10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

تاریخچه کتونی های آدیداس

تاریخچه کتونی های آدیداس

با برند آدیداس آشنایی دارید؟ تا چه حدودی با محصولات این برند آشنایی دارید؟ قطع یقین حتی اگر ورزشکار هم نباشید نام این برند مطرح را شنیده اید. بدون شک کمپانی آدیداس با داشتن کفش های بسیار راحت و مدرن در سراسر دنیا طرفداران بی شماری دارد. برای مثال کتونی های آدیداس از نوع  ورزشی برای فعالیتهای نظیر دویدن، پیاده روی و همچنین ورزش های حرفه ای طراحی و عرضه شده اند. آدیداس مجموعه های بسیاری را تا به امروز معرفی نموده است. از معروف ترین آن می توان به کتونی زد ایکس اشاره نمود. این کتانی نزدیک به ۳۸ سال است، که پا به عرضه کفش و کتانی گذاشته است. که همچنان سعی بر آن داشته است که بروز ترین فناوری خود را بر روی این کفش ها استفاده نماید. از سال 1984 که شرکت آدیداس کفش های زد ایکس را ارائه نموده است. نشان داد که این کفش برای انواع فعالیت های مختلف نظیر دویدن و فعالیت های روزانه مناسب می باشد. ولی مهم ترین موضوعی که همواره باید به آن توجه کنید این است که کفش های تقلبی بسیاری از این برند وارد این عرضه شده است. در نتیجه به هنگام خرید کتونی های آدیداس به این مورد دقت نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تاریخچه کتونی های آدیداس گفتگو نماییم.

تاریخچه آدیداس

در رابطه با تاریخچه این برند بایستی بدانید که یک کمپانی آلمانی می باشد.‌ این کمپانی در بایرن و شهر هرتسوگن آوراخ تاسیس شده است. این کمپانی بزرگ زیر مجموعه های بسیاری دارد برای مثال برند ریبوک برند تیلورمید از زیر مجموعه های این کمپانی می باشد. همین مسئله آدیداس را به یک هلدینگ تبدیل نموده است. این شرکت نه تنها در حوزه کفش های ورزشی، لباس و تجهیزات موفق عمل نموده بلکه در تولید ساعت، عینک و …. عملکرد خوبی داشته است. اکنون در ادامه نگاهی کوتاه به پیدایش این برند خواهیم انداخت.

تاریخچه کتونی های آدیداس
پیدایش برند آدیداس

 

رادلف داسلر پس از آنکه تحصیلات خود را در مدرسه به پایان رساند در کنار پدر خود که در یک کارخانه کفش سازی کار می کرد مشغول شد. پس از جنگ جهانی دوم تحت عنوان مدیر در یک کمپانی چینی کار نمود. پس از مدتی توانست بازار چرم را در نورنبرگ به دست بگیرد. مادر او که یک خشکشویی به راه انداخته بود برادر رادلف در کنار مادرش به کار تولید کفش های ورزشی می پرداخت. پس از گذشت مدتی رادولف و برادرش آدولف تصمیم گرفتند با همکاری یک دیگر کاری را آغاز نماید. تاریخچه پیدایش آدیداس را می توان از آنجایی دانست که این دو برادر با یک دیگر به مشکل برخوردند. پس از درگیری های فراوان آدولف در سال۱۳۴۹ برند آدیداس را تاسیس نمود و استارت این برند از آن سال کیلیک خورد و توانست موفقیتهای زیادی را کسب نماید. نکته ای جالبی که بیان آن خالی از لطف نیست این است که اگر موفق به مشاهده کفشهای اولی که توسط این دو بردار تولید می شود نگاهی بیندازید دو خط که لوگوی آن بود را مشاهده می نمایید که در واقع نشان دهنده آن بود که توسط این دو برادر تاسیس شده است. ولیکن با وجود اختلافات و مشکلاتی که بین رادولف و آدولف وجود داشت که منجر به جدایی رادولف گردید لوگوی آن تبدیل به سه خط شد. پس از جدایی رادولف کارخانه Ruda را تاسیس نمود که تغییر نام داد و با نام پوما شناخته شود.

برند آدیداس
آدیداس و پوما مقابل هم دیگر

با وجود آنکه دو برادر در یک حرفه فعالیت می نمودند ولیکن هرگز با یک دیگر همکاری نکردند. در نتیجه جدا از هم دیگر کار می کردند. به نحوی انقد این جدایی ادامه پیدا کرد که طرفداران این دو کمپانی را نیز تحت تاثیر قرار داد‌. ورزشکار معروف آلمانی پس از انعقاد قرارداد با آدیداس از سمت کمپانی پوما مبلغی دریافت نمود و قرارداد خود را با آدیداس لغو نمود. ولیکن هری پس از آنکه با کفش های پوما در مسابقات شرکت نمود و موفق به کسب قهرمانی شود. بر خلاف تصور در مراسم تقدیر با کفش های برند آدیداس ظاهر شد که مورد تعجب همه به خصوص برادران داسلر گردید. قصد این ورزشکار از انجام اینکار دریافت پول از هر دو برادر بود. که همین مسئله منجر شود المپیک به وسیله آدولف و آدیداس تحریم گردد.

 

وارسی کوتاه از کتونی های آدیداس

 

کتونی های آدیداس در پک های اصلی خود بند اضافه در نظر می گیرد که در کفش های تقلبی این بند ها وجود ندارد. سوراخ های پلاستیکی مورد بعدی است که در تشخیص کفش های اورجینال به شما کمک خواهد نمود. مورد بعدی دوخت زیبا و مرتب کفش های این برند میباشد.

کتونی های آدیداس
کلام پایانی

تلاش ما در این مقاله الوند استوک بر آن بود تا در رابطه با تاریخچه کتونی های آدیداس برای شما عزیزان مطالبی را شرح دهیم. کتونی های آدیداس همواره جزء اولین انتخاب ها افراد می باشد که بهترین مزیت آن این است که می توان متناسب با سلایق خود کفشی مناسب تهیه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید