10 درصد تخفیف اولین خرید بنر موبایل

برند اسکیچرز | برند محبوب و پرطرفدار دنیا

برند اسکیچرز

 

کفش ها جزء مهم ترین نیاز انسان ها است و هر فرد سعی می کند بهترین کفش ها را بخرد ولی بعضی وقت ها با مشکل اینکه از کدام برند کفش هایم را بخرم مواجه می شوند. برند های مختلفی وجود دارند که با هم رقابت تنگاتنگی دارند برند اسکیچرز جزء این برند ها و یکی از محبوبیت ترین برند ها است که خواهان زیادی دارد.

این برند تا حد زیادی جای خودش را در بازار کفش جا کرده است. ما در این مطلب می خواهیم به معرفی کامل برند اسکیچرز می پردازیم و شما را کامل با این برند آشنا می کنیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

اطلاعاتی درباره برند اسکیچرز یا اسکچرز

برند اسکیچرز که به آن اسکچرز نیز می گویند برندی مشهور و آمریکایی است که فعالیت خود را در سال 1992 و در منتهن کالیفرنیا شروع کرد و به یکی از مشهور ترین برند در دنیا تبدیل شد. این برند ابتدا فعالیت خود را در محصولاتی مانند بوت و کفش های اسکیتی شروع و به سرعت پیشرفت کرد و به یکی از رقیب های نایک و آدیداس تبدیل شد.

این برند محصولاتی همچون کفش ورزشی، کتونی، طبی، چرم و کلاسیک و لوازمی مانند جوراب، عینک و لباس ورزشی تولید و روانه بازار می کند . در ادامه شما را با ویژگی این برند، دلیل محبوبیت آن وبه معرفی بیشتر این برند می پردازیم .

برند اسکیچرز | الوند استوک

ویژگی برند اسکیچرز

همانطور که گفته شد کفش جزء مهم ترین نیاز های انسان است کفش ها نقش تاثیر گذاری در سلامت انسان دارند و با توجه به تاثیر گذاری کفش ها در سلامت به دنبال کفش های بوده ایم که راحت و باعث آسیب به بدن نشود . برند اسکیچرز هم با توجه به نیاز مشتری کفش هایش را تولید و روانه بازار کرده است که مناسب و استاندارد است .

یکی از ویژگی های مهم این برند ماده ی به کار رفته در ساخت آن است که این ماده همان بالشتک تزریقی Eva است که اغلب کفش های استاندارد از آن استفاده می کند که این ماده باعث افزایش طول عمر کفش و آسیب های که ناشی از شوک که به بدن وارد می شود را کم می کند. و علاوه بر این ویژگی دیگر این برند که بیشتر او را در بین مردم محبوب کرده است نحوه طراحی آن است که طوری طراحی شده است که راهی برای نفس کشیدن داشته باشد و در واقع تهویه برای خنک کردن و به هدف جلوگیری از تعریق پاها، کفش ها را تولید و روانه بازار کرده اند.

 

دلیل محبوبیت برند اسکیچرز

این برند به دلیل ویژگی که کفش هایش دارد طرفداران و محبوبیت فراوانی پیدا کرده است و کسانی که از این برند خرید کرده اند کاملا راضی بوده اند پس به دلیل محبوبیت و ویژگی که دارد می تواند باعث خرید شما از این برند باشد

راهنمای خرید برند اسکیچرز

هر وقت نام خرید را می شنویم در واقع به یاد قیمت می افتیم . این برند قیمت مقرون به صرفه ای دارد و می تواند بهترین انتخاب برای خرید کفش باشد. البته این برند در ایران به صورت کفش استوک هم وجود دارد که می توانید جهت خرید کفش این برند به فروشگاه های معتبر مراجعه و از این برند پر طرفدار خرید کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

ورود و ثبت نام
برای ادامه شماره موبایل را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
منو
فروشگاه
0 موارد سبد خرید