بنر 10 درصد تخفیف

لباس نوزاد دخترانه شیک

یکی از بهترین لحظاتی که زوج ها به ویژه زوج های جوان تجربه می کنند تولد فرزندان شان می باشد. که زندگی را برای آنها دلچسب تر و زیبا تر می نماید. شاید در ابتدای زمان بارداری کمتر با مسائلی همچون خرید لباس بچگانه و… اهمیت می دهند. ولیکن با مرور زمان، هنگامی که به زمان تولد نوزاد دختر نزدیک می شوند. به فکر تهیه لباس نوزاد شیک دخترانه می افتند که باید بهترین لباس با جنسی مرغوب تهیه نمایند.

در چنین زمان های اگر تجربه اول شما باشد این مسئله با نگرانی های همراه خواهد بود. چرا که در رابطه با این موضوعات اطلاعات چندانی نخواهید داشت و سر درگم خواهید شد. در این صورت بدون شک در وهله اول به سراغ والدین خود خواهید رفت تا اطلاعات لازم را بدست آورید. ولیکن در این بین ممکن است آنها نیز برخی از نکات ریز و کوچک را از یاد ببرند. همه ی ما می دانیم که خرید لباس نوزاد بسیار اهمیت دارد.

چرا که در کنار راحتی بایست نوزاد را در برابر سرما و گرما محافظت نماید. مورد بعدی قیمت لباس نوزادی می باشد به ویژه با این وضعیت اقتصادی کشورمان مسلماً شما نمی توانید کمد فرزند خود را از انواعی از مدل لباس ها پر نمایید. همین مسئله در این مقاله از الوند استوک ما را بَر آن داشته است که موضوع مورد بحث مقاله امروز را به لباس نوزاد دخترانه شیک اختصاص دهیم. در ادامه با ما همراه باشید. بهتر است نکات مهم و خلاصه ای از این مقاله به صورت فهرست و یا جدول تهیه نمایید و در زمان خرید به همراه داشته باشید.

نکات طلایی در خرید لباس نوزادی

در این قسمت از مقاله لباس نوزاد دخترانه شیک در رابطه با نکات طلایی در زمان خرید لباس نوزاد گفتگو خواهیم نمود. توجه به موارد بیان شده منجر خواهد شد در هنگام تعویض لباس نوزاد و یا شستشوی آن به مشکل بر نخورید.

جنس لباس

همه ی ما می دانیم که پوست نوزاد بسیار حساس می باشد در نتیجه تهیه لباس که نس مرغوب باشد بسیار اهمیت دارد. جنس لباس نباید زبر و خشن باشد بهتر است لباس شما نرم و لطیف باشد. بهترین جنس نخ و پنبه می باشد و بایست فاقد پلاستیک باشد. پارچه های که پلاستیکی می باشند سبب ایجاد حساسیت و عرق سوز شدن پوست نوزاد شما خواهد شد.

راحتی لباس

مورد بعدی که بایست بدان توجه کنید راحتی نوزاد شما می باشد. به هیچ وجه راحتی کودک خود را فدای زیبایی نکنید. نوزادی که کمتر از سه ماه سن دارد. نبایست فشار زیادی به دست و یا پای آن در زمان تعویض وارد شود. لباسی که خریداری می کنید بایست نوزاد به صورت آزادانه حرکت نماید. و به هیچ وجه چسبیده نباشد و یقه دار نباشد. همچنین لباس خریداری شده بایست به گونه ی باشد که به راحتی امکان تعویض پوشاک وجود داشته باشد.

مدل لباس

مدل های متنوع و بسیاری در بازار می توان یافت که در رابطه با لباس دخترانه مدل ها بسیار متنوع تر می باشد.‌ همین موضوع می تواند سبب شود شما از دقت به موارد مهم دور شوید. در وهله اول بهتر است که به فکر سلامتی نوزاد خود و سپس به دنبال زیبایی آن بروید. از خرید لباس نوزاد که دارای زیب، پاپیون، و یا هر گونه وسایل تزئینی دارد خودداری نمایید. چرا که پس از سه ماهگی کنجکاوی نوزاد شما زیاد خواهد بود و با کنکاش آن احتمال قورت دادن و یا خفگی افزایش خواهد یافت.

رنگ لباس

شاید کمتر ‌کسی به این مورد توجه می کند ولیکن بایستی بدانید رنگ انتخابی لباس در روحیات فرزند شما تاثیر خواهد گذاشت. بهتر از رنگ های روش لباس نوزادی را تهیه کنید و از خرید رنگ های تیره نظیر سورمه ای و یا مشکی اجتناب کنید. همچنین اگر بر تن نوزاد شما لباسی با رنگ روشن باشد به محض کثیفی متوجه آن خواهید شد و کودک شما تمیز خواهد بود.

لباس نوزاد دخترانه شیک

لباس نوزاد دخترانه شیک

خرید لباسی متناسب با فصل

شاید فکر کنید که اگر نوزاد شما در فصل های گرم سال چشم به این جهان گشوده است در این صورت بایست لباس های نازک انتخاب نمایید. ولیکن اینگونه نمی باشد بدن نوزاد به گرما و سرما بسیار حساس می باشد. در نتیجه به آب و هوای شهر خود توجه کنید.

لباس نوزاد دخترانه شیک
کلام پایانی

در این مطلب تلاش نمودیم تا در رابطه با لباس دخترانه شیک مطالبی را برای شما کاربران الوند استوک مطرح نماییم. همانگونه که مشاهده نمودید توجه به جنس لباس خریداری شده برای نوزاد بسیار مهم است. در فصل های بهار و پاییز بایستی در زمان خرید لباس نوزاد با دقت عمل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید