بنر 10 درصد تخفیف

چند نکته مهم لباس استوک | نکاتی که ورزشکاران باید در مورد لباس استوک بدانند!

نکته مهم لباس استوک

برای همه ورزشکاران چه مبتدی و چه حرفه ای یک لباس و کفش مخصوص برای رشته ورزشی خودشان واجب و ضروری است. شاید برایتان سوال باشد که به چه دلیل لباس مخصوص واجب است؟! چه تاثیری بر سلامتی یا کیفیت تمرین دارد؟!

آیا ممکن است از آسیب های احتمالی این رشته جلوگیری بکند؟! در ادامه با ما همراه باشید تا اهمیت استفاده از لباس های ورزشی مناسب را کامل بررسی کنیم.

1- (نکته مهم لباس استوک) چرا باید از لباس های مخصوص رشته ی خود استفاده کنم؟!

جدا از اینکه حتما باید به هنگام تمرین و فعالیت های ورزشی باید از لباس های ورزشی استفاده کرد، باید از لباس مخصوص رشته خود به تن کنید. اما سوالی که پیش می آید این است که اهمیت این لباس ها چیست؟!

دلیل اصلی اهمیت این موضوع استانداردهای لازم و ضروری برای این رشته مورد نظر می باشد که در لباس های مخصوص این رشته به صورت کامل و تخصصی رعایت شده اند که می تواند در بالا بردن کیفیت تمرینتان بسیار موثر باشد و از آسیب های احتمالی جلوگیری نماید.

بعضی از رشته های ورزشی نیاز دارد که بعضی از قسمت های بدن را بیشتر از سایر نقاط تحت پوشش خود قرار بدهد و جنس پارچه لباس باید متناسب با نوع فعالیت به کار رفته باشد.

در لباس ورزش های رزمی برای هرکدام باید قسمت هایی از بدن که بیشتر ممکن آسیب ببینند طراحی مناسب و ایده آلی انجام گرفته باشد. پس برخلاف چیزی که در ظاهر دیده میشود ممکن است انتخاب لباس های مناسب ورزشی در سلامتی و جلوگیری از خطرهای احتمالی تاثیرگذار باشد.

2- (نکته مهم لباس استوک)آیا کفش های ورزشی هم به اندازه لباس های ورزشی از اهمیت برخوردارند؟!

در جواب باید گفت که در مقایسه با لباس های ورزشی باید توجه دوچندانی به کفش ها بکنید. چون در اکثریت رشته های ورزشی پاهایتان در حال فعالیت و درگیر هستند. پس حتما به یک جفت کفش مناسب و مخصوص رشته خود نیاز خواهید داشت.

در مرحله اول باید به کیفیت و جنس کفش ها توجه داشته باشید چون اگر حتی کفشتان مخصوص رشته دلخواهتان باشد. ولی از کیفیت مناسب برخوردار نباشد آن استانداردهای لازم را نخواهد داشت.

                                                           کفش ورزشی ریباک | الوند استوک

در مرحله دوم به کاربردها و مزایای کفش توجه داشته باشید که مناسب شما باشد. چون واضح است کفش های فوتبال برای کوهنوردی و کفش های ورزش رزمی برای پیاده روی مناسب نیست. و ممکن است در بلند مدت آسیب های زیادی به پاهایتان وارد بکند.

پس توصیه می شود در مرحله اول به جنس و کیفیت کفش ها دقت کنید. و در مرحله دوم به مزایای کفش برای رشته خودتان توجه داشته باشید.

3-(نکته مهم لباس استوک)آیا انتخاب سایز بندی مناسب در کیفیت تمرین تاثیرگذار است؟!

یکی از مواردی که در انتخاب یک کفش مناسب ممکن است کمتر مورد توجه خریداران قرار بگیرد. ولی هم برای سلامتی پاهایتان و هم برای بالا بردن کیفیت تمرین لازم و ضروری است. انتخاب یک سایز مناسب است.

در فعالیت های ورزشی به دلیل تحرک زیاد پاها  فشار زیادی به آنها وارد می شود و اگر استانداردهای لازم برای محافظت از آنها رعایت نشود ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را متحمل بشوید.

یکی از این استانداردهای لازم انتخاب سایز مناسب است به گونه ای که نه زیاد گشاد باشد. که به هنگام تمرین احساس راحتی نداشته باشید و نه آنقدر تنگ باشد که به پاهایتان آسیب برساند.

ویژگی های لازم برای خرید یک کفش مناسب ورزشی بسیار زیاد هستند. ولی هدف در اینجا اشاره به این ویژگی مهم بود که معمولا توجه چندانی به آن نمی شود.

4-آیا پیاده روی هم مثل سایر فعالیت های ورزشی به کفش مخصوص نیاز دارد؟!

در جواب باید گفت که خیلی از افراد معتقدند که برای پیاده روی می توان از کفش های عادی و روزمره استفاده کرد. و به کفش مخصوص پیاده روی نیاز ندارد. درحالی که کفش های پیاده روی برای جلوگیری از خسته شدن پاها طراحی مخصوصی دارد. که به شما کمک می کند مسافت بیشتری را بدون خسته شدن طی کنید.

اما کفش های معمولی استانداردهای لازم را ندارد. و پس از مدتی قدم زدن با فشار وارد کردن به پاهایتان باعث خستگی پاها میشود و ادامه مسیر را برایتان سخت می کند.

5-با قیمت های بسیار بالای محصولات ورزشی چیکار کنیم؟!

واضح است که امروزه در بازار قیمت لباس های ورزشی بسیار بالا هستند و ممکن است هر کسی از عهده این قیمت ها بر نیاید که برای این مشکل راه حلی که ما پیشنهاد می کنیم استفاده از لباس های ورزشی استوک می باشد.

با خرید لباس های استوک اورجینال می توانید اجناسی مارک دار و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت نسبت به بازار تهیه بکنید. این اجناس از با کیفیت ترین لباس های برند اروپایی هستند که به دلایلی به صورت استوک روانه بازار می شوند و با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند، قیمتشان مقرون به صرفه است و این امکان را فراهم کرده است که همه مردم بتوانند از اجناس مارک دار و با کیفیت استفاده بکنند.

در نهایت توصیه می شود در هر رشته ی ورزشی که فعالیت می کنید در مورد استانداردهای لازم و ضروری برای آن تحقیق کنید و با توجه به این استانداردها لباس و کفش مناسب خود را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید