بنر 10 درصد تخفیف

در هنگام خرید کفش کودکان رعایت چه نکاتی لازم است ؟

Follow the tips when buying children's shoes
کودکان قبل از یک سالگی که راه رفتن را شروع نکرده اند نیاز به پوشیدن کفش ندارند و استفاده از پاپوش و یا جوراب هایی ضخیم به محافظت از پای کودکان در برابر آسیب کمک می کنند اما کودکان حدود ۱۲ تا ۱۴ ماهگی می توانند بایستند و به طور معمول راه رفتن را شروع می کنند و از این سن به بعد به پوشیدن کفش احتیاج پیدا می کنند.
اما از آن جهت که پای کودکان در سن رشد است و نوع کفش در شکل گیری پاهای او تاثیر بسزایی دارد در خرید کفش برای کودکان رعایت نکاتی لازم است که در ادامه این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.

1 .توجه به جنس کفش کودک :

مناسب ترین جنس کفش برای کودکان کفش چرم است کفش چرم به دلیل اینکه انعطاف پذیر است از رشد پاهای کودک به طور طبیعی جلوگیری نمی کند و در مدت زمان پاهای کودک را تطبیق می دهد همچنین این کفش ها از جهت آن که نرم ، راحت و با دوام هستند مقرون به صرفه هستند پوست باید تنفس داشته باشد و کفش چرم این فضای خالی را برای تنفس پوست پاها فراهم می کند.
همچنین کفش چرم از آن جهت که نرم و انعطاف پذیر است منجر می شود که با حرکات طبیعی پا منطبق شود نرمی و انعطاف پذیری کفی کفش اهمیت بسیاری دارد چرا که نباید پای کودک در کفش سر نخورد و کودک در آن احساس راحتی کند بنابراین کفش هایی را خریداری کنید که کفی آن ها از لاستیک طبیعی یا چرم طبیعی باشد اگر قسمت داخلی کفش که پاها با آن برخورد دارد از جنس نخ یا پنبه باشد در سلامت پاها موثرتر است چرا که از رطوبت پاها جلوگیری می کند و مرطوب نبودن پاها از ایجاد و رشد بیماری های پوستی از قبیل باکتری و قارچ جلوگیری می کند.

2 .توجه به کیفیت کفش کودک :

آن چه که در انتخاب کفش مناسب برای کودک باید مورد توجه قرار بگیرد کیفیت کفش است یک کفش با کیفیت باید این ویژگی ها را داشته باشد :
• از پوشش دهی خوبی برای سطح پاهای کودک برخوردار باشد.
• کفش کودک باید به گونه ای باشد که به هیچ یک از قسمت های پا فشاری وارد نشود.
• خون که در سطح پاها گردش می کند اگر کفش با کیفیتی برای کودک تهیه شود این گردش خون به رویه ی عادی خود ادامه می دهد.

3 .توجه به چگونگی ساخت کفش کودک :

تحرک و جنب و جوش زیاد نوپایان و کودکان در پایین آوردن دوام کفش های آن ها موثر است پس به جای اینکه در مدت زمان کوتاهی مجبور بشوید کفش های متعددی بخرید بهتر است که کفش دست دوز خریداری کنید چرا که دوام بیش تری دارند و با کیفیت و دقت بیش تری از کفش های که با چسپ تهیه شده اند ، تولید می شوند از کفش هایی که در ساخت آن ها میخ به کار رفت است برای کودکان خود خودداری کنید چرا که در اثر تحرک زیاد ممکن است که میخ از کفش بیرون بیاید و باعث آسیب رساندن به پای کودک شود.

4 .توجه به سایز پاهای کودک :

وقتی که می خواهید یک کفش مناسب برای کودک خود خریداری کنید آن چه که رعایت نکات قبلی را تکمیل می کند توجه به سایز پای کودک و انتخاب کفش متناسب با آن است.
برای اینکه کودک به هنگام راه رفتن احساس راحتی کند باید حدود ۵ تا ۶ میلی متر فضای آزاد وجود داشته باشد همچنین که پای کودک در حال رشد است باید فضای مناسب برای رشد حتی در صورت بودن پاها در کفش وجود داشته باشد.

5 .توجه به راحتی کودک به هنگام راه رفتن :

برای اینکه کودکان در محیط هایی که هموار و مسطح نیست بر زمین نیفتند و آسیب نبینند استفاده از کفش عاج دار گزینه مناسبی است.

6 .توجه به نوع شکل و ساختار ظاهری کفش :

کفشی که در ساختار ظاهری خود زیپ دار است و یا چسپی است به نسبت کفش های بند دار برای کودکان راحتی بیش تری را فراهم می کند.

Follow the tips when buying children's shoes

• نکات تکمیلی و نهایی :

• سعی کنید از کفش جلو باز که از پای کودک در برابر ضربات و آسیب ها به خوبی محافظت نمی کند برای کودک خود استفاده نکنید.
• کفش راحتی کودکان چون مدت زمان بیش تری در پای کودک می مانند باید با دقت بیش تری انتخاب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید