10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

برند ریباک را بهتر بشناس!

برند ریباک یا ریبوک

یکی از معیار های لازم برای انتخاب و خرید لباس و کفش های مناسب و اورجینال این است که برند های معتبر و شناخته شده این حوزه را بهتر بشناسیم. و با دید بازتر دست به انتخاب و خرید بزنیم تا تجربه خوشایندی از خرید خود داشته باشیم.

در میان برند های معروف تولید کفش های اورجینال قصد داریم به بررسی برند ریباک بپردازیم. که در میان رقیبان خود از جمله آدیداس، نایک، اسکچرز ، اسیکس و… سر خم نکرده و به پیشرفت های چشم گیری رسیده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا به تاریخچه مختصر این برند و ویژگی های این برند معروف در سطح بین المللی بپردازیم.

تاریخچه برند ریباک یا ریبوک!

همان طور که قبلا گفتیم یکی از معیارهای انتخاب یک کفش مناسب شناختن برند و تاریخچه برند آن می باشد. چون نام تجاری یک شرکت می تواند بیانگر هر آنچه باشد که باید در مورد آن بدانید.

برند ریباک یا ریبوک

برند ریباک یک برند انگلستانی است که توسط جوزف ویلیام فوستر برای اولین بار در سال 1890 تاسیس شد. و تا کنون توانسته به پیشرفت های چشم گیری برسد و در میان حریفان خود حرفی برای گفتن داشته باشد.

اولین شعاری که همیشه جوزف ویلیام به فکر آن بود شعار کمک به تندتر دویدن ورزشکاران بود.

اینکه بتواند با تولید کفش هایی مناسب به سریع تر دویدن ورزشکاران کمک بکند. در حوزه تبلیغات و بزرگتر شدن برند یک شرکت و جذب مخاطب و خریدار، انتخاب یک شعار مناسب و جذاب می باشد تا به مخاطب بفهماند. که جنسی که این شرکت تولید می کند نیاز شما را به صورت کامل برطرف می کند.

از اوایل تاسیس شرکت ریباک این برند به نام ریباک یا ریبوک  نبود و به نام فوستر تاسیس کننده آن بود که پس از مدتها به نام ریباک یا ریبوک تغییر نام پیدا کرد و به صورت رسمی در سطح بین المللی و جهانی با نام ریباک شناخته شد.

انواع محصولات این برند را بشناسید!

اولین چیزی که در مورد یک برند معروف و شناخته شده کفش ها لازم است بدانید این است که این برندها برای فعالیت ها و رشته های مختلف ورزشی کفش های اختصاصی با استانداردهای خاص آنها تولید می کنند.

کفش برند ریباک | الوند استوک

برند ریباک هم از این نوع برندها مستثنا نیست. و در این حوزه سابقه خود را به نحوه احسنت ثابت و نشان داده است. و برای رشته های مختلف ورزشی کفش های استاندارد تولید و عرضه جهانی می کند. و حتی با بسیاری از باشگاه های فوتبال و دیگر رشته های ورزشی قرارداد تولید کفش دارد.

ورزشکاران برای بالا بردن کیفیت تمرین می توانند کفش های خود را از برندهای معتبر همچون ریباک خریداری بکنند. برای ورزشکاران بسیار ضروری است که از کفش های مخصوص رشته خود استفاده بکنند. چون اگر کفش هایشان از استانداردهای کافی برخوردار نباشد در طول تمرینات فشرده و مداوم به سلامتیشان ضربه وارد بشود.

جدا از کفش ها و محصولات ورزشی این برند کفش های مجلسی، اسپرت، روزمره، پیاده روی و… و در مدل ها و طرح های متنوع تولید می کنند که شما را در خرید کفش در هر مدلی بی نیاز خواهد کرد.

یکی از مهم ترین شاخه های دیگر که باید در مورد آن بدانید تفاوت کفش های پیاده روی با کفش های  معمولی و روزمره می باشد. بسیاری از افراد برای تمرینات پیاده روی از کفش های روزمره و اسپرت استفاده می کنند. و ادعا می کنند که مشکلی برایشان پیش نیامده است. اما در جواب باید گفت که اثرات مخرب این محصولات به صورت بلند مدت و در استفاده بلند مدت ظاهر می شود به گونه ای که شاید حتی متوجه نشوید. که این مشکل یا آسیبی که به پاهیتان وارد شده است به دلیل استفاده از کفش های نا مناسب بوده باشد.

در نتیجه سعی کنید. برای پیاده روی هم طولانی مدت و هم کوتاه از کفش های مخصوص پیاده روی استفاده کنید. چون این کفش ها جنس و زیره آنها به گونه ای طراحی شده است که در هنگام پیاده روی فشار کمتری به پاهایتان وارد شده و باعث خستگی کمتر می شود.

که برند ریباک از پرچمداران تولید کفش های مناسب و ایده آل برای پیاده روی و دیگر فعالیت های ورزشیتان می باشد.

مزایای کفش های این برند معروف!

یکی از مهم ترین ویژگی های کفش های این برند کیفیت بالا و جنس عالی آنها می باشد. کفش های این برند و دیگر برندهای شناخته شده مثل آدیداس،نایک و.. از بهترین مواد اولیه در تولید و ساخت آنها استفاده شده است. و با پوشیدن و استفاده از آنها احساس راحتی به شما دست می دهد.

اگر به دنبال کفش هایی هستید که از نظر جنس کم نظیر باشد. و مدتها بتوانید برای استفاده از آنها رویشان حساب کنید می توانید. روی این برند حساب باز کنید. و با خیال راحت با خرید کفش های اورجینال این برند خود را از تمامی ویژگی های مثبتی که برای یک کفش مناسب در ذهنتان است بی نیاز کنید.

از دیگر ویژگی های مثبت این برند می توان به این اشاره کرد. که بیشتر مدل های این برند به صورت استوک در بازار های ایران موجود می باشد. و با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه قابل خرید می باشند. که در ادامه به نحوه خرید مطمئن این نوع کفش ها خواهیم پرداخت پس تا انتها ما را همراهی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این کفش همان طور که به طور مفصل به آن پرداختیم. داشتن کفش های اختصاصی می باشد. یعنی شما برای هرگونه فعالیت و مناسبتی می توانید کفش های مخصوص با داشتن استانداردهای خاص آن فعالیت خریداری بکنید.

چگونه کفش های ریباک اصل خریداری کنیم؟!

کفش های این برند به صورت اورجینال و استوک در بازار ایران موجود است. و به راحتی می توانید خریداری و استفاده بکنید. اما چگونه از اصل بودن آنها اطمینان داشته باشیم؟!

این سوالی است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. و در جواب این سوال می توان گفت که در مورد محصولات استوک باید بدانید که این محصولات در مناطق مرزی کشور وارد می شوند.

و اورجینال این محصولات بیشتر در این مناطق موجود می باشد. اما امروزه بیشتر فروشگاه های معتبر این مناطق برای اینکه امکان خرید کفش های اورجینال و برند استوک برای همه مردم کشور عزیزمان ایران فراهم باشد.فروشگاه های اینترنتی راه اندازی کرده اند و به راحتی می توانید کفش های خود را در میان برند های معتبر همچون ریباک انتخاب کرده و با خیال راحت خریداری کرده و استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید