همچنین توجه به رنگ کفش و لباس و ایجاد هماهنگی نیز دارای اهمیت است.

 ت ) ست کردن کفش مشکی با لباس :

کفش مشکی قابلیت ست کردن با اکثریت لباس ها را ( به غیر از رنگین کمانی و همچنین رنگ های طبیعی از قبیل: قهوه ای ، بژ و برنزه ) دارد و گزینه مناسبی برای استفاده در انواع موقعیت است.

نکات تکمیلی در انتخاب کفش مناسب و ست کردن آن با لباس

اگر یک انتخاب هوشمندانه داشته باشیم باید به سراغ کفش هایی به رنگ مشکی برویم در حالت کلی کفش هایی با رنگ های تیره به راحتی و ساده تر با لباس هایی با رنگ های مختلف ست می شوند.
مدل کفش نیز در انتخاب رنگ کفش و ست کردن آن با لباس موثر است. در مدل های کلاسیک کفش های تیره از قبیل کفش های مشکی پر طرفدارتر هستند در حالی که کفش هایی با مدل کتانی کفش های سفید خواهان بیش تری دارند .
رنگ های مکمل را شناسایی کنید زیرا رنگ های مکمل این قابلیت را دارند که با هم ست بشوند .
برای یک رنگ پایه میتوانید از طیف رنگ های مختلفی استفاده کنید.
استفاده از کفش هایی به رنگ های خنثی همچون سفید ، مشکی و طوسی قابلیت ست کردن با لباس ها را به راحتی امکان پذیر می سازند. پس استفاده از کفش هایی با رنگ های خنثی با هر لباسی ست می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید