10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

لباس مناسب فصل پاییز برای کودکان

لباس مناسب فصل پاییز برای کودکان

 

با تمام شدن فصل تابستان و فرا رسیدن فصل پاییز آب و هوا نیز تغییر می کند و لباس مناسب برای کودکان در فصل رنگارنگ پاییز از لحاظ جنس ، رنگ و راحتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چون بدن کودکان در مقابل تغییرات آب و هوایی به نسبت بدن بزرگسالان حساس تر است باید در انتخاب لباس مناسب برای کودکان در فصل پاییز دقت بسیاری داشته باشیم . انتخاب لباس مناسب می تواند سلامتی کودک شما را تامین کند و از او در برابر سرما محافظت کند. در ادامه این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا برای کودک دلبند خود با کیفیت ترین و مناسب ترین لباس فصل پاییز را انتخاب کنید.

لباس مناسب برای کودکان در فصل پاییز از نظر جنس باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟


اولین موضوع مهم به دلیل سرد شدن هوا جنس لباس هایی است که انتخاب می کنیم. لباس هایی که انتخاب می کنيم باید از جنس پارچه های مخمل کبریتی ، چرم ، جیر ، پارچه های پشمی کتانی راه راه و ضخیم و لباس هایی از جنس بافتنی و کشباف و همچنین از لباس هایی که آستر و خز دار هستند استفاده کنید و سلامتی کودک دلبند خود با استفاده از لباس های مناسب فراهم آورید.

از نظر رنگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟


پاییز که فصل رنگ های شاد و با طراوت است فصل پاییز فصل رنگ های زرد و نارنجی است و طبیعت جامه ای از رنگ های زرد و نارنجی به خود می پوشد . در انتخاب لباس مناسب فصل پاییز برای کودکان باید به این نکته توجه داشته باشیم که رنگ لباس باید با رنگ های پاییزی مناسب باشد از جمله رنگ های مناسب با فصل پاییز شامل رنگ قهوه ای ، عاجی ، آبی نفتی و عاجی هستند . این رنگ ها با رنگ طبیعی پاییز ترکیب زیبا و دوست داشتنی خواهند داشت .
همچنین استفاده از لباس هایی دارای رنگ های شاد هستند روحیه کودک شما را شاد می کنند همچنین رنگ پوست کودک در انتخاب رنگ لباس مناسب برای فصل پاییز هم دارای تاثیر است پس لباسی انتخاب کنید که به رنگ پوست کودک دلبند شما بیاید .

باید چه نوع لباسی باشد ؟


برای انتخاب نوع لباس مناسب برای کودک خود در فصل پاییز باید از بلوز های یقه اسکی ، لباس های عرق گیر و ژاکت های کشباف استفاده کرد ، هم چنین برای انتخاب شلوار کودک می توان شلوار های پارچه ای ضخیم تر و شلوار های جین استفاده کرد و همچنین دستکش های چرمی و یا موهر ظریف برای فصل پاییز مناسب هستند.
پاها عضو مهمی از بدن برای انتقال سرما به بدن هستند به طوری که اگر پاها سرد بمانند کل بدن احساس سرما خواهد کرد به همین دلیل برای کودک جوراب های ضخیم و پشمی ساق بلند توصیه می شود و برای علاقه مندکردن کودکان برای پوشیدن جوراب از جوراب هایی با طرح های رنگارنگ برای آن ها استفاده کنید و هم چنین استفاده از بوت های مناسب که هم راحتی کودک را تامین کند و هم از پاهای کودک در مقابل سرما محافظت کند توصیه می شود .
برای اینکه از گوش و سر کودک در مقابل سرما محافظت کنید کودکان خود را به استفاده از کلاه های نمدی و گرم عادت دهید و زیر پوش بهتر است از زیر پوش نخی نازک برای کودکان خود استفاده کنید تا لباس های ضخیم پوست نازک آن ها را اذیت نکند و از اتلاف گرما جلوگیری شود.


چند نکته کلی برای انتخاب لباس مناسب فصل پاییز برای کودکان :


1.هنگام خرید لباس کودک برای فصل پاییز باید لباسی انتخاب کنید که مناسب با سایز کودک شما باشد تا کودک در آن احساس راحتی کند و همچنین گرمایی را به تن کودک شما هدیه ببخشد.
2.چون لباس های رنگ روشن زود کثیف می شوند نباید از خریدن آن ها برای کودکان خود منع کنید چون لباس های رنگ روشن و شاد می تواند کودک شما را خوشحال کند.

# لباس مناسب پاییز برای کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید