بنر 10 درصد تخفیف

تاثیر انتخاب لباس مناسب بر زیبایی!!

تاثیر انتخاب لباس مناسب بر زیبایی

 

ممکن است بارها با نگاه انداختن به عکس هایتان متوجه تاثیر لباس بر زیبایی شده باشید ولی باز هم برایتان سوال باشد که آیا واقعا انتخاب لباس مناسب می تواند بر زیبایی افراد تاثیرگذار باشد؟! اگر جواب مثبت است راه های انتخاب لباس مناسب چیست؟! آیا این روش ها برای همه یکسان است یا برای افراد مختلف متفاوت است؟! آیا منظور از انتخاب لباس مناسب ست کردن لباس هاست؟!

سوالات زیادی ممکن است در این زمینه برایتان پیش آمده باشد اما اصلا نگران نباشید در ادامه با ما همراه باشید تا این موضوع را کاملا برایتان روشن کنیم!

1-هماهنگ بودن لباس با رنگ پوست؟!

شاید تا به حال این موضوع را نه در جایی دیگر شنیده باشید و نه به آن توجه کرده باشید اما اگر به دنبال انتخاب لباسی از هر نظر ایده آل هستید باید حتما به ریز ترین نکات هم توجه کنید.

توصیه می شود در انتخاب رنگبندی لباس هایتان سعی کنید با رنگ پوستتان در تضاد شدید نباشد به عبارت دیگر اگر رنگ پوستتان تیره یا روشن است سعی کنید رنگ هایی انتخاب کنید که به رنگ پوستتان بیاید.

افرادی که رنگ پوست روشنی دارند زیاد برای انتخاب رنگ لباس مشکل نخواهند داشت و اما افرادی که رنگ پوست تیره دارند لازم است با تحقیق بیشتر در انتخاب رنگ بندی لباس هایی مناسب انتخاب کنند و در صورت یافتن رنگ های مناسب می توانند چندین برابر به زیبایی خود بیافزایند.

پس اگر تا به اکنون این موضوع اصلا برایتان حائز اهمیت نبوده است با یک بار انتخاب لباس مناسب تاثیر آن را بر زیبایی خود مشاهده کنید.

2- آیا ست کردن لباس یک انتخاب مناسب محسوب می شود؟!

در جواب باید گفت که ست کردن لباس می تواند یکی از معیارهای انتخاب لباس مناسب باشد اما نبودن آن به معنای انتخاب اشتباه نیست. خیلی از افراد بر این باورند که ست کردن لباس ها از واجبات خوش لباس بودن است و همیشه به دنبال راه های مختلف برای ایجاد ست های متنوع هستند و گاهی شلوار را با تیشرت،تیشرت را با کفش یا کفش را با شلوار با هم ست می کنند و راز خوش لباس بودن خود را ایجاد این ست ها می دانند و در عین حال بسیاری از افراد معتقدند که لباس ها باید کلا با هم در تضاد باشند و ارتباطی میان آنها وجود نداشته باشد و بیشتر خوش لباس بودن خود را در ایجاد این بی نظمی در انتخاب لباس می دانند پس این موضوع بیشتر به سلایق فردی بر می گردد و ممکن است بعضی افراد ست کردن لباس ها و بعضی ست نکردن را ترجیح بدهند.

پس شما با انتخاب یک فروشگاه مناسب و معتبر برای همه سلایق می توانید لباس های مناسب تهیه کنید و همیشه و همه جا از زیبایی و خوش لباسی خود لذت ببرید.

3- انتخاب لباس مناسب برای مجالس مناسب!

می توان گفت این مورد یکی از مهم ترین رازهای انتخاب یک لباس مناسب و ایده آل باشد چون شما هر چقدر برای لباس هایتان هزینه های گزاف کرده باشید و از لباس های برند و گران قیمت خریده باشید و همه نکات انتخاب لباس مناسب را رعایت کرده باشید اما لباستان مناسب آن مجلسی که پوشیده اید نباشد زیبا به نظر نمی رسد.

کاملا واضح است که پوشیدن یک لباس اسپرت برای مجالس رسمی نامناسب و برعکس لباس مجلسی برای استفاده روزمره نامناسب می باشد. شاید لباس اسپرتی که برای یک مجلس رسمی پوشیده اید در حالت عادی بهترین انتخاب ممکن باشد اما در چنین مجلسی لباستان نامناسب آن زیبایی که انتظارش را دارید نخواهد داشت و با اکثریت مردم در تضاد خواهید بود.

پس زمانی که برای خرید یک لباس مناسب وقت و هزینه صرف می کنید سعی کنید تمام نکات لازم را رعایت کنید تا لباستان هم برای خودتان و هم اطرافیان مورد پسند باشد.

4- آیا برند و کیفیت لباس در زیبایی آن تاثیرگذار است؟!

بارها به این موضوع اشاره شده است که برند و کیفیت لباس از مهم ترین معیار های انتخاب لباس مناسب است در اینجا می خواهیم شما را از دست هزینه های گزاف برای خوش لباس بودن نجات دهیم!

لباس های برند زیادی در بازار موجود هستند و در صورت خرید لباس های مارک دار و با کیفیت باید هزینه های بالایی را متحمل شوید اما با انتخاب لباس های استوک می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر از لباس های موجود در بازار لباس های برند و مارک دار اروپایی را خریداری کنید و از زیبایی و کیفیت لباس های خود لذت ببرید!

پس در انتخاب لباس مناسب و ایده آل حتما به برند و کیفیت لباس هم توجه داشته باشید چون هرچه کیفیت لباس بیشتر باشد از مواد اولیه بهتری در تهیه و ساخت آنها استفاده شده است و این موضوع باعث می شود به هنگام پوشیدن لباس فرم بسیار زیباتری نسبت به لباس های فیک و بی کیفیت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید