10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

لگینگ چیست؟! و چه کاربردی دارد؟!

لگینگ چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

اگر شما هم از افرادی هستید که لباس های خود را بیشتر با شلوار های جین ست می کنید و اکنون از این استایل خسته شده اید و به دنبال ایجاد تغییراتی در آن هستید و نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید پیشنهاد الوند استوک به شما عزیزان لگینگ های زنانه و مردانه می باشد.

اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که لگینگ ها چه نوع لباسی هستند و چگونه می توانند جایگزین مناسبی برای ست لباس با شلوارهای جین باشند؟! شباهت و تفاوت آنها با شلوار های جین در چیست؟!

در ادامه با ما همراه باشید تا ایده جدیدی برای ست کردن لباس هایتان به شما معرفی کنیم و تنوع زیبایی در انتخاب لباس هایتان ایجاد کنید!

1-لگینگ چیست و چه کاربردی دارد؟!

شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید استایلی نه زیاد رسمی و نه زیاد اسپرت داشته باشید و بیشتر از شلوارهای جین استفاده کرده باشید اما امروزه ست کردن لباس با شلوار جین در میان مردم بسیار زیاد شده است و بیشتر افراد برای ایجاد این گونه استایل از شلوارهای جین استفاده می کنند اما می خواهیم امروز با معرفی لگینگ یک ایده جدید به شما معرفی کنیم که با همین استایل اما متفاوت و جذاب باشید.

لگینگ یا لگ ها شلوار های چسبان که در مدل های متنوعی وجود دارند که هم برای تیپ های رسمی و و هم در لباس های ورزشی کاربرد دارد. همچنین این نوع لباس تنها مختص به بانوان نمی باشد بلکه لگ های مردانه نیز وجود دارد که همراه با لباس های گشاد و بلند و همچنین در لباس های ورزشی نیز کاربرد دارد .

2-تفاوت لگینگ با تایت(TIGHT) ؟!

بیشتر افراد تفاوت میان لگ ها و تایت را نمی دانند و فرض می کنند که هر دو یکسان و تفاوتی با هم ندارند اما کاملا در اشتباه هستند چون درست است که در ظاهر شاید مشابه باشند اما کاربردهای کاملا متفاوتی دارند.

در مورد شباهت هایشان می توان گفت که هر دو شلوار های چسبان هستند اما لازم است بدانید که همان جوراب شلواری هستند و بیشتر با لباس های گشاد و کاملا بلند استفاده می شود ولی لگ ها بیشتر با لباس هایی که تا قوزک پا را می پوشانند مناسب است.

3-چند نوع لگینگ وجود دارد؟!

الف)لگینگ چرمی:

نوع  اول لگ ها که می خواهیم به آن بپردازیم لگ چرمی می باشد که این نوع لگ ها فرم جذب و چسبانی دارند و برای لباس های رسمی و غیر رسمی بسیار مناسب می باشد و امروزه در میان نسل جوان طرفداران بسیار زیادی دارد و با استفاده از این نوع لباس می توانید ست های بسیار مدرن و زیبا خلق کنید.

لگ های چرمی بیشتر تا مچ پا را می پوشانند و یکی از مهم ترین ویژگی آنها طراحی جدید و مدرن آن در نهایت سادگی می باشد.

ب)لگینگ زنانه ویسکوز:

نوع دوم لگ ها که لازم است بشناسید لگ های ویسکوز می باشد این نوع لگ ها دارای فاق کوتاه و قد تا روی مچ پا می باشد و این مدل به دلیل طراحی هوشمندانه طرفداران بسیار زیادی دارد این نوع لگ ساق های آن دارای کش بافت و کمر آن نیز کشی است.

ج)جگینگ :

نوع آخری که طرفداران بسیار زیادی دارد جگینگ ها هستند که کاربرد جایگزین شلوارهای جین در ست هایتان را دارد و در طرح و مدلشان نیز بسیار شبیه شلوار های جین هستند و می توانید ست و استایل جدید و کاملا زیبا و مدرنی خلق کنید.

4-تفاوت لگ ها با شلوار های جین:

شلوار های جین از گذشته تا کنون انتخاب بسیار مناسبی برای ست های لباس های رسمی و نیمه رسمی بوده است ولی اگر به دنبال یک نوع لباس جدید و استایل جدید برای ست های رسمی باشید لگینگ ها ایده بسیار مناسبی می باشد اما در ابتدا لازم است تفاوت های این دو را با هم بدانید تا بهتر در انتخاب لباس ها و ست هایتان دقت داشته باشید.

لگینگ چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در مرحله اول لگینگ ها از شلوار های جین چسبان تر و جذب بیشتری دارد و در ست ها فرم بسیار زیبا تر و مدرن تری دارد و به همین دلیل در میان نسل جوان مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

در مرحله دوم لگینگ ها می توانند کاربردهای دیگری نیز داشته باشند به عنوان مثال بیشتر لگ ها در ست لباس های ورزشی نیز کاربرد دارند و بیشتر مربی ها امروزه استفاده از لگ ها با سایز های مناسب را برای باشگاه پیشنهاد می کنند.

در نهایت می توان گفت که اگر از طرفداران شلوار جین هستید بدون شک از ست هایی که با لگینگ ها می توانید ایجاد کنید خوشتان خواهد آمد و از استایل جدید و زیبایتان لذت خواهید برد.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید