10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

انواع سایز سوتین زنانه

انواع سایز سوتین زنانه

در رابطه با انواع سایز سوتین زنانه اطلاعاتی دارید؟ می دانید استفاده سایز مناسب چه مزیت هایی خواهد داشت؟ سوتین ها به عنوان یک نوع لباس زیر محسوب می شوند که با توجه به پیشرفت و اهمیت دنیای مد، در انواع طرح و مدل های بسیار مختلف و همچنین شیکی در بازار وجود دارند. تنوع سوتین از لحاظ پارامترهای بسیار مختلفی تعیین می‌ شود اما سایز مهمترین آن ها است. در ادامه در رابطه با انواع سایز سوتین زنانه مشخصات و همچنین ویژگی های بهترین سوتین توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

سوتین یکی از پوشش های مناسب خانم ها محسوب می شود که در انواع سایز و طرح های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد. سوتین قسمت مهمی از بدن خانم ها را پوشش می دهد و سایزبندی بسیار مختلفی دارد که هر خانومی متناسب با سایز سینه خود بایستی یکی از انواع سایز سوتین زنانه را انتخاب کند.

سایز بندی سوتین زنانه

انتخاب سایز مناسب روی سلامتی بدن شما یا سینه ها تاثیر بسزایی دارد. عدم استفاده از سایز مناسب می‌ تواند مشکلات بسیار زیادی نظیر افتادگی سینه یا فشار بیش از حد و سرطان را به وجود بیاورد. سوتین ها در سایزهای مختلفی هستند که برخی از این سایز ها شامل:

سوتین سایز ۶۰

سایز ۶۰ کوچکترین سایزی است که مناسب دختر خانم های بسیار لاغر و جوان است. معمولاً دختر هایی که تازه به سن بلوغ می رسند از این سایز استفاده می کنند.

سوتین سایز ۶۰

سوتین سایز ۶۵ تا ۷۰

سایز ۶۵ تا ۷۰ برای خانم های جوان و لاغر استفاده می شود. در واقع بیشتر خانم های که دارای سینه های کوچکتری هستند می‌ توانند از این سایزها استفاده کنند. بسیاری از خانم هایی که سن بالاتری دارند اما تجربه شیردهی به نوزاد را نداشتند دارای سینه های بسیار ریزی هستند پس این دسته از افراد نیز می ‌توانند از این سایز استفاده نمایند.

سوتین سایز ۷۵ تا ۸۰

سایز ۷۵ تا ۸۰ مناسب خانم هایی با وزن عادی است. معمولاً درصد بالایی از خانم ها دارای سایز ۷۵ تا ۸۰ هستند که وزن آن ها ایده ها و استایل نرمالی دارند.

سوتین سایز ۸۵ تا ۹۰ 

خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند یا اینکه سینه های آن ها درشت است می ‌تواند از سایزهای ۸۵ تا ۹۰ استفاده کنند که جزو بزرگترین سایز های سوتین زنانه شناخته می شود.

سوتین سایز 100 و بیشتر

سایز ۱۰۰ بیشترین و آخرین سایزی است که تنها برای خانم‌ های بسیار چاق با سینه هایی بسیار درشت و برجسته مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که دارای سینه هایی با سایز ۱۰۰ هستند قطعاً هیکل بسیار درشت و چاقی دارند.

جدول راهنمای سایز سوتین

سایز سوتین

مرحله اول: سایز سوتین خودتون رو با توجه به مشخصات زیر پیدا کنید

  • سایز 75: دور زیر سینه 73 تا 77
  • سایز 80: دور زیر سینه 78 تا 82
  • سایز 85: دور زیر سینه 83 تا 87
  • سایز 90: دور زیر سینه 88 تا 92
  • سایز 95: دور زیر سینه 93 تا 97
  • سایز 100: دور زیر سینه 98 تا 102

مرحله دوم: حالا با سایز به دست اومده در بالا و اندازه دور سینه خودتون در جدول زیر سایز کاپ رو مشخص کنید

توجه: وسیله اندازه گیری باید مماس با بدن باشد یعنی نه شل و نه تند باشد.

جدول راهنمای سایز سوتین

مزایا تعیین سایز سوتین زنانه

همانگونه که اشاره شد، سوتین یک نوع لباس زیر مناسب است که برای پوشش سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. شاید از نظر بسیاری از خانم ها سوتین ها به منظور پوشش دهی سینه طراحی شده است. اما استفاده از سوتین مزایای بسیار زیادی دارد که باعث شده خانم ها ترغیب به استفاده از آن شوند و قطعاً این مزایا از لحاظ حفظ سلامتی خانم ها خواهد بود. اما زمانی این مزایا به وجود می آید که شما یک سایز مناسب را انتخاب کنید چرا که انواع سایز سوتین زنانه هم اکنون در بازار وجود دارد که متناسب با فرم بدن و سایز هر خانومی طراحی شده است. برخی از مزیت های مهم آن ها عبارتند از:

پشتیبانی از شانه های زنان

یکی از مهمترین مزیت های مهم استفاده از سوتین این است که به خوبی شانه های شما را پشتیبانی می کند. افتادگی سینه روی عضلات گردن و شانه تاثیرات بدی می گذارد از طرفی باعث می ‌شود که بسیاری از خانم‌ ها به صورت قوز و انحراف بایستند. اما با استفاده از سوتین بدن آن ها به خوبی پشتیبانی می‌ شود و دیگر خبری از درد گردن یا شانه ها نیست.

برجسته تر نشان دادن سینه ها

با استفاده از سوتین سینه ها برجسته تر نشان داده می‌ شود. زمانی که سینه ها خوش فرم تر شوند قطعاً استایل شما را نیز بهتر جلوه می دهد در نتیجه اعتماد به نفس خانم ها افزایش پیدا می کند.

آسان کردن ورزش سنگین

یک سینه بند مناسب می تواند فعالیت های ورزشی سنگین را برای خانم ها آسان کند. چرا که عدم استفاده از سوتین مانع از بسیاری حرکات ورزشی خواهد شد.

خوش فرم کردن سینه ها

زمانی که شما از سوتین استفاده می کنید، علاوه بر این که سینه های خوش فرم تر می شود لباس ها نیز به حالت زیبا تر و برجسته تر در تن شما دیده می شود. از طرفی خانم هایی که افتادگی سینه دارند با کمک این نوع لباس می توانند معایب سینه خود را بپوشاند.

خوش فرم کردن سینه‌ها

عوارض سوتین نامناسب

خوش استایل بودن و داشتن اندامی نرمال و شیک یکی از ایده آلات خانم ها محسوب می ‌شود، از این رو برای خلق یک استایل جذاب از روش های مختلفی استفاده می کنند. استفاده از یک سوتین مناسب تاثیر بسزایی روی زیبایی استایل شما خانم های عزیز دارد. چرا که سینه جزوه قسمت های مهمی از بدن خانم ها محسوب می شود که ۶۰ درصد استایل آن ها را تغییر می دهد. همانگونه که مستحضرید هم اکنون انواع سایز سوتین زنانه وجود دارد که متناسب با سایز سینه خانم ها طراحی شده است. زمانی که شما برای خرید یک سوتین اقدام می کنید در وهله نخست باید سایز آن را مورد توجه داشته باشید تا با مشکلاتی نظیر سرطان سینه مواجه نشوید. یک سوتین نامناسب عوارض بسیار زیادی را می تواند به همراه داشته باشد. بسیاری از خانم هایی که دارای سینه های بسیار بزرگی هستند گمان دارند با استفاده از سوتین های تنگ می توانند سینه های خود را کوچک تر جلوه دهند.

مزایا استفاده از سوتین

بهتر است بدانید با استفاده از سوتین های بسیار تنگ گردش خون به صورت طبیعی در بافت سینه اتفاق نمی افتد. در نتیجه سلامتی سینه‌ های شما به خطر خواهد افتاد که یکی از بدترین حالت ها سرطان سینه خواهد بود. همچنین یک سوتین نامناسب باعث تحمیل فشار بسیار زیاد به گردن و دست ها می شود که حتی ممکن است بعدها با آرتروز گردن مواجه شوید. اما افتادگی سینه، درد گردن، کمر درد و شانه جزو مشکلاتی هستند که در صورت عدم استفاده از سوتین یا عدم استفاده از سوتین مناسب به وجود می آیند. اگر به سلامتی خود فکر می کنید، بهتر است در رابطه با استفاده از سوتین نکات و استانداردها را رعایت نمایید. قیمت را به هنگام خرید به عنوان فاکتور نهایی قرار دهید تا انتخاب درستی داشته باشید.

3 نکته مهم استفاده از سوتین

همانگونه که اشاره شد، پوشیدن سوتین برای حفظ سلامتی خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد. از طرفی سوتین یکی از تاثیرگذارترین محصولاتی روی فرم سینه خانم ها محسوب می شود اما به شرط اینکه به درستی آن را انتخاب کنید. انتخاب جنس، کیفیت، سایز و… همگی بایستی به هنگام خرید یک سوتین مناسب باید لحاظ شود. سوتین مستقیماً با پوست خانم ها در تماس است و چنانچه کیفیت مطلوبی نداشته باشد می تواند جدا از حساسیت پوستی، منجر به سرطان سینه گردد، همچنین انتخاب سایز مناسب نیز چنین عوارضی را به همراه دارد. در میان انواع سایز سوتین زنانه شما موظف هستید سایز مناسب خود را انتخاب کنید تا از بسیاری بیماری‌ ها و مشکلات در امان بمانید. اما برای استفاده یا نگهداری از سوتین پارامترهای بسیار مهمی در نظر گرفته می شوند که عبارتند از:

شستشوی سوتین

یکی از نکات مهم در رابطه با سوتین ها شستشوی آن ها و همچنین اینکه یک سوتین بایستی کیفیت مطلوبی داشته باشد. جنس سوتین مناسب به گونه ای است که گردش هوا به خوبی در آن اتفاق میفتد و نرم و لطیف خواهد بود به گونه ای که هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نگردد. اما در رابطه با شستشوی سوتین ها بایستی از مواد شوینده مناسبی استفاده کنید که به پوست شما آسیب نرساند. بسیاری از مواد شوینده شیمیایی می ‌توانند در بافت پارچه باقی مانده و باعث آسیب رسیدن به بافت پوست شوند.

تعویض زودهنگام سوتین

شستشوی به موقع و تعویض زودهنگام سوتین ها اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که این کثیفی و چربی‌ های موجود روی پارچه سوتین می ‌تواند مانع از گردش هوا و در نتیجه بروز مشکلات پوستی شود.

جدا کردن سوتین هنگام خواب

به هنگام خواب حتماً باید سوتین را جدا کنید. استفاده طولانی مدت از لباس زیر می تواند منجر به بسیاری از بیماری‌های زنانگی نظیر سرطان سینه شود.

نتیجه

انواع سایز سوتین زنانه هم اکنون در بازار وجود دارد و هر یک از این سایز ها متناسب با سایز سینه های شما خانم های عزیز طراحی شده است. استفاده از سوتین مزیت های بسیار زیادی دارد که شما باید سایز مناسب و کیفیت مطلوب آن را خریداری کنید. بهترین سوتین های زنانه سوتینی هستند که جنس خوب، کیفیت مطلوب و سایز مناسبی داشته باشند. هر یک از این انواع سایزهای سوتین برای سینه ها در فرم ها و اندازه های مختلف طراحی شده اند. برای دسترسی به بهترین سوتین هایی که در طرح، سایز، رنگ، مدل و جنس های بسیار زیادی هستند می توانید به فروشگاه الوند مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید