10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

تیشرت اورجینال | معرفی تیشرت با کیفیت و اورجینال

کلمه تیشرت از آن دسته از کلماتی است که یادآور تابستان می باشد و حس خنگی در ما ایجاد می کند. تیشرت به دلیل راحتی و سبکی که دارد مورد استقبال تمامی افراد می باشد. از بچه ها گرفته و افراد مسن از تیشرت پوشیدن لذت می برند. تیشرت هم مانند مابقی لباس ها از تنوع بالایی در نوع جنس، مدل، رنگ برخوردار است.
برای خرید تیشرت اورجینال باید به یه سری نکات توجه داشته باشید ما شما را در این مقاله با این نکات آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

محصولات مرتبط: کفش استوک ، لباس زنانه  ، مایو زنانه

 

تعریف تیشرت اورجینال

قبل از هرچیز می خواهیم تعریفی از تیشرت را داشته باشیم. تیشرت نوعی پیراهن پارچه ای که هم مناسب آقایان و هم خانم ها می باشد. دلیل نام گذاری تیشرت شکل بدنه و آستین های آن می باشد که به شکل T نامگذاری شده.

تیشرت اورجینال

 

تیشرت ها به دلیل ساختاری که دارند برای مکان ها و زمان های مختلف قابل استفاده می باشند. در فصل تابستان استفاده از تیشرت از هر لباس دیگری بیشتر به چشم می خورد مخصوصا استفاده آقایان در کل دنیا از تیشرت بیشتر می باشد.

 

نکاتی درباره تیشرت اصلی

 

تیشرت های طرح دار اورجینال: روی برخی از تیشرت ها طراح هایی وجود دارند که طراحان با چاپ طرح مورد نظرشان می خواهند مفهمومی را در حوزه مد وارد کنند. اصولا بر روی تیشرت های طرحدار اورجینال از لوگو مخصوص همان برند که تولید کننده بوده است استفاده می شود. این طرح می تواند در هر قسمتی از تیشرت و با سایزهای مخفتلفی چاپ شده باشد.

 

تیشرت اورجینال شناسنامه دارد

 

در زمان خرید تیشرت اورجینال و یا هرگونه لباس اورجینال دیگری دقت نمایید که باید دارای شناسنامه 4 تا 8 صفحه ای باشند. شناسنامه همراه لباس اطلاعات مورد نظر لباس را به خریدار می دهد این اطلاعات شامل: تاریخ و محل تولید، کدلباس، سایز، شرایط نگهداری، نحوه شست و شو و… است. داشتن شناسنامه می توانید شما را در انتخاب و تشخیص اورجینال بودن و یا نبودن تیشرت راهنمایی کند.
شما می توانید با اسکن کردن بارکد روی شناسنامه از اورجینال بودن تیشرت خود مطمعن شوید در صورتی که بعد از اسکن هیچ گونه اصلاعاتی برایتان نشان داده نشد تیشرتی که در دست دارید فیک و تقلبی می باشد.

 

دوخت و برش تیشرت با کیفیت

 

تیشرت اورجینال لیورجی

دوخت تیشرت اورجینال بسیار تمیز و ریز می باشد. اگر تیشرت را برگردانید متوجه این موضوع خواهید شد. دوخت زیر و رو تیشرت های اورجینال یکسان می باشند. زیبایی لباس های اورجینال با دوخت تمیز و منظم کامل می شود.

 

سایز تیشرت

 

لباس های معمولی ممکن است در صورتی که کمی با سایز شما مغایرت داشته باشد شما بتوانید آن را با بردن پیش خیاط درست کنید. اما در تیشرت اورجینال و برند سایزها به گونه ای می باشد که نیازی به این کار نیست.

طراحی لوگو در تیشرت

لوگو نشان دهنده شرکت و برند شرکت تولید کننده می باشد. شما می توانید با توجه کردن به لوگو تیشرت متوجه تقلبی بودن آن شوید. در لباس های برند لوگو به صورت ساده و کلاسیک استفاده شده است در صورتی که در لباس های فیک از طرح های پیچیده و عجیب استفاده می کنند.

دکمه در تیشرت اصلی

برخی از تیشرت ها در قسمت قفسه سینه تا یقه از دکمه استفاده شده است. شما می توانید با توجه کردن به همان دکمه ها از اورجینال بودن تیشرت خود مطمعن شوید. توجه داشته باشید که دکمه در جای خود فیکس شده باشند. اغلب برندها لوگوی خود را روی دکمه درج می کنند. دکمه لباس های تقلبی با نخی بی کیفیت و شل دوخته شده اند.

تفاوت قیمت در تیشرت اورجینال با تقلبی

 

تیشرت با کیفیت و اورجینال

تیشرت های اورجینال با برندهای معروف از قیمت بالایی برخوردار می باشند. مگر در مواقعی که تخفیف و یا حراجی توسط آن برند گذاشته می شود. مثل تغییر فصل و یا تخفیف های ویژه به مناسبت های مختلف که روی محصول می گذارند. در صورت خرید تیشرت که فروشنده آن را به قیمت خیلی پایین تری به شما پیشنهاد داد حتما به تقلبی بودن آن شک کنید.

کلام آخر

تشخیص لباس اورجینال از تقلبی امروزه با تنوع بسیار بالایی که در بازارها وجود دارد کار دشواری می باشد. ما در اینجا سعی داشتیم با گفتن نکاتی ساده به شما در خرید تیشرت اورجینال کمک کرده باشیم تا با خیال راحت بتوانید از لباس خود لذت ببرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید