10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

نقش لباس زیر زنانه در تحریک جنسی

نقش لباس زیر زنانه در تحریک جنسی

لباس زیر زنانه و تحریک جنسی

آیا می‌ دانید نقش لباس زیر زنانه در تحریک جنسی چیست؟ بله، بهتر است بگوییم لباس زیر زنانه در زیبایی و بهتر به چَشم آمدن زن نقش بسیار پررنگی دارد. بنابراین برای تحریک شوهر لباس زیر نقش بسیار پررنگی را دارد. ولی لازم است شما در این میانه ها به برخی از نکات توجه داشته باشید که در قسمت ذیل آن ها را شرح خواهیم داد.

اهمیت نقش لباس زیر زنانه در تحریک جنسی

  • بهتر است شما در این راستا از پارچه هایی نخی و سبک استفاده کنید.
  • اکتفاء به رنگ هایی روشن و متنوع همانند؛ قرمز، سبز، آبی و سفید گاهاً زرد، و… در راستای ایجاد روحیه ای شاداب و با نشاط خود و همسر خود بسیار مهم است.
  • بهتر است از لباس هایی که از دوخت کمی در طراحی و دوخت و دوز آن ها استفاده شده است بهره گیرید. در این زمان می توانید زیبایی های خود را قشنگ تر به رخ همسر خود بکشید.
  • در طول روز و ساعاتی که همسر شما در خانه حضور ندارد، توصیه می کنیم از لباس زیرهایی استفاده کنید که تنها باب میل و سلیقه خودتان می باشد.

همیشه تلاش کنید پیش از انجام عمل جنسی با همسر خود لباس های زیر تنگ و تحریک کننده ترجیحاً به رنگ قرمز  مانند شورت زنانه قرمز و سوتین زنانه قرمز بپوشید. چرا که پوشیدن این گونه از لباس های زیر، به گونه ای شگفت انگیز و غیر قابل باور همسر شما را تحریک خواهد کرد و وی را در راستای انجام یک عمل لذّت بخش جنسی آماده می نماید. از این جهت بهترین لباس زیر، لباسی می باشد که جنس آن از نخ معمولی می باشد. هر چند که درصد ترکیب مواد پلاستیکی و مواد شیمیایی این لباس ها کمتر می باشد، برای سلامتی بدن و عدم حساسیت شما مفیدتر خواهد بود.

لباس زیر خود را به چه شکل انتخاب کنیم؟

به همان قدر که با انتخاب درست یک لباس و به تن کردن آن زیبایی شما بیشتر خواهد شد، به همان اندازه هم با یک انتخاب نادرست در خرید لباس و پوشیدن آن منجر می شوید که ظاهر شما بد به نظر آید. موضوع انتخاب لباس زیر حتی حائز اهمیت تر از لباس است. چرا که شما اگر لباس بدی را انتخاب بنمایید حتی اگر لباس خارق‌العاده ای را به تن کنید، باز هم بد جلوه خواهید کرد. لباس زیرهایی که جنس دانتل دارند، یا لباس زیرهایی که حاوی خاصیت انعطاف پذیری می باشند، بهترین جنس و بافت برای لباس زیر خواهند بود.

نحوه انتخاب لباس زیر برای افزایش میل جنسی

تا به اینجا ما سعی نمودیم شما را با نقش لباس زیر زنانه تحریک کننده آشنا سازیم. حال برای لباس زیرهایی که مایل هستید آن ها را در طول روز مورد استفاده قرار بدهید، پیشنهاد می کنیم لباس زیرهایی را انتخاب بنمایید که دارای جنس طبیعی می باشند. بنابراین بهتر است از لباس زیرهایی که دارای جنس هایی از مواد پلاستیکی و نایلونی یا ترکیبی هستند، امتناع ورزید. زیرا شما یک مدّت زمانی طولانی می خواهید از این لباس زیر استفاده کنید و این جنس ها منجر خواهد شد که شما در طول روز احساس راحتی را تجربه نکنید.

نقش لباس زیر زنانه در تحریک جنسی

نقش لباس زیر زنانه در تحریک جنسی

اندازه لباس زیر زنانه و تحریک جنسی

لباس زیر زنانه، زمانی که تنگ باشد، عروق پوست را تحت تأثیر قرار خواهد داد و در بخش هایی مانع از گردش درست خون خواهد شد. به ویژه زمانی که تنگی لباس زیر در قسمت لگن باشد! همین اختلال جریان خون منجر به همان عارضه شایع لباس های تنگ خواهد شد، یعنی همان کوفتگی و خستگی! البته که گاهاً این تنگی به قدری زیاد می شود که بخش هایی از بدن را کبود می کند. علاوه بر این ها به تن کردن لباس زیر تنگ و بدون تبادل هوا منجر به افزایش احتمال ابتلا به عفونت مثانه در بانوان می شود.

نقش الیاف طبیعی در تحریک جنسی

لباس زیرهایی که مایل هستید در طول روز از آن ها بهره گیرید، بهتر است جنس طبیعی داشته باشد. بنابراین توصیه می کنیم از لباس زیر زنانه ای که دارای ترکیباتی چون پلاستیک است، استفاده ننمایید. چرا که شما یک مدّت زمان طولانی یعنی از به هنگامه صبح تا شب می خواهید از این لباس استفاده نمایید.

آیا می خواهید از قارچ و باکتری فرار کنید؟

هر روز لباس زیر خود را تعویض کنید و منتظر حمام رفتن نباشید! در غیر از این حالت به راحتی دچار اقسام گوناگون قارچ های پوستی و خارش و حساسیت خواهید شد. قارچ ها در فضای گرم و مرطوب به راحتی رشد خواهد کرد. از این جهت بهتر است به منظور کاهش دادن احتمال ابتدا به این قبیل از قارچ های پوستی از محلول های ضد عفونی کننده ویژه بانوان استفاده نمایید. بعد از استفاده از آب به همراه دستمال کاغذی استفاده نموده تا رطوبت محیط را کاهش بدهید.

از سویی دیگر توصیه می کنیم لباس زیر زنانه و مردانه جدا از همدیگر شسته شود و خشک گردد. در صورت امکان لباس را در زیر نور خورشید انداخته و اجازه دهید میکروب های آن بیشتر و بهتر از بین برود.

لباس زیر زنانه نایلونی مانعی در تحریک جنسی

تفاوتی ندارد که شما به دنباله ی نقش لباس زیر زنانه در تحریک جنسی هستید و یا خیر! آنچه که مهم است این مسئله می باشد که به هیچ عنوان لباس زیر زنانه که دارای جنس نایلونی هستند، تهیه نکنید. زیرا لباس زیر زنانه نایلونی به دلیل ایجاد تعرق بسیار امکان ابتلا به قارچ پوستی را افزایش خواهد داد. لکه های ناشی از قارچ اغلب به رنگ قهوه ای روشن خواهد بود و حدود دو و یا سه سانت قطر دارد و حالت پوسته دهی مختصری را هم به همراه می آورد. البته امکان بروز این نوع از بیماری در اطفال نیز نوجوانان بیشتر می باشد.

نقش لباس زیر زنانه در تحریک جنسی

نقش لباس زیر زنانه در تحریک جنسی

 نکات بهداشتی لباس زیر زنانه

حال که تا به این قسمت از مطلب شما به خوبی با نقش لباس زیر زنانه در تحریک جنسی آشنا شده اید بهتر است به برخی از نکات بهداشتی هم در این راستا توجه کنید.

  • هر روز لباس خود را عوض نمایید.
  • لباس زیر خود را از سایر لباس ها و حتی لباس زیر دیگران شست و شو دهید.
  • به هیچ عنوان لباس زیر دیگران را به تن نکنید. چرا که ممکن است خطرات جدی داشته باشد.
  • سعی کنید لباس زیر خود را در زیر نور آفتاب خشک کنید. در صورت عدم امکان می توانید از اتوی داغ استفاده کنید.

امیدواریم که توانسته باشیم شما را به خوبی با این موضوع آشنا سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید