10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

در محیط کار باید چگونه لباس هایی بپوشیم ؟

لباس مناسب برای محیط کار
پوشیدن لباس در موقعیت های مختلف، متفاوت است و باید با توجه به شرایط و موقعیت های مختلف لباس را انتخاب کرد. انتخاب یک لباس مناسب علاوه بر آن ظاهر شما را زیبا تر نشان می‌دهد به نوعی نشان دهنده شخصیت و رفتار شماست.
وقتی در موقعیت های کاری قرار می گیرم انتخاب یک لباس مناسب برای محیط کار بسیار حائز اهمیت است چرا که نشان دهنده شخصیت کاری و جدیت شما در کار است چرا که سبب موفقیت بیش تر در زمینه کاری می‌شود و بر ارتباطات شما نیز تاثیر گذار است. برای اینکه در محیط کار خود حرفه ای به نظر برسید باید لباس مناسب بپوشید
همچنین برخوردار بودن از یک استایل مناسب محیط کار و شایسته بودن در جهت ترفیع شغلی هم مورد توجه قرار می‌گیرد زیرا افرادی که به خود اهمیت می‌دهند در نتیجه کار خود و موفقیت خود نیز برایشان مهم است همچنین کیفیت کار نیز بهبود می یابد با داشتن یک لباس مناسب در محیط کار احساس خوشایندی به خود و دیگران نیز منتقل خواهید کرد برای انتخاب یک لباس مناسب برای محیط کار در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

1. انتخاب لباس با توجه نوع محیط کار و موقعیت شغلی :

شرایط و زمینه کاری افراد متفاوت است به فرض مثال فردی که مربی باشگاه است موقعیت شغلی متفاوت از کارمند یک بانک دارد یک مربی باشگاه از آن جهت که کار ورزشی انجام می‌دهد می‌تواند از لباس ورزشی استفاده کند در حالی که کارمند بانک باید یک کت و شلوار رسمی بپوشد با انتخاب یک لباس مناسب می‌تواند جایگاه شغلی خود را مشخص کنید.

2. انتخاب لباس مناسب متناسب با سایز فرد :

لباسی که از سایز فرد بزرگ تر یا کوچک تر باشد ظاهر فرد را نامتعارف نشان می‌دهد و در تن فرد به خوبی جای نمی‌گیرد برای اینکه لباس محیط کاری شما مناسب باشد و ظاهری نا مرتب نداشته باشید در انتخاب سایز لباس دقت کافی را داشته باشید لباسی که برای محیط کار انتخاب می‌کنید نباید خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد و به صورت رسمی باشد استفاده از لباس های دوخته شده متناسب با سایز خودتان به مراتب بهتر از لباس های آماده است.

لباس مناسب برای محیط کار

 

3. انتخاب عینک مناسب با محیط کار :

عینکی انتخاب کنید که با فرم صورت شما هماهنگ باشد و همچنین این اطمینان را حاصل کنید که به خوبی و بدون لغزیده شدن روی صورت شما بنشیند چرا که اگر مرتب عینک خود را برای قرار گرفتن و جلوگیری از تکان خوردن دست کاری کنید موجه عدم تمرکز خود و فرد مقابل خواهید شد.

4. انتخاب کیف مناسب محیط کار :

کیف یکی از اجزاء تکمیل کننده استایل محیط کار است. برای اینکه وسایل شخصی ای را که در محیط کار به آن ها نیاز خواهید داشت با خود به همراه داشته باشید از کیف استفاده کنید. برای اینکه بر مرتب بودن خود بیفزایید وسایل را در داخل کیف به طور مرتب و به ترتیب قرار دهید کیف های با حالت کوله ای و کوله پشتی مناسب محیط کار نیستند می توانید کیف تان را با دیگر اجزای استایل خود هماهنگ کنید.

5. استفاده از کفش های تمیز ، واکس زده و مرتب :

کفش ها نیز در استایل شما نقش بسزایی دارند و مورد توجه قرار می‌گیرند برای محیط کار کفشی را انتخاب کنید که قابل پوشیدن در محیط های رسمی باشد و رنگ کفش نیز متناسب با محیط کار باشد اگر کفش هایتان همیشه تمیز و مرتب و واکس زده باشند هماهنگی خاصی را در استایل شما ایجاد می کنند.

6. برای با قدرت به نظر رسیدن استفاده از رنگ های با وقار توصیه می‌شود :

لباس هایی با رنگ‌های تیره تر گزینه مناسب تری برای پوشیده شدن در محیط کار هستند چرا که شما را یک فرد با قدرت و محتاط تر نشان می‌دهند لباس هایی که زیاد روشن و پر زرق و برق باشند می‌توانند منجر به عدم حواس و تمرکز خود فرد و افراد دیگر شوند و به عبارت دیگر موجب جلب توجه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید