10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

لباس اروپایی قدیمی

اروپا را می توان از زمان های پیشین مهد تمدن، مد و زیبایی دانست. اگر شما به یک جشن دعوت هستید. در انتخاب مدل لباس دچار تردید شده اید. در این صورت شما تنها کمی با خلاقیت و ایده پردازی به راحتی خواهید توانست با تلفیق مدل های لباس متنوعی را داشته باشید. لباس های یک فرهنگ نشان از باور و اعتقادات و روندی است. که مردمان آن در طی سال ها از سر گذرانده اند. شما به هر جای از دنیا که سفر کرده باشید با دیدن لباس اروپایی قدیمی شور و هیجانی در وجودتان شکل خواهد گرفت. در ادامه ما را در این مطلب از الوند استوک همراهی نمایید تا در رابطه با لباس اروپایی قدیمی گفتگو نماییم.

لباس اروپایی قدیمی
هلند

در ابتدای مطلب به سراغ کشور هلند خواهیم رفت لباس اروپایی قدیمی که بر تن مردم مشاهده می کنید. همانند مردمان دیگر جوامع مدرن و امروزی می باشد. ولیکن با این حال اگر به روستا های این کشور بروید مردمانی را مشاهده خواهید کرد. که همچنان لباس های قدیمی یا همان سنتی را می پوشند. روستا های همچون یورک، بونشوتن، سپاکنبرگ و…. برخی از این روستا ها هستند. همچنین یک موضوع جالب هر بخش از هلند لباس های سنتی مخصوص دارد‌. که همین تفاوت ها کمک خواهد نمود تا شما تشخیص دهید هر شخص اهل چه منطقه ای می باشد.

آلمان

در آلمان مردم غرق لباس های امروزی شده اند. ولیکن در ایالات باواریا که با نام بایرن نیز شناخته می شود. شما می توانید اشخاصی را بیابید که همچنان از لباس های قدیمی استفاده می نمایند. به نحوی که بیشتر در روستا ها و افراد سالمند لباس اروپایی قدیمی که با نام تِراخت شناخته می شود بر تن دارند‌. در شهر ها بیشتر در مراسماتی همچون غسل تعمید، مسابقات فوتبال، عروسی ها برای گرامی داشت سنت ها از تِراخت استفاده می نمایند. شما در جشن اکتبر بیشتر مردم را با این لباس مشاهده می نمایید. به گونه ای این لباس زیبا می باشد که توریست ها را نیز به سمت خودش جلب نموده است و شما در برخی از موارد خواهید دید که توریست ها نیز تِراخت بر تن دارند‌.

سوئد

در سوئد قومی با نام سامی وجود دارد که علاقه شدید به سنت و باور های خود دارند. در نتیجه اگر به سوئد سفر کردید. و گروهی را با لباس های سنتی مشاهده کردید تعجب نکنید‌. لباس سنتی این قوم کولت نام دارد. در تشبیه این لباس مردانه می توان چنین مطرح نمود که پیراهنی است که در قسمت های همچون یقه، آستین، کمر و در پاره ی از موارد بخش پایینی آن نوار دوزی است. در اغلب موارد قد لباس مردان کوتاه تر از زنان می باشد.

نروژ

و اما اکنون به نروژ می رسیم در نروژ بر تن کردن لباس اروپایی قدیمی یا همان سنتی در روز ملی از الزامات می باشد. لباس سنتی نروژ بونادپوش نام دارد البته توجه کنید. که این لباس را در مراسمات رسمی همچون کریسمس، ازدواج و… نیز بر تن افراد می توان مشاهده نمود. یکی از رایج ترین موارد استفاده از لباس بوناد در مراسم تایید می باشد‌. به این صورت که کودک در این مراسم تعهد و پایبندی خود را به دین مسیحیت را تایید می نمایند.

دانمارک

در کشور دانمارک در جزیره فارو مردمانی را می توان یافت که هرازگاهی از لباس های سنتی استفاده می نمایند. در باز شدن پارلمان همه ی سیاستمداران و کشیش ها و همچنین خانواده سلطنتی نیز از لباس سنتی استفاده می کنند.


اسپانیا

در اسپانیا تنها در مراسمات مهم می توان لباس اروپایی قدیمی را بر تن مردم مشاهده نمود. هر بخش از اسپانیا داری یک لباس سنتی مخصوص می باشد. یکی از این مناطق آندالوسیا می باشد. که زنان لباس های بلند که دارای رنگ های تند با دامن های چین دار می باشد بر تن دارند که سبب جذابیت چند برابر این لباس قدیمی شده است.

کلام پایانی

در این مقاله مطالعه کردیم که لباس ها قسمت مهمی از فرهنگ هر کشور می باشد که می تواند به خوبی برای گردشگران و افراد منطقه جذاب باشد. در این مقاله از الوند استوک تلاش نمودیم تا با وارسی لباس های سنتی کشور های اروپایی در رابطه با لباس اروپایی قدیمی مطالبی را برای شما شرح دادیم. که در صورت داشتن نظراتی در این رابطه می توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید