10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

یک کفش استاندارد زنانه چه ویژگی هایی دارد؟

کفش استاندارد زنانه ویژگی هایی دارد که لازم است، قبل از خرید از آن مطلع باشید. در این صورت می توانید، کفش را به درستی انتخاب نمایید. خیلی از خانم ها تنها به زیبایی کفش دقت می کنند. اما لازم است، که کیفیت و مهم تر از همه راحتی را در نظر داشته باشید. اگر کفشی را خرید کنید؛ که تنها زیباست، اما پای شما را می زند به زودی آن را کنار خواهید گذاشت. و عملا نمی توانید آن طور که دوست دارید، از آن استفاده کنید. از این رو لازم است به نکات ریز در خرید کفش دفت کنید، تا از پای خود محافظت نمایید.

کفش استاندارد

کفش زنانه

همان طور که می دانید، پا را قلب دوم نامیده اند، از این رو لازم است، تا از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید. کفش نباید تنگ و کوچک باشد، و پا در آن تحت فشار قرار گیرد. از طرف دیگر پا نباید در کفش بازی کند و کفش لق باشد. کفشی که انتخاب می کنید، حتما باید سایز پای شما باشد. در غیر این صورت برای پاها مشکل ایجاد می گردد و سلامت جسم را به خطر می اندازد.

یک کفش استاندارد زنانه چه ویژگی هایی دارد؟

کفش استاندارد زنانه را باید مطابق با سبک زندگی، سلامت پا، نحوه نشستن و راه رفتن و وزن فرد تعیین کرد.
اما ویژگی هایی وجود دارد، که رعایت آن برای تمام افراد الزامی می باشد.

سایز مناسب کفش

سایز مناسب کفش سایزی ست که کفش بزرگ تر از حد نباشد، زمانی که کفش از پا بزرگتر باشد، پوست پا را مورد سایش قرار داد، و امکان ایجاد تاول می باشد. از طرفی اگر کفش کوچک تر از حد باشد، انگشتان پا راحت نبوده و به پنجه فشار وارد می شود. این مورد نیز باعث تاول خواهد شد. به طور عادی سایز مناسب سایزی ست که بین انگشت شست و انگشت دیگر کمی فاصله وجود داشته باشد، و انگشتان به راحتی حرکت کنند.

 

 

دوام و کیفیت مناسب کفش

یکی از ویژگی های کفش استاندارد زنانه دوام و مقاومت مناسب آن می باشد. ضخامت و مقاومت کفش باید به گونه ای باشد، که بتواند در تمام شرایط جوی از پا محافظت کند همچنین لازم است، در برابر صدمات جلوگیری کند‌. چراکه ممکن است، در برخی مواقع ضرباتی به آن وارد شود. از این رو باید کیفیت کفش مناسب باشد.

مورد دیگری که در انتخاب کفش استاندارد باید به آن دقت نمایید. داشتن عاج مناسب در کف کفش می باشد. داشتن عاج و کفی مناسب می تواند از سر خوردن جلوگیری کند.

جنس مناسب کفش استاندارد زنانه

از آن جایی که کفش کاملا بسته است و پا ممکن است، در زمان تحرک و فعالیت عرق کند. با این وجود ایجاد بوی بد، رشد قارچ و میکروب از بدیهیات می باشد. بنابراین باید کفشی را برای فعالیت های خود انتخاب کنید، که تهویه آن مناسب باشد، و هوا به خوبی وارد و خارج شود. متخصصین در این عرصه بهترین و مناسب ترین جنس کفش را چرم نامیده اند، که از موارد ذکر شده پا را مصون می دارد.

درصد نرمی کفش

کفش استاندارد زنانه باید انعطاف و نرمی مناسبی داشته باشد، اگر این ویژگی از کفش شما دور باشد، پا آزار دیده و مشکلات عدیده ای از جمله میخچه را ایجاد می کند. بنابراین اگر حس کردید، که به شکل عادی نمی توانید به راه رفتن خود ادامه دهید، همان جا باید اقدام به تعویض کفش نمایید. تا پاها را از آزار و اذیت دور کنید.

درصد انعطاف کفش به خوبی در پیاده روی شما تاثیر دارد. حال اگر بخواهید پیاده روی صحیح انجام دهید باید در انتخاب کفش دقت زیادی داشته باشید‌.

مناسب ترین پاشنه کفش استاندارد زنانه

به طور عادی بهترین و مناسب ترین پاشنه کفش بین دو تا ۴ سانت می باشد، که اگر اندازه پاشته از این مقدار بیشتر شود، به طور قطع مشکلات فراوانی را برای پا و کمر ایجاد می کند. از طرفی بهتر است، پاشنه کفش پهن باشد، تا به خوبی قوسی پا حفظ شده و سلامت پا به خطر نیوفتد.

کفش استاندارد

کفش زنانه استاندارد

کلام آخر

کفش استاندارد زنانه کفشی ست که به خوبی از سلامت پا محافظت می کند. و از آسیب های احتمالی به پا و ستون فقرات جلوگیری می کند. بنابراین با رعایت موارد ذکر شده می توانید سلامت پا و جسم خود را تضمین نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید