10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

جدیدترین لباس های زنانه ایرانی

لباس های زنانه ایرانی

جدیدترین لباس های زنانه ایرانی را در این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم؛ تا از ایده ها برای بهتر و بیشتر دیده شدن استفاده نمایید. همان طور که مشخص است؛ برای خانم ها مهم ترین چیز در مجالس درخشیدن است؛ که مهم ترین المان، لباس آن ها می باشد. با طراحی های مختلف و بسیار جدید، روزانه شاهد مدل های مختلفی هستیم که به بازار عرضه می شود. اما باید توجه داشته باشید؛ که لباس مناسب را با فرم اندام خود انتخاب نمایید‌.
انتخاب درست لباس به کلی در ظاهر فرد تاثیر مثبت دارد. در صورتی که شما بدن خود را بشناسید و بدانید کدام مدل بیشتر به شما می آید همیشه می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بررسی انواع لباس های زنانه ایرانی

لباس های مخصوص مجالس و مهمانی را می توانید؛ مطابق با سلیقه و استایل خود به صورت کوتاه یا بلند انتخاب نمایید. علاوه بر سلیقه از المان های مهم دیگر در انتخاب قد لباس، قد شخص شما می باشد. اگر پاهای زیبایی دارید؛ بهتر است، لباس های را بپوشید؛ که پاها را زیباتر نشان بدهد.  اگر بالا تنه زیبایی دارید؛ لباسی مناسب شماست، که پاها را بپوشاند؛ و بر روی نقاط قوت شما تمرکز کند. در صورتی که بتوانید با پوشیدن لباس مناسب تعادل را در اندام خود ایجاد کنید، زیبایی خود را بیش از پیش به رخ خواهید کشید.

لباس های زنانه ایرانی

یکی از زیبا ترین  ویژگی های لباس ایرانی پوشیدگی آن ها می باشد چه به شکل بلند و چه کوتاه شما پوشیدگی کامل را در آن ها مشاهده می کنید. لباس های مجلسی ایرانی را به خوبی می توانید با تورباندهای مناسب ست کنید. حتی برای بیرون از  سالن هم استفاده کنید؛ بدون اینکه نیاز باشد، لباس دیگری روی آن بپوشید.

لباس های طرح دار ایرانی

انتخاب جدیدترین لباس های زنانه ایرانی را باید به گونه ای انجام دهید؛ تا اندام زیباتری به خود هدیه دهید. در این صورت از خرید خود و اندام خود رضایت کافی خواهید داشت.
برای انجام این مهم لازم است؛ استایل خود را بشناسید. معمولا تفاوت بین افراد قد کوتاه، قد بلند، لاغر و تپل می باشد. در هر کدام از این دسته ها که قرار گیرید؛ باید بتوانید تشخیص دهید، چه لباسی مناسب شماست.

ویژگی اندامی در انتخاب لباس

از این رو لاغر اندام ها بهتر است؛ از لباس های ایرانی با طرح های شلوغ و یا پف دار استفاده نمایند.
افراد چاق و تپل سعی کنند؛ لباس هایی با طرح ساده و ماکسی استفاده کنند.
افراد قد بلند برای تعادل قد لازم است؛ لباس هایی با طرح های افقی استفاده کنند.  افراد قد کوتاه از لباس هایی با طرح های عمودی استفاده نمایند.

موارد ذکر شده باعث ایجاد خطای دید می شود؛ که تعادل بین اندام ایجاد می کند. اگر موارد ذکر شده را رعایت فرمایید بهترین خود را انتخاب خواهید کرد.

لباس های زنانه ایرانی

لباس های زنانه ایرانی

برش لباس های ایرانی

لباس های زنانه ایرانی را روی رگال انتخاب نکنید، این دسته از لباس ها از آن جایی که برای دوخت زمان و دقت بسیاری صرف شده است، لازم است؛ آن ها را در تن ببینید. تنخور لباس های ایرانی به دلیل خوش دوخت بودن بسیار تن را زیبا می پوشاند. بهترین انتخاب برای بانوان ایرانی، این دست لباس ها می باشد. چرا که طراحان سلیقه و اندام های ایرانی را می شناسند؛ و این نکته بسیار مهمی برای دوخت یک لباس مناسب می باشد.

خصوصیات لباس های زنانه ایرانی

از دیگر خصوصیات لباس های زنانه  ایرانی، این است که کار دست می باشد. اگر دقت کرده باشید؛ دوخت ها و جزئیات اضافه شده بر روی لباس کاملا کار دست می باشد. از این میان سوزندوزی، ابریشم دوزی، مروارید دوزی و سنگ دوزی و غیره را می توان نام برد. از جذابیت مدل های ایرانی همین دوخت های اضافه بر سازمانی می باشد؛ که جزئیات ظریف و قابل توجهی را ایجاد می کند. معمولا بانوان ایرانی توجه به جزئیات را می پسندند.

تفاوت لباس زنانه و دخترانه

مدل های لباس زنانه و دخترانه تفاوت هایی دارد؛ که برای خانم ها بسیار مهم است. از جمله این تفاوت ها می توان به طرح های آن اشاره کرد. معمولا مدل های دختران سادگی بیشتری داشته و مدل های دوخت و برش آن ها متفاوت می باشد.

لباس های زنانه ایرانی

لباس های زنانه ایرانی

از این رو لباس های مجلسی دخترانه متناسب با سلیقه آن‌ ها طراحی و دوخته می شود. اگر دختران از لباس های زنانه استفاده کنند؛ سنشان بالاتر نشان داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید