10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

چگونه برندهای اورجینال را از فیک تشخیص بدهیم؟!

 

ممکن است برای همه ما پیش آمده باشد که لباس های فیک و بی کیفیت را با قیمت های بالا به جای لباس های اورجینال خریده باشیم. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان لباس های برند اورجینال را از لباس های فیک تشخیص دهیم و قربانی فروشندگان سودجو نشویم! آیا از ظاهر لباس اصل بودن برند لباس معلوم می شود؟! چه عواملی یک برند را اورجینال می کند؟!

اگر شما هم می خواهید از این پس لباس هایتان را با اطمینان کامل از اورجینال بودن بخرید در ادامه با ما همراه باشید.

1. منظور از برند اصل یا اورجینال چیه؟!

هر لباسی که در بازار مشاهده می کنید حتما یک نام تجاری دارد اما چه چیزی باعث می شود که این نام تجاری به یک برند تبدیل شود؟!

برای اینکه نام تجاری یک لباس به برند و نشانه اعتبار آن شرکت و لباس هایش تبدیل شود نیاز دارد که در فرایند تولید لباس فعالیت کند و از اجناس مرغوب و با کیفیتی در تهیه لباس ها استفاده کند تا در نهایت بتواند با تنوع مدل و کیفیت بالای اجناس خریداران را از خود و نام تجاری اش راضی نگه دارد و آن زمان است که فرایند شناخته شدن برند مورد نظر شروع می شود.

برای مثال در بازار هزاران کفش با نام و برندهای مختلف وجود دارند اما همه می دانند که برند آدیداس، نایک، ریباک،اسیکس و… برندهای معتبر و شناخته شده ای هستند و همه اجناس این برند ها را به عنوان کفش های اوجینال می شناسند و هر کفش دیگر با هر نام دیگری برای اینکه به درجه اصل یا اورجینال بودن برسد باید از نظر تنوع مدل و کیفیت به حد این برندها برسد در غیر این صورت جزو برندهای فیک و بی کیفیت موجود در بازار به حساب می آیند.

2.به برش و دوخت لباس ها توجه کن!

در ابتدا گفتیم که ممکنه براتون سوال باشه که آیا از ظاهر لباس میشه اصل یا فیک بودن را مشخص کرد؟! در جواب باید گفت قطعا بله! یکی از عواملی که در ظاهر لباس اگر به آن دقت کنید اصل بودن لباس برایتان روشن می شود، نحوه دوخت و برش لباس است.

نحوه و نوع دوخت لباس هایی که از برندهای معتبر باشند و در کارخانه جات و کارگاه های شناخته شده تولید شده باشد با لباس هایی که در کارگاه های تقلبی تولید میش وند کاملا متفاوت است. دوخت لباس های برند و اورجینال بسیار ریز و در دو طرف لباس مانند یک دیگر است اما دوخت لباس های فیک و بی کیفیت که با چرخ انجام می شود از هم فاصله زیادی دارند و دوخت منظمی ندارند.

دوخت جیب ها و مارک لباس باید بسیار منظم باشند به گونه ای که فاصله دوخت جیب ها و مارک لباس باید با سایر دوخت های لباس برابر باشد.

نکته ای که باید توجه بسیاری به آن داشته باشید این است که لباس های برند و اورجینال را نمی توانید تغییر سایز بدهید و یا در طراحی آنها تغییراتی ایجاد بکنید چون کیفیت و زیبایی تولیه را نخواهند داشت و دوخت و طرح آن هرگز به پای شرکت تولید کننده نمی رسد.

3.به زیپ ها و دکمه ها توجه داشته باش!

در مرحله اول لباس هایی که زیپ دارند تشخیص اصل یا فیک بودن آنها بسیار آسان است چون کیفیت زیپ تا حدی شما را در تشخیص اورجینال بودن آنها کمک می کند. زیپ لباس های برند بسیار روان و راحت باز و بسته می شوند و معمولا یک زیپ اضافی به همراه خود دارند و طرح لوگوی آنها روی زیپ حک شده است اما در لباس های فیک و بی کیفیت زیپشان به سختی باز و بسته می شود و با کوچکترین فشار زیپشان پاره می شود و هیچ طرحی روی زیپ حک نشده است.

در مرحله دوم به دکمه ها و لوگوی لباس توجه کنید چون معمولا لباس های اورجینال طرح لوگویشان روی تک تک دکمه ها حک شده و همچنین دو عدد دکمه اضافی به همراه خود دارند.

اما در نهایت در مورد لوگوی لباس باید گفت که لوگوی لباس های اورجینال معمولا دارای طرح های ساده هستند و اما در لوگوهای فیک و بی کیفیت از طرح های پیچیده و نا مفهومی استفاده می کنند.

4.شناسنامه لباس لباس یادت نره؟!

معمولا بیشتر لباس های معتبر دارای شناسنامه هستند که نشان دهنده برند محصول، مشخصات کامل محصول، جوایز و نشان هایی که کسب کرده است می باشد.

جدایی فیک از اصل

پس یکی از مهم ترین عامل تشخیص لباس اصل از فیک شنسنامه محصول می باشد که کاملا اصل و اورجینال بودن لباس را ثابت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید