10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

خرید کفش نوزاد پسرانه

خرید کفش نوزاد پسرانه

در اغلب موارد نوزادان نیازی به کفش ندارند ولیکن زمانی که کودک شما شروع به راه رفتن نمود در این صورت خرید کفش نوزاد پسرانه ضروری می باشد. زمانی که شما قصد خرید یک کفش مناسب دارید بهتر است که کفش های بند دار و چسبی انتخاب نمایید. با وجود آنکه کفش های که دارای پاشنه هستند زیبا به نظر می آیند ولیکن سبب آسیب به پا های کودک شما میشوند. همچنین کفی کفش انتخابی شما بایست دارای شیار های باشد تا از این طریق از سر خوردن کودک شما جلوگیری نماید. در کنار این موارد به ضخامت و انعطاف آن دقت نمایید. کفش شما در عین حال که انعطاف پذیر است بایست سفت و محکم باشد، برای کودکان زیر سه سال توصیه می نماییم که اندازه گیری از پا را در هر بار خرید انجام دهید. چرا که ممکن است به دلیل رشد این اندازه تغییر یابد. در ادامه با ما در الوند استوک همراه باشید تا در رابطه با کفش نوزاد پسرانه گفتگو نماییم.

خرید کفش نوزاد پسرانه
نکات کلی خرید کفش نوزاد پسرانه

بهتر است به مواردی که در زیر برای شما عنوان می کنید در خرید کفش نوزاد پسرانه دقت نمایید.
• بهترین کفشی برای نوزادی که شروع به راه رفتن نموده است کفشی است که از متریال درجه یک نرم و سبک تولید شده باشد. چنانچه که کف خانه شما لغزنده باشد در این صورت بهتر است دارای زیره لاستیکی باشد.
• بهتر است درهنگام خرید کفش نوزاد پسرانه به سایز آن دقت کنید و مقداری بزرگ خریداری نمایید. این مقدار را برای این در نظر می گیریم که رشد پای نوزاد و یا کودکان زیاد است.
• مهم ترین نکته برای کودکی که به تازگی شروع به راه رفتن نموده است این است که کفشی که خریداری کرده است راحت باشد. در غیر این صورت اگر کفش شما راحت نباشد در این صورت تمایل او شروع به راه رفتن کم خواهد شد. اگر کفشی که خریداری کرده اید را به پا نوزاد خود کردید ولیکن سر می خورد و یا لنگ می زند در این صورت بدانید کفشی که خریداری کرده اید راحت نیست.
• به دلیل آنکه پای کودکان بیشتر از پای بزرگسالان عرق می کند در این صورت بهتر است که به دنبال جنسی باشید که هوا در آن جریان داشته باشد. برای مثال جنس آن چرم و یا پارچه باشد.
نکته
بر اساس نظر متخصصان کودک شما در فرآیند اولیه رشد بهتر است تا حد امکان پای لخت باشد.

خرید کفش نوزاد پسرانه
معیار های مهم برای خرید کفش نوزاد پسرانه

درهنگام خرید کفش نوزاد پسرانه باید مواردی مانند اندازه بودن کفش، وزن کفش و موارد دیگر را در نظر گرفت. در ادامه به بررسی ابن موضوع پرداخته و همه ی موارد را بررسی می کنیم.

دقت در اندازه بودن کفش

نوزاد شما نمی تواند بگویید کفش اذیتش می نماید در نتیجه شما بایست به این مسئله توجه کنید. با توجه به اندازه پای کودک خود کفش تهیه نمایید تا احساس خستگی نکند.

بررسی وزن کفش در هنگام خرید کفش نوزاد پسرانه

به دلیل آنکه فرزند شما تا بحال با پاهای لخت راه می رفت برای او سخت خواهد بود که با کفش راه برود. در این صورت کفش سنگین برای نوزاد شما مناسب نخواهد بود. شما می توانید با تهیه کفش های چرمی و یا پارچه ای این مشکل را برطرف نمایید.

انعطاف کفش

بر طبق تحقیقات کفش سفت موجب ضعف عضلانی و دفرمه شدن پا خواهد شد. برای چک نمودن انعطاف کفش بهتر است که کفش را به هر جهات خم نمایید. همچنین اگر بتوانید انگشتان پای بچه را از روی کفش حس نمایید به این معنا است که کفش از انعطاف پذیری بالای برخوردار است.

قیمت مناسب

برای نوزاد نوپا تهیه کفش موضوع مهمی است ولیکن بایستی به این نکته توجه کنید به این صورت شما هر چند ماه یکبار بایست کفش جدیدی تهیه کنید. در نتیجه داشتن قیمت مناسب بسیار اهمیت دارد. چنانچه که اگر شرایطش را دارید به صورت حضوری کفش را خریداری نمایید. اگر شما با کودک خود برای خرید رفته اید در این صورت بهتر است پس از خوردن غذا و زمانی که خواب او کامل است به بازار بروید. چرا که در صورتی که فرزند شما حوصله کافی نداشته باشد بهانه گیری خواهد نمود و شما نخواهید توانست خرید درستی انجام دهید.


کلام پایانی

در بالا به مواردی که شما بایست در زمان خرید کفش نوزاد پسرانه به آن توجه کنید اشاره نمودیم. یکی از مواردی که باید مد نظر قرار دهید این است که بهتر است جورابی را به پا نوزاد خود کنید که فرزند شما همیشه آن را می پوشد. به طور معمول جوراب های نخی مناسب شما خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید