10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

انواع لباس شنا زنانه

انواع لباس شنا زنانه

با انواع لباس شنا زنانه آشنایی دارید؟ می دانید اهمیت استفاده از این لباس چیست؟ در رابطه با مشخصات بهترین لباس شنای زنانه چطور؟ شنا به عنوان یکی از پرطرفدارترین ورزش ها در بین بانوان محسوب می شود برای این رشته ورزشی شنا و حتی دیگر   ورزشی بایستی از لباس های مخصوصی استفاده نمود. این لباس ها مزیت های بسیار زیادی دارند که در ادامه در رابطه با انواع لباس شنا زنانه و مزیت ها و ویژگی های آن ها توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

انواع لباس شنا زنانه

شنا کردن یکی از ورزش های بسیار پرطرفدار در بین خانم ها است. برای شنا کردن نیاز به لباس های مخصوصی می باشد که آن ها را با نام مایو شنا نیز می شناسند. مایو بهترین لباس شنا است که از الیاف مصنوعی تشکیل می شود و این لباس می تواند در جنس های مختلفی باشد.

بهترین لباس شنای زنانه لباسی است که هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نکند و اگر کیفیت لباس های شنا کم باشد سریعاً پاره می شوند، همچنین باعث ایجاد حساسیت های پوستی خواهند شد.

مایو زنانه به عنوان بهترین لباس شنای زنانه شناخته می شود. که در تنوع بسیار زیادی وجود دارد. جدا از طرح، مایوهای زنانه از لحاظ جنس، رنگ بندی و برند نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود. در میان انواع لباس شنای زنانه می توان به مدل های زیر اشاره نمود:

مایو یک تیکه

مایو یک تیکه یکی از انواع مایوهای شنای زنانه شناخته می شود که این مدل مایو همانگونه که از نام آن پیداست به صورت یک تکه طراحی می شود. در میان انواع لباس شنا زنانه مایوهای یک تکه معمولاً کاربرد بیشتری دارند. این مدل مایوها بیشتر مشابه لباس کشتی طراحی شده اند و تنها قسمت شکم، باسن و سینه ها را خواهد پوشاند.

مایو دو تیکه

مایوهای دو تیکه زنانه مدل دیگری از انواع مایو هستند که طرفداران زیادی دارد. این مایوها از دو تکه جدا از هم طراحی شده اند و شامل شورت و سوتین هستند که به صورت جداگانه پوشیده خواهند شد. این مایوها معمولاً نقاط کمتری از بدن را پوشش می دهند و در کشورهای اسلامی چون ایران کمتر استفاده می شوند.

مایو دو تیکه

مایوهای پرطرفدار زنانه

مایو سه تیکه شنا زنانه

مایو سه تیکه شنا زنانه از دیگر مایوهایی است که متشکل از سه تکه جداگانه می باشد. این مایو همانند مایوهای دو تکه از یک سوتین، شورت و همچنین یک تکه اضافی برای پوشاندن برآمدگی باسن است که مانند یک دامن کوتاهی آن را طراحی کرده اند. به سبب همین مدل دامن یا همان تکه سوم سرعت شنا با استفاده از این موها کمی کاهش پیدا می کند.

مایو شنا اسلامی

یکی دیگر از انواع لباس شنای زنانه شامل مایو شنا اسلامی است که در کشورهای اسلامی بیشترین طرفدار را دارد. مایوهای اسلامی قسمت های بیشتری از بدن را پوشش خواهند داد. این نوع لباس شنا قسمت دست ها را تا مچ گردن را کاملا خواهد پوشاند و بهترین لباس شنا برای کشورهای اسلامی به شمار می رود.

نکات مهم خرید مایو زنانه

همانگونه که اشاره شد، مایو به عنوان بهترین لباس شنا است که در انواع مدل و طرح های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد. با کمک مایو قطعاً شنا راحت تر خواهد بود، از طرفی به سبب اینکه وزن سبکی دارد و کاملا به بدن چسبیده می شود، آب به داخل لباس نفوذ نمی کند که این سنگینی وزن باعث پایین کشیدن شما به زیر آب شود.

به هنگام خرید مایو باید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید بهترین مایع زنانه را تهیه نمایید. برخی از نکاتی که برای تهیه انواع لباس شنای زنانه باید مورد توجه قرار بگیرد، عبارتند از:

جنس مایو

مایوها را با پارچه های پلاستیکی و مصنوعی تهیه می کنند که نباید آب را به خود جذب کند. همچنین این پارچه وزن بسیار سبکی دارد و با توجه به این جنس قطعات خشک شدن مایو در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد.

حساسیت پوستی

بهتر است به هنگام خرید، جنس برای شما در اولویت باشد تا بعدها با حساسیت های پوستی مواجه نشوید. چنانچه نسبت به پارچه های مصنوعی حساسیت دارید، می توانید از مایوهای ضد حساسیت استفاده کنید. این مایوها تمام مشخصات مایوهای معمولی را دارد؛ اما با این تفاوت که دیگر باعث ایجاد آلرژی پوستی نخواهد شد.

سایز بندی مایو

سایز دیگر پارامتر مهمی است که باید به آن توجه شود. مایوها نیز همانند دیگر لباس ها دارای سایز بندی بسیار زیادی هستند و شما باید متناسب با نوع سایز خود یک نوع مایو مناسب را انتخاب کنید. چنانچه سایز مایو بسیار کوچک باشد، قطعاً سریعاً پاره خواهد شد پس در انتخاب سایز دقت کنید.

سایز بندی مایو

کیفیت دوخت مایو

برای دسترسی به انواع لباس شنای زنانه چگونگی دوخت موجود نیز بسیار حائز اهمیت است. اگرچه کیفیت مایو برای ما شرط مهم خواهد بود. اما کیفیت دوخت نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. چنانچه مایو دوخت مناسبی نداشته باشد، سریعا پاره خواهد شد.

پارامترهای مهم خرید مایو زنانه

  • همه ما می دانیم که کلر نوعی ماده شیمیایی موجود در آب است که برای ضدعفونی کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است این ماده شیمیایی باعث آسیب رسیدن به پوست بدن و همچنین لباس شود، از این رو می توانید اقدام به خرید مایع ضد کلر کنید. توجه داشته باشید که این مشخصات باعث افزایش قیمت مایع می شود چرا که این نوع مایوها برتری هایی در مقایسه با مایوهای معمولی دارند.
  • انتخاب مدل و نوع مایو در میان انواع لباس شنای زنانه نیز جزو پارامترهای مهمی است که باید بررسی شود. معمولاً مایوهای زنانه در مدل های یک تکه، دو تکه، سه تکه و اسلامی طراحی شده اند که هر کدام مزیت ها و مشخصات خاص خود را دارد. چنانچه شما می خواهید تمام بدن خود را پوشش دهید، می ‌توانید از مایوهای اسلامی استفاده کنید، در غیر این صورت انتخاب شما یکی از سه مایو موجود خواهد بود.
  • انتخاب رنگ دیگر نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید و معمولاً بسیاری از خانم ها دوست دارند رنگ مایو خود را با کلاه، عینک و دیگر اکسسوری های موجود خود ست نمایند. چنانچه علاقه مند به رنگ خاصی هستید، می توانید یک مایو مناسب را با رنگ دلخواه انتخاب کنید.
  • دیگر نکته مهم که به هنگام خرید انواع مایو زنانه افراد به آن توجه می ‌کنند، برند است. مایوها در انواع برندهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارند. هر یک از این برندها دارای سطح کیفی و همچنین مشخصاتی هستند که باعث می شود، مشتری ترغیب به خرید آن ها شود. معمولاً هر برند در جنس، طرح، ویژگی های تخصصی و کیفیت با یکدیگر متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برخی از برندها نظیر برند اسمارا ضدباکتری است و تنوع طرح و رنگ آن بسیار زیاد می باشد.

دلیل مهم خرید انواع لباس شنا زنانه

لباس شنا یا مایو زنانه به عنوان بهترین پوششی است که به هنگام شنا کردن خانم ها از آن استفاده می کنند. کیفیت و انتخاب یک مایو مناسب به هنگام خرید اهمیت بسیار زیادی دارد. به همان اندازه که به هنگام خرید انواع لباس شنای زنانه باید نکات زیادی را مورد توجه قرار داد، باید در نگهداری از مایو نیز پارامترهایی را در نظر قرار داد.

بهتر است پس از هر بار استفاده مایو را با آب مناسبی شست و شو دهید و آن را به صورت چروک در یک مکان و یا حتی در مقابل نور خورشید به مدت زیادی قرار ندهید. به نظر شما چرا باید هنگام شنا کردن از مایو استفاده کرد؟ دلایل بسیار زیادی برای استفاده از لباس شنای زنانه راحتی مردانه وجود دارد. اولا اینکه قرار است شما در داخل آب شنا کنید، قطعاً کلر موجود در آب می تواند هم به پوست و هم لباس های شما آسیب برساند.

مایو ضد کلر

در صورتی که از یک مایو ضد کلر استفاده کنید قطعاً لباس و پوست شما آسیب نخواهد دید. این کلر می تواند جدا از حساسیت پوستی، حتی باعث ایجاد سرطان سینه در خانم ها شود. همچنین دلیل مهم بعدی این است که لباس های نخی یا دیگر جنس پارچه ها هنگام قرار گرفتن در آب رطوبت را به خود جذب می کنند و ممکن است در طولانی مدت رنگ پس دهند به همین سبب لباس های شما سریعتر کهنه خواهند شد.

یک مایع به سبب پلاستیکی بودن جنس خود، جذب آب ندارد و همچنین سریع خشک می شود. اما مهمترین دلیل این است که مایوها هرگز آلودگی های موجود در آب را به خود جذب نمی کند و در نتیجه این آلودگی به پوست بدن شما انتقال داده نخواهد شد.

نتیجه

شنا یک نوع رشته ورزشی بسیار پرطرفدار در بین خانم ها محسوب می شود. برای شنا کردن بایستی از لباس های بسیار مخصوصی به نام مایو استفاده کرد. مایوهای زنانه در انواع مدل های یک تکه، دو تکه، سه تکه و مایو اسلامی در طرح و رنگ و همچنین سایز های بسیار مختلفی طراحی شده اند.

همچنین مایوها در جنس های مختلفی نیز هستند و شما برای شنا کردن باید به سراغ بهترین جنس و کیفیت استفاده از مایو بروید. همچنین که در میان انواع لباس شنا زنانه یک مدل مناسب را انتخاب کنید. برای خرید بهترین مایو زنانه فروشگاه الوند میزبان شما مشتریان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید