10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

منظور از پوشاک استوک چیست؟

یکی از جذابیت های سفر به کشور های اروپایی، خرید کردن از برند های پوشاک است. برند های مشهور ایتالیایی، برند های جذاب پاریسی و برند های با کیفیت و درجه دوم که شاید نام آن ها را نشنیده باشید. اما این برند ها هیچ فروشگاهی در ایران ندارند و این نکته ای تاسف بار است. طی سال های گذشته، امکان استفاده از این لباس های برند برای کشور های آسیایی که اغلب در خاورمیانه هستند به وجود آمد است. اما چگونه؟ برخی از برند های معتبر سالانه با مازاد تولید روبرو می شوند. به این شکل که بیش از نیاز مخاطب خود اقدام به تولید لباس نموده اند و حجم قابل توجهی در انبار باقی مانده است.منظور از پوشاک استوک این دسته از لباس ها هستند. پوشاک استوک این روز ها در ایران جایگاه ایده آلی پیدا کرده است. امروز امکان خرید از وب سایت های آنلاین فروش پوشاک و کیف و کفش استوک وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به سوال منظور از پوشاک استوک چیست؟ پاسخ دهیم.

منظور از پوشاک استوک

آیا می دانید استوک«Stock» چیست؟

کلمه استوک در زبان انگلیسی و در میان اصطلاحات مربوط به دنیای مد، به معنای ذخیره شده در انبار است. محصولی که در انبار باقی مانده است و  هزینه نگهداری از آن در انبار بسیار گرانبها است. چرا که این انبار برای محصولات تولیدی در فصل تازه محیطی ارزشمند است.

محصولات و پوشاک های استوک بیشتر به کجا ارسال می شوند؟

محصولات استوک از برند های بزرگ و مطرح جهان به کشور های جهان سوم ارسال می شوند و به قیمتی بسیار مناسب تر به فروش می رسند. امروز در ایران هم این امکان فراهم شده است تا اجناس استوک را از فروشگاه های آنلاین خریداری کنیم. بسیاری از افراد، کیفیت بالای این محصولات را به محصولاتی که از کشور های چین و یا دیگر کشور های آسیایی وارد می شود ترجیح می دهند. بنابراین اگر به پوشیدن لباس های برند علاقه مند هستید و تصمیم هم بر سفر به اروپا ندارید، بهترین راه خریدن پوشاک استوک خواهد بود.

منظور از پوشاک استوک

چرا پوشاک و کالای استوک را انتخابی ایده آل می دانیم؟

  • کیفیت این نوع کالا نسبت به بسیاری برند های مطرح داخلی برتری دارد.
  • قیمت بسیار مناسب در برابر قیمت اصل کالا.
  • محصولات استوک گاهی از برند های درجه اول و بسیار مشهور هستند با همان کیفیت و با قیمت بسیار مناسب.

آیا تمایل به خرید کفش، کیف و لباس استوک را دارید؟ پیشنهاد ما به شما فروشگاه معتبر الوند استوک خواهد بود.

آیا پوشاک استوک کاملا نو هستند؟

بسیاری تصور می کنند منظور از پوشاک استوک، به معنای دست دوم بودن آن ها است. باید بدانید که این محصولات کاملا نو و استفاده نشده هستند. برای نمونه کت یا پیراهنی که به عنوان کالای استوک خریداری کرده اید، به صورت آکبند به دست شما می رسد. و این محصول تفاوتی با لباسی که در اروپا هم می توانید بخرید نخواهد داشت. مقایسه کردن استوک با تاناکورا کاملا اشتباه. پوشاک تاناکورا از برند های خارجی هستند اما غالبا استفاده شده، دست دوم و حتی کهنه هستند. در صورتی که استوک بر خلاف آن و کاملا شایسته و  بی نقص خواهد بود.

منظور از پوشاک استوک

چرا برند ها یک کالا را استوک می نامند؟

  1. این کالا ممکن است مربوط به برند های نوپا باشد که دچار ورشکستی شده اند. انتخاب این برند برای به حداقل رساندن ضرر، ارسال محصولات به کشور های آسیایی است.
  2. به پایان رسیدن فصل و تلنبار شدن کالا ها نیز تاثیر گذار هستند. برای نمونه وقتی فصل تابستان به پایان رسیده و انبار هنوز مملو از تولید تابستان است، این محصولات استوک می شوند.
  3. هم چنین گاهی ممکن است سفارش هایی در حجم بسیار بالا لغو شوند و مبلغ قابل توجهی ضرر به بار آورند. این کالای برگشت خورده به دلایل مختلف، به عنوان استوک به کشور های دیگر ارسال می شود.
  4. بسیاری از فروشگاه ها کالا را بیش از 3 تا 6 ماه در فروشگاه خود نگهداری نمی کنند. رقابت بالای برند های اروپایی برای به روز نگه داشتن محصولات فروشگاه سبب می شود کالای قدیمی را استوک به شمار آورند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به سوال منظور از پوشاک استوک چیست پاسخ دهیم. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت الوند استوک به محصولات متنوع ما دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه:
ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید