10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

کدام جنس مایو زنانه باکیفیت تر است؟

بهترین جنس پارچه مایو

آیا می دانید کدام جنس مایو زنانه با کیفیت تر است؟ در رابطه با مایو زنانه و انواع آن تا چه حد اطلاعات دارید؟ شنا کردن یک رشته ورزشی پرطرفدار در بین آقایان و خانم ها به شمار می رود که برای شنا کردن باید از یک لباس مخصوص استفاده کرد. لباس شنای خوب باید جنس مطلوبی داشته باشد که در ادامه در رابطه با اینکه کدام جنس مایو زنانه با کیفیت تر است، توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

کدام جنس مایو زنانه با کیفیت تر است؟

مایو زنانه یک لباس خاص و مخصوص شنا کردن است که باید کیفیت مطلوبی داشته باشد تا خانم ها به هنگام شنا کردن راحتی را حس کنند. مایوها در طرح ها و مدل های بسیار مختلفی نظیر مایوهای یک تکه، دو تکه، سه تکه و مایو اسلامی طراحی شده اند. برای خانم های ایرانی به عنوان خانم های مذهبی استفاده از لباس شنای اسلامی توصیه می شود چرا که این مدل لباس ها پوشش بسیار بیشتری در مقایسه با مدل های دیگر دارند.

مشخصات یک مایو خوب

بهتر است مایعی که انتخاب می کنید دارای جیب باشد چرا که در صورت لزوم بتوانید وسایلی نظیر عینک خود را در آن قرار دهید. یک مایو مناسب مایویی است که آستر داشته باشد این آستر داشتن خود یک مزیت بزرگ برای آن ها شناخته می شود. جنس مایو زنانه اهمیت بسیار زیادی دارد شاید برای اکثر شما جای سوال باشد که آیا جنس لباس شنا مهم است؟

باید بدانید که مواد موجود در آب در برابر بسیاری از جنس پارچه ها واکنش نشان می دهد از این رو جنس مایو بسیار حائز اهمیت قرار می گیرد. مایوها را نیز از جنس های بسیار مختلفی طراحی می کنند که شما به هنگام خرید با در نظر قرار دادن مشخصات و مزایای هر یک از جنس ها می تواند یک انتخاب مطلوبی داشته باشید. برای دسترسی به بهترین جنس مایوی زنانه همه چیز به انتخاب ما بستگی دارد. مایو را با جنس های بسیار مختلفی طراحی می کنند که هر یک دارای مزیت های خاصی هستند. پس اگر به هنگام خرید قیمت بر کیفیت غلبه نکند می توانیم انتخاب درست تری را انجام دهیم.

انواع مایو زنانه با جنس مطلوب

مایو جنس pbt

 مایو جنس pbt یک نوع جنس بسیار ایده آل برای طراحی موی زنانه به شمار می رود. این حرف تلفظ پلی اتیلن ترفتالات است معمولاً این ماده با ترکیب پلی استر به وجود می آید. مایوهایی با این جنس بهترین و مستحکم ترین مایویی هستند که می توانید برای شنا کردن در فضاهای باز از آن استفاده کنید.

این جنس مایو به دلیل کشش مناسب پوشش ایده آلی دارد و بیشتر برای مسابقات ورزشی شنا از آن استفاده خواهند نمود. جذب آب بسیار کم و خشک شدن در سریع ترین زمان ممکن جزو بهترین مزیت های این جنس مایو به شمار می رود. از لحاظ کششی قدرت بسیار بالایی دارد و در برابر حرارت و کلر از خود مقاومت نشان می دهد. همچنین دوام و ماندگاری این جنس مایو بسیار زیاد می باشد اما به تناسب مشخصات قابل قیمت بالایی نیز دارد.

جنس مایو زنانه باکیفیت

جنس مایو زنانه باکیفیت

مایو نایلون

مایوهای نایلون دیگر مدل انواع مایوهای زنانه هستند. جنس مایو زنانه نایلونی جزو پرکاربردترین مایوهای پرفروش در بازار به شمار می رود. این جنس مایو و دارای قدرت کشسانی بسیار استانداردی است و برای استفاده در تمامی شرایط گزینه مناسبی به شمار می رود. جنس های نایلونی در مقایسه با دیگر انواع مایوها دارای وزن بسیار سبکی هستند به همین سبب راحت تر خواهند بود. از مزایای خاص و ایده‌ آل جنس مایوها و جذب آب کمتر آن ها است و همچنین که سریعتر خشک می شوند. از طرفی مقرون به صرفه تر بودن قیمت دیگر ویژگی خاص این توع لباس های مخصوص شنا به شمار می رود اما بهتر است مایوهای نایلونی را هرگز با آب سرد شستشو ندهید.

مایوهای ایده آل و پرفروش بازار

اگر به دنبال بهترین جنس مایو زنانه هستید، می توان به پلی استر اشاره نمود. این نوع جنس بهترین و ایده آل ترین گزینه برای استفاده در مسابقات ورزشی است. پلی استر در برابر کلر استحکام بسیار زیادی دارد و جدا از مقاومت خود بدن شما را نیز در برابر این ماده شیمیایی به خوبی محافظت می کند. رنگ پذیری در این جنس هیچ معنایی ندارد چرا که پلی استر در مقابل رنگ پذیری استحکام بالایی از خود نشان می دهد.

این مایو در مقایسه با دیگر انواع جنس ها طول عمر بالایی خواهد داشت چراکه مواد اولیه تشکیل دهنده آن بسیار باکیفیت هستند. قیمت این جنس مو و در مقایسه با مشخصات و ویژگی های آن مقرون به صرفه هستند.

مایو اسپندکس

جنس اسپندکس مدل دیگری از انواع مایوها به شمار می رود. این جنس جزو پرفروش ترین جنس هایی است که از آن بیشتر برای مسابقات ورزشی استفاده می کنند. اسپندکس با مواد اولیه بسیار با کیفیتی به تولید می ‌رسد از این ‌رو طول عمر زیادی دارد. سطح فروش زیاد اسپندکس به دلیل مزیت های ویژه و خاص آن است.

قدرت کشسانی این جنس پارچه بسیار ایده آل است و قیمت مقرون به صرفه تری نیز خواهد داشت. همین قدرت کشسانی بالا باعث شده تا انعطاف پذیری این پارچه در برابر طرح ها و مدل های بسیار زیاد ایده آل به نظر بیاید.

جنس های پرطرفدار مایو زنانه

مایو جنس کتان

جنس کتان یک نوع پارچه دیگری است که عنوان یک جنس مایو زنانه شناخته می شود. معمولاً مایوهای کتانی جنبه زیبایی دارند و بسیار نرم و راحت هستند اما این جنس مایو را هرگز نمی توان برای مسابقات شنا استفاده کرد. معمولا مایوهایی از جنس کتان بیشتر جنبه زیبایی دارند و متناسب با مد روز جوانان از آن ها استفاده می کنند. کتان آب را به خود جذب می‌ کند و همین مسئله باعث شده تا برای مسابقات شناخت نتوان از آن ها استفاده نمود.

مایو جنس لیکرا

لیکرا یک نوع جنس مایو زنانه و حتی مردانه است که برای دوخت مایو از آن استفاده می کنند. این جنس مایو قدرت کششی استانداردی دارد و برای مسابقات شنا بیشتر افراد از آن استفاده خواهند نمود؛ چرا که راحتی مطلوبی خواهد داشت. معمولاً لیکرا را با ترکیب پارچه های دیگر برای دوخت مایو استفاده می کنند تا سطح کیفی آن افزایش پیدا کند. این جنس پارچه در مقابل کلر مقاومت بسیار زیادی دارد و همچنین ضد باکتری خواهد بود. تنوع رنگی این پارچه و عدم تغییر شکل آن در آب جزو مهمترین مزیت های آن به شمار می ‌رود.

از طرفی پوشش لیکرا بسیار راحت است اما قیمت بالایی دارد. همین بالا بودن قیمت باعث شده تا کمتر کسی به سراغ آن برود اما به این نکته توجه داشته باشید که لیکرا در مقایسه با تمامی جنس های مایو قدرت کیفیت بسیار بالاتری داشته و راحتی آن بیشتر خواهد بود.

جنس مایو زنانه باکیفیت

جنس مایو زنانه باکیفیت

نکات انتخاب بهترین مایو زنانه

مایو زنانه لباس شنای است که به هنگام شنا کردن خانم ها از آن استفاده می کنند. افرادی که اهل شنا کردن هستند به خوبی می دانند که شنا با لباس های معمولی چقدر سخت است. اما زمانی که شما از یک مایو مناسبی استفاده می کنید به سبب راحتی آن لباس شنا کردن نیز برای شما راحت تر خواهد بود. البته برای راحتی کیفیت و جنس مایو زنانه اهمیت بسیار زیادی دارد چنانچه شما به هنگام خرید انتخاب درستی داشته باشید قطعا از این کیفیت مطلوب حداکثر بهره را می ‌برید.

همه ما می دانیم که به هنگام خرید باید حتماً به جنس، کیفیت، سایز، طرح و رنگ مایو توجه کنید و بهترین ها را انتخاب نمایید. از طرفی بهترین مایو شامل لباس شنایی است که ضد کلر بوده و هیچگونه حساسیتی ایجاد نکند. این پارامترها تمام مشخصات رایجی هستند که در کنار سایز مناسب همه ما برای خرید یک مایو با کیفیت و مناسب به آن ها توجه خواهیم کرد.

اما در لابلای تمامی این نکات و شرایط چند نکته بسیار ریز اما قابل اهمیتی نیز وجود دارند که قطعاً روی سلامتی ما تاثیر گذار خواهد بود. تمامی خانم ها برای جلوگیری از بسیاری بیماری های عفونی و قارچی موظف هستند به هنگام خرید علاوه بر جنس، کیفیت، ضد حساسیت و ضد کلر بودن نکات بسیار زیاد دیگری را نیز مورد توجه قرار دهند.

میزان ضخامت مایو

یکی از مهمترین پارامتر هایی که برای خرید بهترین لباس شنای زنانه باید به آن توجه کرد، میزان ضخامت لباس است. معمولا یک مایو زنانه باکیفیت ضخامت کم اما استحکام بالایی دارد. بسیاری از خانم ها بر این باورند که هر چقدر ضخامت لباس بیشتر باشد قطعاً کیفیت آن نیز بهتر خواهد بود اما باید بدانید کیفیت هیچ ربطی به ضخامت ندارد. از طرفی هر چقدر ضخامت لباس کمتر باشد سبک تر بوده و خیس شدن آن سریعتر اتفاق میافتد و همچنین بدن تنفس بهتری خواهد داشت.

نتیجه

هدف از آشنایی با اینکه کدام جنس مایو زنانه با کیفیت تر است، شناخت بهترین لباس شنا خواهد بود. برای شنا کردن خانم ها نیاز به یک لباس مخصوصی دارند تا بتوانند با توجه به راحتی و سبک بودن آن شنا کنند. حال اینکه برای خانم های ایرانی مسلمان مدل های اسلامی بهترین گزینه به شمار می رود. در صورتی که شما با جنس های مختلف یک مایو آشنایی پیدا کنید، می توانید به هنگام خرید با دید بهتر و اطلاعات بیشتر یک انتخاب درست تری را انجام دهید. برای دسترسی به بهترین مایوهای زنانه ساخت شرکت های معتبر جهان فروشگاه الوند به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید