10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

آموزش دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو

دوخت شورت زنانه ساده

با چگونگی دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو آشنا هستید؟ در رابطه با چگونگی خرید استفاده و همچنین شستشوی لباس زیر اطلاعاتی دارید؟ شورت زنانه در انواع مدل های مختلفی طراحی می شود. که هر کدام می توانند نوع روش دوخت متفاوتی داشته باشند. بسیاری از افراد می ‌خواهند خود در منزل اقدام به دوخت شورت زنانه ساده کنند. به همین منظور در ادامه توضیحات بیشتری را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

آموزش دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو

شورت زنانه یکی از لباس زیرهای مهم و پر فروشی است. که خانم ها نسبت به خریدار آن حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهند. چرا که این لباس زیر زنانه به صورت مداوم برای بسیاری از خانم ها استفاده می شود. و چه بسا اینکه با پوست آن ها دائماً در تماس است. حال اگر برخی از خانم ها دارای پوستی حساس هم باشند. قطعاً در برابر بسیاری از جنس پارچه ها واکنش نشان می ‌دهند.

این حساسیت پوستی و از طرفی بروز برخی از بیماری های نظیر عفونت های قارچی باعث شده تا خانم ها نسبت به خرید لباس زیر حساسیت داشته باشند. اما بهتر است بدانید شورت زنانه جز پوشش هایی است که می توان خود در منزل به راحتی اقدام به دوخت آن نمود. اگر جدا از کیفیت و مرغوبیت، حتی از چگونگی دوخت لباس زیر اطمینان ندارید. می ‌توانید خود در منزل اقدام به دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو کنید.

برای دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو شما بایستی در ابتدا یکی از انواع شورت زنانه ساده خود را برای نمونه داشته باشید.

  • شما می ‌توانید دوخت ‌های لباس زیر کهنه که از آن استفاده نمی کنید را شکاف بزنید. در نتیجه قسمت های مختلف لباس زیر که ممکن است شامل دو سه و یا حتی چهار قسمت مختلف باشد را یک به یک جداگانه روی الگوی برش قرار دهید. با کمک سنجاق های مخصوص قسمت های مختلف را روی الگوی برش بچسبانید. تا هنگام کشیدن الگو تکان نخورند.
  • اکنون که قسمت های مختلف را روی الگوی برش قرار دادید با کمک یک خودکار دورتادور آن ها را روی الگوی برش خط بکشید. پس از اتمام کار می توانید سنجاق ها را جدا کرده و برش های مختلف لباس زیر را نیز بردارید.

چگونگی دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو

  • در این مرحله از دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو باید الگوها را با کمک قیچی در بیاورید. توجه داشته باشید که شما بایستی به این قسمت ها جای دوخت بدهید. در بسیاری از مواقع به دلیل کهنگی لباس زیر و جنس نا مرغوب آن ممکن است افزایش سایز پیدا کرده باشد. در این صورت نیازی به اندازه بیشتری برای جای دوخت نیست.
  • حالا می توانید الگوها را روی پارچه مخصوصی که برای دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو انتخاب کرده اید، قرار دهید. توجه داشته باشید که شما با هدف دوخت یک لباس زیر مرغوب و باکیفیت اقدام به این کار کرده اید. پس حتماً از یک پارچه با کیفیت و مناسبی برای این کار استفاده کنید.
  • پس از اینکه الگوها را روی پارچه قرار داده و توسط سنجاق های مخصوصی آن ها را سفت کردید، بهتر است الگوی طراحی شده روی پارچه قرار بگیرد. و در نتیجه پس از کشیدن الگو روی پارچه می توانید کاغذ برش را از روی پارچه برداشته و با کمک قیچی مخصوصی پارچه را طبق الگو برش بزنید.
  • اکنون قسمت های مختلف لباس زیر شما آماده است، تنها کافیست تا با یک دوخت مناسب و روش خوب خوب این قسمت ها را به یکدیگر متصل شوند. توجه داشته باشید که چگونگی دوخت روی کیفیت آن تاثیر بسیار زیادی دارد. شما به عنوان کسی که اقدام به دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو کرده‌ اید بایستی بدانید هر کدام از مراحل و روش های دوخت لباس زیر حائز اهمیت می باشند. و کیفیت را تحت تاثیر قرار خواهند داد. پس از این که کار برش را تمام کردید حتماً قبل از استفاده، لباس زیر دوخته شده را یکبار با کمک مواد شوینده مناسب شستشو دهید تا میکروب ها باعث ایجاد حساسیت پوستی برای نشوند.
دوخت شورت زنانه ساده

دوخت شورت زنانه ساده

چند نکته مهم و طلایی در رابطه با لباس زیر

اکنون که با چگونگی شورت زنانه ساده بدون الگو آشنا شده اید، بهتر است بدانید این لباس زیر به عنوان مهمترین پوشش خانم ها محسوب می شود و از لحاظ پوشش زیبایی و همچنین کیفیت بایستی به هنگام خرید مورد بررسی قرار بگیرد.

شاید برای بسیاری از خانم هایی که دارای اطلاعات کمی در رابطه با تاثیر کیفیت لباس زیر و سلامتی هستند تاکید و توجه بسیاری از خانم ها روی کیفیت شورت کار مسخره کننده باشد. اما به همان اندازه که پوشش خانم ها توسط لباس زیر اهمیت دارد، کیفیت لباس زیر نیز باید ترجیحا در اولویت اول آن ‌ها قرار بگیرد.

چرا که این مرغوبیت برای حفظ سلامتی آن ها در جایگاه مهمی قرار دارد پس بهتر است بدانید بسیاری از بیماری های زنانگی تحت تاثیر عدم رعایت بهداشت فردی و استفاده نکردن از لباس زیر مرغوب به وجود می آید.

  • به هنگام خرید به مرغوبیت و جنس لباس زیر توجه داشته باشید؛ یک شورت زنانه خوب بایستی از الیاف کاملا طبیعی و بیشتر هم نخ باشد. بیشتر سبک های فانتزی معمولاً با الیاف مصنوعی طراحی می شود که قطعا برای سلامتی خانم ها بسیار ضرر دارد. به منظور جلوگیری از حساسیت های پوستی و همچنین درگیر شدن با بسیاری از بیماری های زنانگی الیاف لباس زیر را در نظر بگیرید.
  • از مهمترین نکات در رابطه با لباس زیر تعویض زودهنگام آن است. شما بایستی حداقل یک بار در روز لباس زیر خود را تعویض کنید تا مانع از ایجاد حساسیت های پوستی خارش و حتی عفونت های زنانگی شوید. بسیاری از خانم ها به دلیل بیماری های زنانگی با ترشحاتی همراه هستند که در این صورت بایستی حتماً در روز چندین بار لباس خود را تعویض کنند. حتی خانم هایی که خود اقدام به دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو کرده اند، بایستی قبل از پوشیدن حتما آن را شستشو دهند. چرا که برخی به امید اینکه لباس زیر توسط خود آن ها دوخته شده قطعا تمیز است و با این حساب لباس زیر را استفاده می کنند.

پارامترهای مهم در رابطه با لباس زیر زنانه

  • از دیگر پارامتر های مهم در رابطه با لباس زیر زنانه شستشوی آن ها و همچنین چگونگی شستن شورت زنانه است. شما باید لباس زیر را با کمک مواد شوینده ضد حساسیت شست و شو دهید. همچنین تا آنجایی که ممکن است از مواد شوینده که دارای مواد شیمیایی هستند. به سبب جلوگیری از خارش حساسیت و التهابات پوستی استفاده نکنید.
  • گرما و حرارت یکی از مهمترین فاکتورهایی هستند که برای باکتری و میکروب ها یک عامل نابود کننده به حساب می آیند. به همین منظور توصیه پزشکان این است که لباس زیر پس از شستشو حداقل به مدت نیم ساعت بایستی در خشک کن باقی بماند. افرادی که لباس خود را در هوای آزاد خشک می کنند هم حتماً لباس زیر خود را در معرض نور آفتاب قرار دهتد و سعی کنند حداقل ۳۰ دقیقه لباس زیر نور باقی بماند.
  • یکی از توصیه های مهم در رابطه با لباس زیر زنانه این است خانم هایی که به بیماری های زنانگی یا انواع عفونت ها مبتلا هستند. هرگز لباس زیر خود را به همراه لباس سایر اعضای خانواده در ماشین نیندازند. این خانم ها بهتر است با صابون های مخصوص و ضد حساسیت لباس خود را به تنهایی شست و شو دهند.
  • حالا که با آموزش دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو آشنا شده اید. بهتر است یک توصیه بسیار مهم را نیز مورد توجه قرار دهید. از اصلی ترین پارامترهایی که کمتر کسی به آن توجه می کند، عدم استفاده طولانی مدت از یک لباس زیر می باشد. بسیاری از خانم ها معمولاً تا چند سال از یک لباس زیر استفاده خواهند کرد. که همین مسئله خود مهم ترین دلیل بسیاری از مشکلات و بیماری های زنانگی محسوب می شود.

 

نتی دوخت شورت زنانه ساده جه

دوخت شورت زنانه ساده بدون الگو یکی از روش های دوخت بسیار آسان می باشد. چرا که قرار است شما یک لباس زیر ساده بدون طرح و مدل خاص را بدوزید. از طرفی دوخت های بدون الگو بسیار راحت تر از مدل های الگو دار و ترسیم الگو هستند. از آنجایی که یکی از حساس ترین و مهم ترین لباس زنانه محسوب می شود. انتخاب پارچه مناسب، روش دوخت خوب و همچنین مدل اهمیت بسیار زیادی دارد، مخصوصا اگر شما بخواهید این لباسی را به صورت روزمره یا دائم مورد استفاده قرار دهید.

به طور کلی اگر قصد خرید لباس زیر مرغوب دارید، فروشگاه الوند بهترین مرکز فروشی است که می توانید از آن اقدام به خرید کنید. مرکز فروش الوند بهترین انواع لباس زنانه را با قیمت مناسب و کیفیت خوب به صورت اینترنتی در دسترس شما عزیزان قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید