10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

کفش های آدیداس و بررسی کتونی اورجینال آدیداس

بررسی کتونی اورجینال آدیداس

اگر شما به دنبال یک کفش راحت برای انجام فعالیت های ورزشی هستید بدون شک از هر فردی بپرسید کفش های برند آدیداس را به شما معرفی خواهند کرد. این برند با در نظر گرفتن همه ای سلایق انواع متعددی از کفش ها را طراحی و روانه بازار کرده است. به گونه ای که شما به سهولت میتوانید کفش مناسب خود را از برند آدیداس انتخاب نموده و خریداری کنید. کفش های تولید شده به وسیله این برند نه تنها برای پیاده روی و استفاده روزانه مناسب می باشد. بلکه شما میتوانید از کفش های این برند برای هر نوع ورزش که برای این فعالیت ها تولید شده است استفاده نمایید.

دلیل محبوبیت کفش های آدیداس

تنوع کتونی های الوند استوک

به دلیل تعدد در تنوع و طراحی در کفش های آدیداس که توانسته است؛  محبوبیت بسیاری را بدست آورده ما در این مقاله از الوند استوک تمایل داریم در رابطه با بررسی کتونی اورجینال آدیداس و ویژگی های آن برای شما همراهان مطالبی را بیان نماییم.

 

خرید کفش آدیداس اصل

کتونی های اورجینال آدیداس

به دلیل برخورداری از محبوبیت بالایی این برند در دنیا افراد و شرکت های بسیاری اقدام به تولید محصولات تقلبی و جعلی این برند نموده اند. در بازار شما میتوانید انواع کفش های فیک از این برند را را بیابید؛ به گونه ای که تشخیص اصل و فیک بودن آن بسیار دشوار می باشد. این موضوع منجر شده است؛ که تهیه کفش های اصل آدیداس در ایران با دشواری همراه باشد. مهم ترین مسئله ای که در رابطه با این کفش ها سوا از قیمت آن وجود دارد؛ قابلیت و مزیت های این کفش ها است که در محصولات فیک شما نمیتوانید این ویژگی ها را بیابید. شاید شما با تهیه کفش های فیک قیمت کمتری پرداخت نمایید ولیکن به هیچ عنوان راحتی که کفش های اصل برای شما به همراه خواهد دارد را نخواهند داشت. چه بسا مشکلاتی از قبیل زانو درد و کمر درد را تجربه خواهید نمود.

با الوند استوک همراه باشید

در ادامه برخی از مواردی که به شما کمک خواهد نمود؛  کفش اصل آدیداس را از فیک تشخیص دهید و در واقع ویژگی منحصر به فرد این برند به حساب می آید را شرح خواهیم داد.

 

لوگو آدیداس بر روی کفش

 

لوگوی کفش های آدیداس

اولین موردی که به شما در شناسایی اصل بودن کفش های این برند کمک خواهد نمود لوگو می باشد. هر برند دارای لوگوی مخصوص به خود می باشد. در نتیجه بسیاری از شرکت ها سعی می کنند که لوگوی همانند لوگوی برند اصلی را ایجاد کنند.

 

شماره سریال کفش آدیداس

 

یکی دیگر از مواردی که شما بایستی در زمان خرید کفش آدیداس به آن توجه کنید شماره سریال کفش می باشد. اگر شما تا بحال کفش های آدیداس را خریداری نکرده اید شما این امکان را دارید برای دیدن شماره سریال به وب سایت این برند مراجعه کرده و شماره سریال را مشاهده کنید. در این صورت به خوبی مشاهده خواهید کرد که نوع فونت، بارکد بکار رفته در کفش های فیک در مقایسه با نمونه اصلی کاملاً متفاوت می باشد.

 

بند های کفش آدیداس

 

بند کتونی های آدیداس

اغلب این برند در کنار کفش های خود در بسته بندی های زیبا یکسری بند های اضافه قرار می دهد. در بیشتر موارد در نمونه های جعلی این بند ها وجود ندارد و یا در صورتی وجود از کیفیت بسیار کمی برخوردار بوده به نحوی که با یک نگاه قابل تشخیص می باشد.

ویژگی های کفش های برند آدیداس

ویژگی های یک کفش استاندارد

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کفش های این برند دوخت آن می باشد که از کیفیت بسیار بالای برخوردار می باشد. شما در کفش های جعلی به خوبی میتوانید نخ های اضافی و یا چسباندن نامنظم را مشاهده کنید. در کفش های آدیداس از پلاستیک PU استفاده شده است که موجب افزایش دوام و استحکام این کفش ها شده است. بدنه کفش های برند آدیداس از جنس ماده پلیمری می باشد که انعطاف مورد نیاز را دارد. کفش های این برند دارای جعبه های بسیار شیک بوده و مخصوص این شرکت می باشد؛ که بر روی آن لوگوی برند آدیداس درج شده است. توجه نمایید که مدل های متعدد کفش های این برند دارای بسته بندی های متفاوتی می باشند.

کلام پایانی

کفش های تولید شده به وسیله برند مطرح آدیداس به دلیل برخورداری از ویژگی های بسیار و کارایی آن در دنیا بسیار طرفدار دارد. اگر شما به دنبال یک کفش راحت ولیکن در این حال زیبا و کارآمد هستید کفش های برند آدیداس برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید